abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67482272
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zaten wel wat grappige quotes in, zoals "I practically invented decline" en "This is a dream that I have had since lunch"

En Michael die aan Jim vraagt om zijn ogen te sluiten omdat hij 'm iets verrassends wil vertellen (en Jim die OK zegt en gewoon blijft kijken).

Verder is het hele plot gepikt uit Jerry Maguire .
Die quotes waren wel leuk, maar het verhaal...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67484939
matige afl. helaas
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_67486907
Ik vond hem toch weer leuk Ben erg benieuwd naar de dubbelaflevering
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_67489057
prima aflevering
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_67508907
Beetje saai, het einde was wel leuk met Pam die achter Michael aanging. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Amen.
pi_67523405
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_67528931
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:49 schreef Nam_Soldier het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?

En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:28:26 #183
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_67529701
Aan het einde van de ep zie je ook dat een aantal gaan twijfelen. Jim gaat natuurlijk gewoon met Pam mee, dat is de enige reden dat hij niets om zijn carrière geeft. En een carrière kan hij nu wel vergeten met zijn nieuwe baas. En als iedereen meteen mee zou gaan, dat zou natuurlijk echt helemaal nergens op slaan.
pi_67530792
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:04 schreef Orbis het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?

En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden .
Nog niet in Nederland.

Nu ja, vanuit een realistisch oogpunt is het inderdaad heel normaal dat ze het niet doen. Maar je zou toch zeggen dat ze inmiddels wel enigszins wat sympathie voor hun baas hebben - hij bedoelt het allemaal goed - en doorhebben dat die nieuwe gast echt een enorme zak is eigenlijk.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  zondag 29 maart 2009 @ 22:08:32 #185
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_67530943
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:28 schreef JelleS het volgende:
Aan het einde van de ep zie je ook dat een aantal gaan twijfelen. Jim gaat natuurlijk gewoon met Pam mee, dat is de enige reden dat hij niets om zijn carrière geeft. En een carrière kan hij nu wel vergeten met zijn nieuwe baas. En als iedereen meteen mee zou gaan, dat zou natuurlijk echt helemaal nergens op slaan.
Tuurlijk gaat Jim niet met Pam mee. Een van hun twee moet toch een stabiel inkomen hebben. Pam zou het vast ook niet hebben gedaan als ze nog helemaal zelfstandig leefde, maar nu kan Jim de eventuele financiële klap opvangen.

Wat zit ik het allemaal budgettair te bekijken eigenlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_67542818
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Nog niet in Nederland.

Nu ja, vanuit een realistisch oogpunt is het inderdaad heel normaal dat ze het niet doen. Maar je zou toch zeggen dat ze inmiddels wel enigszins wat sympathie voor hun baas hebben - hij bedoelt het allemaal goed - en doorhebben dat die nieuwe gast echt een enorme zak is eigenlijk.
Ik vermoed ook zoiets.
Dat de rest er onder de nieuwe baas achter komt wat een luizenleventje ze eigenlijk gehad hebben al die tijd.
Dat die nieuwe baas een "normale" bedrijfsvoering gaat invoeren en dat de rest dan alsnog achter Michael aangaat. Dan is er na die enorme leegloop in principe geen Scranton-branch meer en haalt Wallace Michael over om alsnog weer gewoon de Scranton-branch te gaan leiden onder voorwaarde dat die Charles dan het veld ruimt.
Of zoiets in die richting.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_67542860
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Nog niet in Nederland.
Voor The Office die uitgezonden wordt op CC is een apart topic.
pi_67630695
redelijke aflevering, de laatste
so how's your evening so far?
pi_67665833
Ohw, geen aflevering vandaag?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_67666486
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 07:48 schreef DaFrenk het volgende:
Ohw, geen aflevering vandaag?
waarom eigenlijk?
pi_67666642
http://www2.tbo.com/conte(...)ight-after-15-years/

laatste aflevering van E.R. wat ervoor zit, duurt langer
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:58:02 #192
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_67666785
Volgende week zijn er 2 afleveringen.

Ik dacht eentje voor en eentje na de eerste aflevering van die office spin-off die geen spin-off is en uiteindelijk niets met The Office te maken heeft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_67667877
Ja inderdaad, vandaag geen. Maar volgende week twee verschillende

Kijk op www.officetally.com voor wanneer de aflevering zijn en alvast een korte beschrijving (en andere nieuwtjes uiteraard)
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:50:03 #194
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67667939
Godverdomme zeg het is toch echt niet normaal die uitzendschema's.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:32:20 #195
192683 AMDB
Visionair.
pi_67669099
Nu ben ik dus niets voor niets vroeg opgestaan zodat ik 'm nog kon kijken voordat ik naar tentamen moest
pi_67669784
Dit was vorige week al bekend, dat er deze week geen aflevering zou zijn.
Ikzelf en ook SaintOfKillers hebben dat al gepost vorige week vrijdag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_67675316
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef Felixa het volgende:
Dit was vorige week al bekend, dat er deze week geen aflevering zou zijn.
Ikzelf en ook SaintOfKillers hebben dat al gepost vorige week vrijdag.
korte termijn geheugen.

pi_67680163
GEEN OFFICE VANDAAG?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:37:58 #199
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_67690004
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik vermoed ook zoiets.
Dat de rest er onder de nieuwe baas achter komt wat een luizenleventje ze eigenlijk gehad hebben al die tijd.
Dat die nieuwe baas een "normale" bedrijfsvoering gaat invoeren en dat de rest dan alsnog achter Michael aangaat. Dan is er na die enorme leegloop in principe geen Scranton-branch meer en haalt Wallace Michael over om alsnog weer gewoon de Scranton-branch te gaan leiden onder voorwaarde dat die Charles dan het veld ruimt.
Of zoiets in die richting.
En dan ziet michael het vast als een fusie tussen michael scott paper company en dunder mifflin.
pi_67695597
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
so how's your evening so far?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')