Oke, het klinkt nu al gezellig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Tegan had ook nog interesse getoond. En als er meer mensen willen komen, hoor ik het wel.
Waar is die stomme uil?quote:
sex met je ex!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga er vandoor.
Naar mijn ex toe.
Lijkt mij in dit geval geen goed plan. Want dan krijg ik ruzie met mijn broertje.quote:
uuh we hebben het hier wel over tijntje met zijn wollen wantjes he!quote:
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nastyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval geen goed plan. Want dan krijg ik ruzie met mijn broertje.
gebeurt vaker... broer heeft het 7 jaar gehad met een ex van mij die te dom was om te poepenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nasty
Ik zou er niet echt goed mee om kunnen gaan... Ik zou ook geen chick daten die een vriend van me heeft gedate. Ik zeg niet dat het niet kan, ik zou het niet doen....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gebeurt vaker... broer heeft het 7 jaar gehad met een ex van mij die te dom was om te poepen
Niet lief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uuh we hebben het hier wel over tijntje met zijn wollen wantjes he!
Niets nasty aan. Zulke dingen gebeuren soms en ik heb er vrede mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is jou ex de vriendin van je broertje? Thats nasty
Komop, details!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Dikke punten gescoord met mijn valentijnsontbijt. Ben net terug.
Omdat jij niet genoeg met mij geflirt hebt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Komop, details!
Waarom heb ik geen valentijnsontbijt mogen ontvangen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Komop, details!
Waarom heb ik geen valentijnsontbijt mogen ontvangen?
dat was kwaak.... ik zou zoiets nooit zeggen, ik ben liefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet lief.![]()
[..]
Niets nasty aan. Zulke dingen gebeuren soms en ik heb er vrede mee.
Jeeej! tof! maareehm, geen leeftijd etc etc!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Kahlen het volgende:
Mmm, ellendig fotoboek dat niet mee wil werken. Ik ga maar eens shoppen voordat de winkels dicht zijn... maar mijn eigen valentijnsontbijtje halen...
Edit: fotoboek werkt, hehe...
Jawel zeg, nu wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeej! tof! maareehm, geen leeftijd etc etc!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat jij niet genoeg met mij geflirt hebt..
Valentijn is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:04 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Jawel zeg, nu wel hoor
Lekker gevuld nu, dus kijk maar eens hoe zielig ik ben zonder valentijnskaartjes... ik had er toch minstens 1 mogen ontvangen niet?
Valentijn dineetjequote:
kan altijd nog een ontbijtje voor je maken morgenochtend.. (na vanavond een maaltijdje in elkaar gezet te hebben voor 2 onder het genot van een wijntje bij kaarslichtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:04 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Jawel zeg, nu wel hoor
Lekker gevuld nu, dus kijk maar eens hoe zielig ik ben zonder valentijnskaartjes... ik had er toch minstens 1 mogen ontvangen niet?
En dan mag ik vanavond het toetje zijn?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
kan altijd nog een ontbijtje voor je maken morgenochtend.. (na vanavond een maaltijdje in elkaar gezet te hebben voor 2 onder het genot van een wijntje bij kaarslicht)
Jij mijn toetje, ik jouw toetje...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Kahlen het volgende:
[..]
En dan mag ik vanavond het toetje zijn?![]()
Ik ga nu even lekker genieten van 1 van jouw liefhebberijen: lekker lang douchen...
Iedereen laat het op zich in werken en probeert nu met een beter voorstel te komen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef DR34M3R het volgende:
Snuit! Je hebt het topic gekilled met je oneerbare voorstel!
nog geen. Vanaaf een date met 2 getrouwde stellen en 3 homo's, telt dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Kahlen het volgende:
Nee nee, geen brievenbus vol met hitsige mailtjes, ik wil graag valentijns ervaringen lezen, komop, posten!
euh valentijns ervaring? Nou mijn valentijntje van dit weekend heeft me de hele nacht uit mn slaap gehouden, we hebben gelachen en gehuild en net heeeeeeeerlijk gedouched. Dalijk ff ergens een happie eten en dan gaan we onze ervaringen verder opdoen richting Cue en daar met nog wat mensjes verder genieten.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Kahlen het volgende:
Nee nee, geen brievenbus vol met hitsige mailtjes, ik wil graag valentijns ervaringen lezen, komop, posten!
Ik had een post pakket van mijn grote liefde gekregen, helaas moet ze nog gebouwd wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Kahlen het volgende:
Jij bent ook gewoon een geile donder ook he!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh valentijns ervaring? Nou mijn valentijntje van dit weekend heeft me de hele nacht uit mn slaap gehouden, we hebben gelachen en gehuild en net heeeeeeeerlijk gedouched. Dalijk ff ergens een happie eten en dan gaan we onze ervaringen verder opdoen richting Cue en daar met nog wat mensjes verder genieten.....
kan je hier even op teren?
Shopse! Cue is Cuegirlie, een dame van hier die der verjaardag viertquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:07 schreef Kahlen het volgende:
Nou, snuitebol , beantwoord je mail nu maar eens zodat ik straks na het steeds uitstellende shoppen wat te lezen heb van je.
Wat is de cue trouwens?
Dat is dat je met elkaar wat gezelligs gaat doen en daarna gaat zoenen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
Daten, wat is dat?
Ooo, dan ga ik misschien vanavond wel datenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dat je met elkaar wat gezelligs gaat doen en daarna gaat zoenen..
Dus als ik dat zo lees ben ik een bizar slechte dater..
Nee, niemand die mee kon/wilde.. dus ik zit thuisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, dan ga ik misschien vanavond wel daten![]()
![]()
En... Eiffeltoren?![]()
Arme schatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niemand die mee kon/wilde.. dus ik zit thuis
Mopperkontje!quote:
niet!quote:
ok, daten?quote:
we kunnen ook gewoon het gezellige gedoe overslaan en meteen zoenen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon het gezellige gedoe overslaan en meteen zoenen natuurlijk
nou..je hoeft niet meteen je mond open te zetten, ik moet eerst nog naar je toe rijdenquote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef Sp00k13 het volgende:
is er nog wat te doen in den haag zonder dood gegooid te worden door allerlei verliefde valentijnsstelletjes??
Haha, dat is een geruststellingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou..je hoeft niet meteen je mond open te zetten, ik moet eerst nog naar je toe rijden
dagquote:
Dat wordt vanavond knutselen danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb eht heel leuk gehad gisteren en vannacht.
Alleen had dat weinig met Valentijn te maken.
Heb nauwelijks gemerkt dat t Valentijn was / is.
Dadelijk eten koken en opeten met de kindjes samen en morgen hun verjaardag vieren
Kan alleen verdorie de slingers nergens meer vinden
Ik ben bang dat ik ze misschien per ongeluk weg heb gegooid met de grote schoonmaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond knutselen dan
Haha, het is je vergevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ze misschien per ongeluk weg heb gegooid met de grote schoonmaak
En ik eb geen gekleurd papier, dus knutselen waordt m ook niet.
Ik moet eens even nadenken hoe ik dat ga oplossen
-edit- en ik ben moe, misschien dat ik er daarom de hee tijd langs tik
Had je eerder naar bed toe moeten gaan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ze misschien per ongeluk weg heb gegooid met de grote schoonmaak
En ik eb geen gekleurd papier, dus knutselen waordt m ook niet.
Ik moet eens even nadenken hoe ik dat ga oplossen
-edit- en ik ben moe, misschien dat ik er daarom de hee tijd langs tik
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je eerder naar bed toe moeten gaan!
oooh, dat moet wel je eigen schuld geweest zijn! Je had heerlijk op tijd naar bed kunnen gaan!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, dat moet wel je eigen schuld geweest zijn! Je had heerlijk op tijd naar bed kunnen gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Oooooooh, werd jij lekker geknuffeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja iddquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooooh, werd jij lekker geknuffeld?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:20 schreef Kuwaro het volgende:
Zo ik ben hier ook weer eens aanwezig![]()
valt mee, we zijn maar 1 topic verder...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef ProbeerMe het volgende:
G'Avond allemaal, Waarschijnlijk heb ik alweer teveel gemist
Ah ok, Is er nog iets noemenswaardigs gebeurdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
valt mee, we zijn maar 1 topic verder...
Nee, volgens mij niet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En is hier nog iets interessants gebeurd?
Mjummie. Wat voor brood?quote:
Meestal mis ik 2 of 3 topicsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
valt mee, we zijn maar 1 topic verder...
Gewoon brood, niets bijzonders..quote:
Heel jammer dat ik uitgerekend op deze dag moet werken, was met een mooie dame in gesprek in het OVquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Kuwaro het volgende:
Tja het is valentijnsdag dus misschien vandaar dat het zo stil is
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heel jammer dat ik uitgerekend op deze dag moet werken, was met een mooie dame in gesprek in het OV
Jammerlijk , je moet zo denken ,zonder je werk had je haar niet ontmoetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heel jammer dat ik uitgerekend op deze dag moet werken, was met een mooie dame in gesprek in het OV
Zeker als het vers én zelfgebakken is!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker als het vers én zelfgebakken is!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:29 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Jammerlijk , je moet zo denken ,zonder je werk had je haar niet ontmoet![]()
Bruin, wit, volkorenquote:
Je doelt op een hart?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook in een speciale vorm gebakken?
Haha, iig bruin maar wat precies weet ik niet eens..quote:
eenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jaaah, iemand die rete positief denkt!
en zo hoort het!
Haha okequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, iig bruin maar wat precies weet ik niet eens..
Is het niet van gekomen, maar ik kom er vast vaker tegen want ze reist vaker via dat trajectquote:
EHV - Helmond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:34 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Is het niet van gekomen, maar ik kom er vast vaker tegen want ze reist vaker via dat traject
wat?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je doelt op een hart?![]()
Gewoon broodbakmachine
Prutser, ons beetje voor de gek houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
hey wacht even, kwaak das het verkeerde account prutser!, Zou je niet eens even uitloggen sukkel en gewoon ff je eigen gedaante weer aan nemen.
Ja mensen ik was heel de tijd gewoon een kloontje van Kwaak, het Murmeli wezentje is gewoon iets wat in mijn hoofd zit, een volledig verzonnen karakter, puur bedacht om mijn eigen zieke lusten op te kunnen botvieren en eenzame singels hier in de val te lokken!. En das niet gelukt, volgende keer moet ik een betere bedenken
vooral richting Helmond is dat een mooi trajectquote:
Nee, ik ga altijd met de auto vanaf helmond naar eindhoven, het was Ehv -> Utrechtquote:
Ik ging de andere kant opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd met de auto vanaf helmond naar eindhoven, het was Ehv -> Utrecht
Mijn gedachtes zijn altijd positief maar ik heb nooit gedacht dat zequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo?! mag ik die gedachte van jou nietvinden?
Dat is me dan weer teveel moeite..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Je hebt van die mensen die bakken allerlei vormen etc![]()
eten check... mihoen singapore... LEKKER!... date... nee, ik zit hier heel zielig alleen te zijn vanavond.. Wat een trieste bende zeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
Wie regelt het eten en wie de date?
Je moet eens in omgeving E'hoven komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:38 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben niet verder dan rotterdam gekomen... en nu nog steeds overigens
Och germ!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eten check... mihoen singapore... LEKKER!... date... nee, ik zit hier heel zielig alleen te zijn vanavond.. Wat een trieste bende zeg.
Ik zou anders best wel weer eens een keertje wat slaap willen missenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben blij dat ik alleen ben, krijg ik tenminste wat slaap
Ik heb wat meer nodig, werd gisteren verrast met twee flessen bacardi Razz na mijn werk dus dat was weer een latertjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Ik zou anders best wel weer eens een keertje wat slaap willen missen
Idem, lang slapen is ook niet echt voor mij weggelegd, behalve als ik niet alleen benquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vannacht teveel slaap gemist.
Ben ook altijd vroeg wakker, al ga ik om 5 uur naar bed, 9 uur zijn mn ogen alweer open.En dan val ik wel weer in slaap, maar word ik elke keer wakker en om een uur of 11 heb ik t dan echt wel gehad.
Dan wordt ik juist altijd vroeg wakkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Idem, lang slapen is ook niet echt voor mij weggelegd, behalve als ik niet alleen ben
Ik kan nooit uitslapen, niet echt iig, word de hele tijd wakker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Idem, lang slapen is ook niet echt voor mij weggelegd, behalve als ik niet alleen ben
Ik zei het wat verkeerd, wel wakker maar dan kan ik uren in bed blijven wat ik anders niet doequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan wordt ik juist altijd vroeg wakker
Normaalgesproken klim ik er meteen uit als ik wakker wordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan nooit uitslapen, niet echt iig, word de hele tijd wakker.
Overigens kan ik wel lang slapen, moet ik gewoon eerder naar bed gaan
Kan wel tot 1 uur in bed blijven liggen, maar dan slaap ik niet, is soms ook wel lekker
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En is hier nog iets interessants gebeurd?
zo erg ja?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.[Singles] is zo onderhand [Stellen]
Dat valt ook wel mee hoor denk ik zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog genoeg singles hierquote:
3 Helmonders op een rijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:52 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Inderdaad, nog genoeg singles hier
Echte diehards blijven overquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel over het algemeen mannenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:52 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Inderdaad, nog genoeg singles hier
Dat is op heel fok zo, niet alleen in singles.quote:
ik over 3quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt ben ik hier over een jaar, misschien 2, weg.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is op heel fok zo, niet alleen in singles.
En er zijn toch ook nog genoeg vrijgezelle vrouwen?
Haha, dat heb ik ook! Alleen is lang slapen geen probleem at all, maar met iemand in mijn bed?! Dat ben ik niet meer gewend..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan wordt ik juist altijd vroeg wakker
Ik was een helmonderquote:
vooruit dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat t toch heen met de wereld
Wie ben je en wat heb je met JB gedaan?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie kopt hem in?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook! Alleen is lang slapen geen probleem at all, maar met iemand in mijn bed?! Dat ben ik niet meer gewend..
Dat dus... En 's ochtends moet je me niet lastig vallen. Dan moet ik mijn eigen dingetjes doen en moet je me sowieso het eerste uur nadat ik wakker ben met rust latenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook! Alleen is lang slapen geen probleem at all, maar met iemand in mijn bed?! Dat ben ik niet meer gewend..
Ik kom hier toch meer voor de gezelligheid als voor wat anders, als ik een vrouw/vriendin wil dan zou ik dat toch elders zoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet, woon lekker aan de rand dus nergens last vanquote:
Lekker hequote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met JB gedaan?!
Kom maar op, ik kan je hebbenquote:
rijpelberg zekerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik kom hier toch meer voor de gezelligheid als voor wat anders, als ik een vrouw/vriendin wil dan zou ik dat toch elders zoeken
[..]
Ik niet, woon lekker aan de rand dus nergens last van
Te oud voor mequote:
Er valt bij snuit niks uit te horen....quote:
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:
Hahahahaha, dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd!! Gefeliciteerd met deze primeur!quote:
Daar was ik afgelopen nacht nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Doe maar stiphout
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat dus... En 's ochtends moet je me niet lastig vallen. Dan moet ik mijn eigen dingetjes doen en moet je me sowieso het eerste uur nadat ik wakker ben met rust laten
Op zich wel ja, alleen zo onherkenbaar ineensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Hoezo?(mn ava, dies goed toch?)
Ja zeg. ik zie net dat je Helmond woont, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zullen we het vanzelf zien.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er valt bij snuit niks uit te horen....
Merk je niks van in mijn bed, dat je in Helmond bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg. ik zie net dat je Helmond woont, wat denk je zelf
precies mijn gedachte.. lig nu beetje in bed na te garen, en ik ga eens kijken wanneer mijn oogleden dicht mikkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben blij dat ik alleen ben, krijg ik tenminste wat slaap
je bent maar 2 jaar ouder, maar vrouwen vallen toch altijd op mannen die +- 1 tot 3 jaar ouder zijn dan hun zelfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
Hahahahaha, dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd!! Gefeliciteerd met deze primeur!
Ik op zich ook wel, maar dan op mijn eigen manier. Ik kan het dan niet hebben als mensen aan me zitten en teveel aandacht van me vragenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooow ben je er zo één..Ik niet hoor, ik ben, vergeleken bij mijn zus en vader, ontzettend vrolijk 's morgens.
nee, een kadootjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op zich wel ja, alleen zo onherkenbaar ineens
Is dit een zelfportret?
fijn is dat af en toe hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies mijn gedachte.. lig nu beetje in bed na te garen, en ik ga eens kijken wanneer mijn oogleden dicht mikken
ik mis die lekkere brownie nu al een beetjequote:
Deze brownie ziet er anders ook wel lekker uit!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mis die lekkere brownie nu al een beetje
samen is ook wel leuk... maar iets met een feestje bij cue'tje vanavond.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
fijn is dat af en toe he
Ook al ben je nog zo graag samen
Klopt, al begint het bij mij bij ongeveer 3 jaar ouder. Alles daarvoor vind ik eigenlijk te jong...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
je bent maar 2 jaar ouder, maar vrouwen vallen toch altijd op mannen die +- 1 tot 3 jaar ouder zijn dan hun zelf
de oudste die ik heb ge-date was 25 trouwens dus dan valt het nog wel mee
Haha, doordeweeks heb ik daar ook wel last van, dan heb ik mijn eigen gewoonten en meestal haast. In het weekend nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar dan op mijn eigen manier. Ik kan het dan niet hebben als mensen aan me zitten en teveel aandacht van me vragen
die komt wel weer terug hoor, ben eraan gehechtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mis die lekkere brownie nu al een beetje
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Merk je niks van in mijn bed, dat je in Helmond bent.
samen is fijn(erquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
samen is ook wel leuk... maar iets met een feestje bij cue'tje vanavond.
Ik houd me ook aan de regel van 3 (uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Nouk84 het volgende:
Klopt, al begint het bij mij bij ongeveer 3 jaar ouder. Alles daarvoor vind ik eigenlijk te jong...
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, al begint het bij mij bij ongeveer 3 jaar ouder. Alles daarvoor vind ik eigenlijk te jong...
[..]
zet die iemand hem lekker in zijn eigen profiel.. Billen zijn zo... hrmm billen... Maar browniesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die komt wel weer terug hoor, ben eraan gehecht
Alleen zo af en toe tijdelijk een andere is ook goed.
(Heb m ook gekregen van iemand)
Hoe kommet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef Feitosa het volgende:
Goedenavond. Zo ff een pizza eten en dan weer er vandoor richting het westen voor een feestje.
Its a damn fine day today
Je moet ook niet zoveel blokjes om rijdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samen is fijn(er)
maar iets met veel te weinig slaap...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik houd me ook aan de regel van 3
geduld heer, dat is een schone zaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zet die iemand hem lekker in zijn eigen profiel.. Billen zijn zo... hrmm billen... Maar brownies
Ik heb helemaal niet geredenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel blokjes om rijden
Je voelt je wel vaak triest hèquote:
quote:
Iets Valentijnachtigs gepland?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef Q. het volgende:
Oh ja, feestje, heb ik vanavond ook nog. Pfff. Ben al zo moe..
I can dream too, can't I?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
daten met iemand van 3?? tss... je komt uit belgie zeker
Zoals?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik houd me ook aan de regel van 3 (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Dat had een andere redequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je voelt je wel vaak triest hè
[..]
Hahaha, nee hoor blijf jij maar lekker waar je bent, doe ik dat ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet komen? Hoef je niet alleen Helmond in.
Tja, goede valentijnsactie gedaan.quote:
Wat dan!quote:
Tis maar goed dat ik de weg weet danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor blijf jij maar lekker waar je bent, doe ik dat ook
+- 3 Jaar jonger, dus 19-20. Zoals ik een pagina terug al zei, ik heb ook wel eens iemand van 25 gedate maar dat was niet voor (wederzijdse) langere duurquote:
ja maar maar, mevrouw... vuil werk is ook wel eens leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geduld heer, dat is een schone zaak
Is het dan gek dat ik alleen scharrel met mannen waar ik ook relatiemateriaal in zie?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef dawg het volgende:
Ik had op mijn 21e heel kort iets met een dame van 42 (ik had haar 26 geschat, daar scoorde ik meteen al punten mee natuurlijk).
Dus leeftijd boeit me niet zo voor gescharrel, alleen voor relaties.
Hoe schaak ik een oudere vrouw, les 1: schat haar leeftijd minimaal 10 jaar jonger dan hoe ze er uit ziet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef dawg het volgende:
Ik had op mijn 21e heel kort iets met een dame van 42 (ik had haar 26 geschat, daar scoorde ik meteen al punten mee natuurlijk).
Dus leeftijd boeit me niet zo voor gescharrel, alleen voor relaties.
Oeh! Smeuige details?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, goede valentijnsactie gedaan.
Kun je het nog een keer rijden zonder aanwijzingen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik de weg weet dan
Nog een paar jaartjes erbij is natuurlijk helemaal perfect.quote:
Tuurlijk niet, als jij op zoekt bent naar een echte relatie is dat niet meer dan normaal. Wel zou ik het wat vreemd vinden als je met dit argument zou komen terwijl je in bijvoorbeeld een week al 3-4 mannen verslonden hebt iets waar ik geen uitspraak over kan doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
Is het dan gek dat ik alleen scharrel met mannen waar ik ook relatiemateriaal in zie?
Blindelings! Ik hoef ergens maar 1x geweest te zijn en ik blijf de weg onthoudenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer rijden zonder aanwijzingen dan?![]()
Je durft gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor blijf jij maar lekker waar je bent, doe ik dat ook
scharrelen is voor kippen!... monogaam serial dating is koelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het dan gek dat ik alleen scharrel met mannen waar ik ook relatiemateriaal in zie?
Ze zoekt een relatie, geen neukertjequote:
mijn tandglazuur wat doe je...quote:
Nog een paar jaartjes erbij? Jij of ik? Gaat vanzelf hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes erbij is natuurlijk helemaal perfect.![]()
Dat wordt daten!
Parallel in duplex levert veel meer mogelijkhedenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
scharrelen is voor kippen!... monogaam serial dating is koel
Haha. Ik heb al heel lang niet meer daar in de trein gezetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd met de auto vanaf helmond naar eindhoven, het was Ehv -> Utrecht
Dat gezegd hebbende jij komt me wel erg bekend voor
Nee, ieder voor zich.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blindelings! Ik hoef ergens maar 1x geweest te zijn en ik blijf de weg onthouden
Haha, dat heb ik niet hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jij op zoekt bent naar een echte relatie is dat niet meer dan normaal. Wel zou ik het wat vreemd vinden als je met dit argument zou komen terwijl je in bijvoorbeeld een week al 3-4 mannen verslonden hebt iets waar ik geen uitspraak over kan doen
Ik ookquote:
Oei, dat zou ik niet kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is erg hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mijn tandglazuur wat doe je...
Ik bedoel nog wat jaartjes op jouw minimale dateleeftijd en je komt dus uit op mij....... logisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes erbij? Jij of ik? Gaat vanzelf hoor
Haha, ja denk dat maarquote:
lastig joh, dan moet je, je agenda weer multiplexen om de boel beetje in sync te houden. Serieel is makkelijker, je stuurt een gewoon een ack en klaar ben je om de volgende date te ontvangenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Parallel in duplex levert veel meer mogelijkheden
Dat heb ik ook! Ideaalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoef ergens maar 1x geweest te zijn en ik blijf de weg onthouden
Klinkt vrij logisch. Vraag me nu wel af hoe oud je bent, er zit ook een grens aan natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik bedoel nog wat jaartjes op jouw minimale dateleeftijd en je komt dus uit op mij....... logisch.
Niet?quote:
Ik (helaas) ook nietquote:
Hehe. Liegebeestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet?
ik bedenk me ineens dat het niet helemaal waar is, maar dan ben ik dronken.
Lekker!quote:
Hahaquote:
Da's waar. Maar je throughput kan lijden onder een kwalitatief minder goede date. Dat levert dan een bottleneck opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lastig joh, dan moet je, je agenda weer multiplexen om de boel beetje in sync te houden. Serieel is makkelijker, je stuurt een gewoon een ack en klaar ben je om de volgende date te ontvangen
Begrijp me niet verkeerd, Als vrijgezel denk ik niet echt na over of ik wel of geen relatie wil. Ik ga meer af op "Het moment" a.g.v. de situatie/staat waarin in me bevindquote:
Hmm, bij mij ligt het er een beetje aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, Als vrijgezel denk ik niet echt na over of ik wel of geen relatie wil. Ik ga meer af op "Het moment" a.g.v. de situatie/staat waarin in me bevind
potentieelquote:
Kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet wat ik allemaal denk.
euh lol typte ik dat hard op?quote:
Ja!quote:
0! Maar wel een cadeautjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
en hoe is het gesteld met de kaartenoogst?
Mijn teller staat op 0quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
Lijkt wel iets beter te gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]zoals het moet! hoe is het met je snoet?
Ik heb waarschijnlijk niet genoeg zaad verspreid om tot een vruchtbare oogst te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
* ProbeerMe ziet wel waar het schip strandtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, bij mij ligt het er een beetje aan
Maar soms weet ik gewoon dat het voor de fun is, dus ja.. dan denk ik er ook niet aan, haha.
Tja, is ook het bestequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
* ProbeerMe ziet wel waar het schip strandt
Nee verstandskies laten trekken pijn en moeheidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
MaJomeisje! Schoonheidsslaapje? Dat heb jij toch helemaal niet nodig!
mijn excusesquote:
dan doe je toch wat error correctie over je date uitvoeren, met beetje geluk kun je nog net een goede QOS eruit te trekken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's waar. Maar je throughput kan lijden onder een kwalitatief minder goede date. Dat levert dan een bottleneck op
Ik weet niet of je daar mee weg gaat komen hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Tja, is ook het beste
Maar het is niet zo dat ik niet "date" met iemand als ik er geen relatie in zie. Een leuke vriendschap (+) is soms ook leuk
En daarna weer op tijd naar bed om de pijn verder te bestrijden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt wel iets beter te gaan
mijn mams gaat zo voor me koken
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]vind ik ook, altijd het proberen waard en anders houd je er (meestal) wel een vriendschap aan over
Tja, als je SLA van te voren duidelijk gecommuniceerd is met je date, kan je natuurlijk teleurstellingen voorkomenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan doe je toch wat error correctie over je date uitvoeren, met beetje geluk kun je nog net een goede QOS eruit te trekken!
Gaat redelijkquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar mee weg gaat komen hoor
Uhu. Wat uitgerust ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee verstandskies laten trekken pijn en moeheid
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga zo maar eens zoeken waar hier de douche woont, tandenborstel heb ik al geregeld bij de etos hier 2 straten verder op
Vooruitquote:
Gelukkig helen wondjes in de mond relatief snel. Waarschijnlijk zal je je binnen een paar dagen een stuk beter voelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat redelijkmijn kaak doet flink pijn en het idee dat er een gat zit en ik dan steeds ga voelen helpt niet echt
maar slapie heeft het wel goed gedaan
Heb je kleine tabletjes gekregen voor in de wond of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat redelijkmijn kaak doet flink pijn en het idee dat er een gat zit en ik dan steeds ga voelen helpt niet echt
maar slapie heeft het wel goed gedaan
ik ben er een week flink ziek van geweest...en over een tijdje moet de tweede er ook uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig helen wondjes in de mond relatief snel. Waarschijnlijk zal je je binnen een paar dagen een stuk beter voelen
Maar nu begrijpen jullie mij verkeerd.. ik had het over scharrelen, niet daten. En hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat ik eigenlijk best aan het liegen ben, hahahahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, is ook het beste
Maar het is niet zo dat ik niet "date" met iemand als ik er geen relatie in zie. Een leuke vriendschap (+) is soms ook leuk
Zou wel moeten, al voel ik me nog supermoequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar nu begrijpen jullie mij verkeerd.. ik had het over scharrelen, niet daten. En hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat ik eigenlijk best aan het liegen ben, hahahah
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niet genoeg zaad verspreid om tot een vruchtbare oogst te komen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kaartenteller staat ook op 0 en daar blijft ie ook staan
Enigszins tegenvallende resultaten, al met al dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef automatic_ het volgende:
0! Maar wel een cadeautje
En zo meteen krijg ik nog iets, maar dat neemt iemand voor mij mee en heb ik zelf gekocht.
Tsk tsk. Noukie toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar nu begrijpen jullie mij verkeerd.. ik had het over scharrelen, niet daten. En hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat ik eigenlijk best aan het liegen ben, hahahah
Details willen wequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lekker in de watten laten leggen door je moeder, en snel weer terug naar bed dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel moeten, al voel ik me nog supermoe
Whoeiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
Enigszins tegenvallende resultaten, al met al dus.
Ik had zelf wel één e-card.
Gelukkigquote:
Zometeen gewoon weer lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel moeten, al voel ik me nog supermoe
quote:
Haha, wat slecht zeg.quote:
Scharrelen is inderdaad wat anders, foei!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens bij HelmondSport toevallig?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef ArTiC het volgende:
ik ben er een week flink ziek van geweest...en over een tijdje moet de tweede er ook uit
nope helemaal niets gekregen. Spoelen met zout water schijnt goed te zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je kleine tabletjes gekregen voor in de wond of niet?
( je had toch iets laten trekken?)
Ik ben de slechtste niet (ja, soms wel)quote:
Ik verwachtte niks, was al helemaal verbaasd en blij dat ie me vannacht een fijne Valentijn wenstequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
Enigszins tegenvallende resultaten, al met al dus.
Ik had zelf wel één e-card.
Dat ben ik ook van plan... Maar ik zie mezelf hier wel weer tot 03:00 op Fok! zittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zometeen gewoon weer lekkerdus... of eerst nog een filmpje kijken en dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |