Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij is dit het "Holloway" topic, dus waarom zou daar niet over de Kalpoes 'gepost' mogen worden; zij maken immers ook deel uit van deze zaak.
Daarnaast bepaal jij volgens mij niet wie en wat er hier gepost wordt!
Overigens welke rechtzaak is Mos aan het voorbereiden?
Jij zegt steeds dat het leugenaars zijn terwijl de echte onderzoekers daar anders over denken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef johan555 het volgende:
Daar mag best over gepost worden over die 2 leugenaars maar niet Steeds hetzelfde .
Wat is schandalig?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forum [ afbeelding ]
En die Yyentle die . . die . . die, schandalig gewoon!
Om dat te weten hoef je zelf geen 'ervaringsdeskundige' te zijn; "Redenen van wetenschap" wordt dat genoemd in het strafrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMOquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Allemaal niet zo spannend johan, Joran wordt bijna wekelijks gespot door een backpacker of student in Bangkok.
Tuurlijk yyentle, dacht je echt dat de Thaise autoriteiten iets zouden doen met dat stukkie uitlokking van Peterrrrr?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef yyentle het volgende:
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.
Ik heb gedurende een paar jaar tegen mijn moeder gerebelleerd en ben toen gaan drinken, heb coke gesnoven en speed gebruikt, dus ik weet wel een beetje waar ik over praat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMO
Dat verklaart dan hoe het komt dat Satish zegt dat hij nog nooit zoiets had gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef johan555 het volgende:
OP de bar liggen was in C&C niet toegestaan trouwens
Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef mrBhimself het volgende:
Dat is nou jammer Yyentle dat je die 'op de bar lig' ervaring hebt moeten ontberen
o gaat dat zo hier? ik kan hier dus ongebreideld vanalles neerplempen, met mededeling 'zelf zoeken'?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef johan555 het volgende:
even zelf zoeken ouwefiets >google.com
In jou geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wist dat er toch geen interesse zou zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:58 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.
posten in de toekomstquote:Op zaterdag 15 feb2009 02:21 schreef johan555 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |