je hebt niet heel veel gemist dit keer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr net gemist, hoe snel staattie meestal op Uitzending Gemist?
Afterparty is nu bezig, en na 0.30 ongeveer staan de uitzendingen van vandaag online.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr net gemist, hoe snel staattie meestal op Uitzending Gemist?
mooi is dat ze altijd dingen kunnen doen, waarbij wij een klap voor ons kop hadden gekregenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:16 schreef golfer het volgende:
Dat joch met Down is wel aandoenlijk.
Ik denk dat dit zwaar hoerige kutgedrag niet gescript is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
inderdaad, maar zal wel vooraf opgezet zijn
Ze worden steeds sneller met het online zetten. Nu nog een fatsoenlijke beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hij staat op uitzending gemist
Ik heb view 1![]()
Ging er net kijken en toevallig stondtie online, met waardering van 0.0 en aantal views van 0
Iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze worden steeds sneller met het online zetten. Nu nog een fatsoenlijke beeldkwaliteit.
Geen slap geouwehoer dus dit keer?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:00 schreef Specularium het volgende:
De afterparty is leuker dan de gewone uitzending. Alweer.
Nee juist leuk carnavalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze aflevering is idd een stuk minder leuk dan vorige week.
Te veel.quote:Op zondag 22 februari 2009 07:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen slap geouwehoer dus dit keer?Dan ga ik het een poging wagen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |