Voor de alcohol moet ik toch naar de friettent toe...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Combineer de stokbroodjes/kruidenboter met wat alcohol en je bent er
Ik lust het wel, maar niet op zaterdagavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende: [..] Hoezo? Niks mis met boerenkool!![]()
Op verzoek van LaPo geopendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn nog geen 10 minuten om! Maar vooruit
[..]
Ik lust het wel, maar niet op zaterdagavond
Dan zou de keus voor mij snel gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor de alcohol moet ik toch naar de friettent toe...
* ProbeerMe niet weet hoe Op aangemaakt wordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn nog geen 10 minuten om! Maar vooruit
Oestersaus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef dawg het volgende:
Roerbakgroenten met kip in ketjapsaus, en rijst.
Ja sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef kwaakvaak het volgende:
het meurt hier beetje naar ouwe hormonen. Gatverdamme ranzige riool lucht!
Als ik erbij ben moeten ze allang blij zijn dat ze aan bod komen... ik lul heel de boel bij elkaar hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef RealZeus het volgende:
Nou heb ik even gegeten, de vaat in de vaatwasser gezet, het aanrecht schoon gemaakt en de wasmachine aangezet en nou zijn we weer een topic verder.![]()
Echt, als al die singles bij elkaar gaan zitten zijn ze de volgende morgen schor.
hi ripquote:
Daar zou je heul geen tijd voor krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Als ik erbij ben moeten ze allang blij zijn dat ze aan bod komen... ik lul heel de boel bij elkaar haha
Is dat mijn schuld dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wrijf het er maar in dat ik nog niets gegeten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |