Ik heb zelf al jaren een Evva sleutel, ziet er op zich redeljk normaal uit, zonder kogeltjes en zooi, maar kan toch niet nagamaakt worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:55 schreef dingdang het volgende:
Die kunnen toch wel nagemaakt worden, maar alleen als je daarvoor een pasje met een code hebt ofzo?
thnx, prijs valt me nog wel mee voor de goedkoopste. Die hebben alleen geen patent, maar zouden niet dupliceerbaar zijn zonder kaart: http://www.sleutel-service-plus.nl/shop/codekaart.php . Iemand een idee of dat ook echt zo is, of weet een goede sleutelmaker daar wel raad mee ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef RedDevil085 het volgende:
http://www.sleutel-service-plus.nl/shop/index.php
Hier word het een en ander aangeboden...
Ook veel sleutels die officieel niet nagemaakt kunnen worden, kunnen vaak moeiteloos nagemaakt worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
thnx, prijs valt me nog wel mee voor de goedkoopste. Die hebben alleen geen patent, maar zouden niet dupliceerbaar zijn zonder kaart: http://www.sleutel-service-plus.nl/shop/codekaart.php . Iemand een idee of dat ook echt zo is, of weet een goede sleutelmaker daar wel raad mee ?
Meestal wel mits je de codekaart hebt. Of je besteld ze als een gelijksluitend systeem.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn van deze sleutels ook gelijk sluitende cylinders (bijvoorkeur een stuk of 4) te krijgen?
nee, het heeft weinig met beveiliging te maken. Het gaat om een studentenhuis waar huisgenoten maar sleutels voor jan en alleman bij laten maken, met als gevolg dat er van allerlei volk dat je niet kent je huis binnen komt lopen. Onderling afspraken maken dat je je sleutel niet kopieert valt nauwelijks te controleren en is sowieso niet te verbieden als ze het toch doen. Inbraakbestendigheid maakt verder niet zoveel uit. Moet zo goedkoop mogelijk zijn. Alleen dan wel met garantie dat de sleutel niet alsnog gewoon is na te maken bij de eerste de beste sleutelboerquote:Op zondag 15 februari 2009 11:46 schreef klipper het volgende:
TS: waarvoor wil je eigenlijk dit soort sleutels en sloten?
Je kan nog zoveel geld uitgeven aan beveiling en versteviging, maar alles valt of staat met de zwakste schakel in de keten.
Anders lees je even de post boven jequote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb 2 van die gepatenteerde sleutels (lopers van de hele serie) van mijn werk. Maar zie eigenlijk niet in waarom je die dingen voor thuis zou willen moeten hebben? Ik bedoel, een sleutel die niemand kan namaken houd echt niet de inbrekers buiten hoor. Denk dat ze eerder een ruitje zullen intikken dan...
Dan is het kek genie systeem van lips misschien een betere optie.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, het heeft weinig met beveiliging te maken. Het gaat om een studentenhuis waar huisgenoten maar sleutels voor jan en alleman bij laten maken, met als gevolg dat er van allerlei volk dat je niet kent je huis binnen komt lopen. Onderling afspraken maken dat je je sleutel niet kopieert valt nauwelijks te controleren en is sowieso niet te verbieden als ze het toch doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |