Oke, het klinkt nu al gezellig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Tegan had ook nog interesse getoond. En als er meer mensen willen komen, hoor ik het wel.
Waar is die stomme uil?quote:
sex met je ex!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga er vandoor.
Naar mijn ex toe.
Lijkt mij in dit geval geen goed plan. Want dan krijg ik ruzie met mijn broertje.quote:
uuh we hebben het hier wel over tijntje met zijn wollen wantjes he!quote:
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nastyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval geen goed plan. Want dan krijg ik ruzie met mijn broertje.
gebeurt vaker... broer heeft het 7 jaar gehad met een ex van mij die te dom was om te poepenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nasty
Ik zou er niet echt goed mee om kunnen gaan... Ik zou ook geen chick daten die een vriend van me heeft gedate. Ik zeg niet dat het niet kan, ik zou het niet doen....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gebeurt vaker... broer heeft het 7 jaar gehad met een ex van mij die te dom was om te poepen
Niet lief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uuh we hebben het hier wel over tijntje met zijn wollen wantjes he!
Niets nasty aan. Zulke dingen gebeuren soms en ik heb er vrede mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nasty
Komop, details!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Dikke punten gescoord met mijn valentijnsontbijt. Ben net terug.
Omdat jij niet genoeg met mij geflirt hebt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Komop, details!
Waarom heb ik geen valentijnsontbijt mogen ontvangen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Komop, details!
Waarom heb ik geen valentijnsontbijt mogen ontvangen?
dat was kwaak.... ik zou zoiets nooit zeggen, ik ben liefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet lief.![]()
[..]
Niets nasty aan. Zulke dingen gebeuren soms en ik heb er vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |