Die is idd briljantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef moby92 het volgende:
Geniale serie, mooiste aflevering vond ik toch wel dat Jim, Pam (en onverwachts Dwight met z'n moeder) gingen eten bij Jan en Michael, hi-la-risch!! Echt dood gelachen.
Dat was niet zijn moederquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef moby92 het volgende:
Geniale serie, mooiste aflevering vond ik toch wel dat Jim, Pam (en onverwachts Dwight met z'n moeder) gingen eten bij Jan en Michael, hi-la-risch!! Echt dood gelachen.
haha die heeft echt nog heel lang in mn hoofd gezetenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die is idd briljant![]()
En dat liedje van die Hunter ook "That one night.. one night, you made everything allright"
Hij start waarschijnlijk een bedrijfje in toilet-uitvindingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Orbis het volgende:
Nee! Ik hoop dat Michael een grap maakte...
'.. and they pet you back.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Felixa het volgende:
Aflevering van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 6 afleveringen met die nieuwe VP, maar Steve Carell heeft onlangs voor 3 seizoenen bijgetekendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'.. and they pet you back.'
Ik had medelijden met Jim, haha! Wel heerlijk hoe grappig Pam het vond.
En Michael! Ik denk dat ie niet echt weggaat. Kan niet!
Wat? Bedankt voor die enorme spoilerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Arme Jim.
En Michael die ontslag neemt.
Dingen die al zijn uitgezonden hoeven toch niet meer tussen spoilertags?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat? Bedankt voor die enorme spoiler
Bah, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |