Je was vorige week dat topic aan het lezen. Heck je postte nog de link op mijn verzoekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat weet ik nu toch niet meer.
Maar goed, wazige gast ben je, wat ik laatst al zei.
Newbie hequote:
Yepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tip 1: "Waar" is overrated, gebruik het niet
We zaten er met een heel sudenten clubje achterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij misschien ook wel, aangezien je niet de eerste bent die met dit account post.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
The plot thickens!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zaten er met een heel sudenten clubje achter.
Helaas zit ik daar al jaren niet meer
Ik heb mijn aardige momentenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zowat anti-alles maar nu opeens niet, vardacht Ripley
Nu is alleen nog de meester aan het woord hoorquote:
Omdat ik heb gezegd dat iemands TT niet suckt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij wil je ook op het lijstje
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
Okee. Je naam komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vinden
Nee, je kent me verder niet (denk ik dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |