Episode is al uitgezonden, eigen schuldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat? Bedankt voor die enorme spoiler
Bah, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot vanavond
Je hebt gelijkt, het is mijn eigen schuld. Nog maar ander half uur en dan kan ik het ook gaan kijken. Tot die tijd blijf ik maar uit dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dingen die al zijn uitgezonden hoeven toch niet meer tussen spoilertags?
Dan kun je hier beter niet lezen tot je de aflevering hebt gezien.
Mwah, zo flauw zijn ze niet denk ik...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
K las net btw dat Michael "I acquit" zegt ipv quit, en dat het dus zo'n typische office cliffhanger wordt
Ik zat ook te twijfelen, zei hij nu 'acquit' of 'I quit'... Het zou wel een beetje flauw zijn als het nu 'acquit' blijktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
K las net btw dat Michael "I acquit" zegt ipv quit, en dat het dus zo'n typische office cliffhanger wordt
Hij heeft zelf juist onkent dat het laatste het geval is. Vorig jaar zei ie nog voor 3 seizoenen bijgetekend te hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, zei hij nu 'acquit' of 'I quit'... Het zou wel een beetje flauw zijn als het nu 'acquit' blijkt. Maar ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Steve Carrell vooral nog cameo's zou doen om zich meer op zijn filmcarrière te richten?
Is natuurlijk handig zo'n mooie OP blijven herhalen maar ik volg The Office niet eens per week op een site uit Amerika en ik volg het niet op Comedy Central. Maar ik kijk de serie en koos dus van lieverlee voor die link naar CC en beland daarmee in een gesloten topic uit 2007.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:41 schreef DaFrenk het volgende:
[Dit topic is bedoeld voor de afleveringen die worden uitgezonden in Amerika.
Het seizoen is nu lopende, dus elke vrijdag komt er een nieuwe aflevering online.
Vrijdagmiddag worden die afleveringen hier dus besproken, zonder het gebruik van spoilertags.
Volg je dus The Office US op comedy central, ga dan maar naar dit topic.[/b]
Ben je een beetje aan de luie kant?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Is natuurlijk handig zo'n mooie OP blijven herhalen maar ik volg The Office niet eens per week op een site uit Amerika en ik volg het niet op Comedy Central. Maar ik kijk de serie en koos dus van lieverlee voor die link naar CC en beland daarmee in een gesloten topic uit 2007.
Is er een update?
He ik ben niet degene die als een papierkruier hier lekker zit te copy/pasten zonder te kijken of de info nog wel klopt. 10 secs zoeken naar dit topic vond ik meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je een beetje aan de luie kant?
The Office(US) [NL] #8 - He's just mentally disabled!
Had je 10 sec gekost denk ik
Ik verstond ook "I acquit". Pas toen die baas zo geschokt deed en Michael zei "You've no idea how high I can fly" dacht ik dat hij misschien wel ontslag had genomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat er eindelijk eens iemand is die niet meegaat in de debiliteit op dat kantoorquote:
Ja maar hij disst Michaelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend dat er eindelijk eens iemand is die niet meegaat in de debiliteit op dat kantoorNu zie je juist mooi hoe Jim zich eigenlijk heeft laten meeslepen
Maar hij had wel gelijk, nogal laag wat Michael met Dwight deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |