9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten zaten daarbij? En hebben ze ook andere shirts?
'Orange is for or-ange you glad you didn't bring that up?'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef Asgard het volgende:
"Green is for go, go ahead and shut up about is"![]()
Dan ga ik 'm denk ik bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.
Moet je zeker doen, iedereen die ik ken en die 'm ziet vindt hem supervet! Ook al hebben ze geen idee wat het idee erachter isquote:
Zo mooi, dat is echt een goed voorbeeld van de improvisatie talenten van Rainn Wilson.quote:
David Wallace keek alsof ie moest huilenquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:15 schreef bob1234 het volgende:
Weer leuke aflevering vooral Dwight met ze bijenEn weer erg leuk dat ze nu alle 3 weer bij dunder mifflin gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |