Die quotes waren wel leuk, maar het verhaal...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zaten wel wat grappige quotes in, zoals "I practically invented decline" en "This is a dream that I have had since lunch"
En Michael die aan Jim vraagt om zijn ogen te sluiten omdat hij 'm iets verrassends wil vertellen (en Jim die OK zegt en gewoon blijft kijken).
Verder is het hele plot gepikt uit Jerry Maguire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.אין מקום כמו ארץ ישראל
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:49 schreef Nam_Soldier het volgende:Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Nog niet in Nederland.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:04 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?
En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden.
Tuurlijk gaat Jim niet met Pam mee. Een van hun twee moet toch een stabiel inkomen hebben. Pam zou het vast ook niet hebben gedaan als ze nog helemaal zelfstandig leefde, maar nu kan Jim de eventuele financiële klap opvangen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:28 schreef JelleS het volgende:
Aan het einde van de ep zie je ook dat een aantal gaan twijfelen. Jim gaat natuurlijk gewoon met Pam mee, dat is de enige reden dat hij niets om zijn carrière geeft. En een carrière kan hij nu wel vergeten met zijn nieuwe baas. En als iedereen meteen mee zou gaan, dat zou natuurlijk echt helemaal nergens op slaan.
Ik vermoed ook zoiets.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Nog niet in Nederland.![]()
Nu ja, vanuit een realistisch oogpunt is het inderdaad heel normaal dat ze het niet doen. Maar je zou toch zeggen dat ze inmiddels wel enigszins wat sympathie voor hun baas hebben - hij bedoelt het allemaal goed - en doorhebben dat die nieuwe gast echt een enorme zak is eigenlijk.
korte termijn geheugen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef Felixa het volgende:
Dit was vorige week al bekend, dat er deze week geen aflevering zou zijn.
Ikzelf en ook SaintOfKillers hebben dat al gepost vorige week vrijdag.
En dan ziet michael het vast als een fusie tussen michael scott paper company en dunder mifflin.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vermoed ook zoiets.
Dat de rest er onder de nieuwe baas achter komt wat een luizenleventje ze eigenlijk gehad hebben al die tijd.
Dat die nieuwe baas een "normale" bedrijfsvoering gaat invoeren en dat de rest dan alsnog achter Michael aangaat. Dan is er na die enorme leegloop in principe geen Scranton-branch meer en haalt Wallace Michael over om alsnog weer gewoon de Scranton-branch te gaan leiden onder voorwaarde dat die Charles dan het veld ruimt.
Of zoiets in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |