arme J.F.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
twee verschillende?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:47 schreef Bobsch het volgende:
Ja inderdaad, vandaag geen. Maar volgende week twee verschillende
Niet een lange van een uur...quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
twee verschillende?niet 2 dezelfde dus?
Vandaag weerquote:
die blik van Stanley bij dat stukjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
"And I'm assuming a little bit of blood rushed into your penis, well a little bit of blood rushed into mine aswell.."
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef Ad_rem het volgende:
Hoe heet dat meisje trouwens? Wil wel wat bikinipics zien
Leuke meid hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Hmm op deze foto ziet ze er opeens een stuk minder uit dan in the officequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Wauw, ze kan best aardig acteren. Geinig filmpje ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
WTFquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de tweede aflevering leuker dan de eerste. Lijkt er trouwens op dat ze Jim ook in de richting van de Michael Scott Paper Company Inc. aan het duwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |