quote:
Een IT-er aan het woord.. dat kan niet missenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef cablegunmaster het volgende:
je maakt me dag elke keer anders je bent de random fun functie op m'n hersens doorgaand op mijn hart!
het algoritme dat me elke keer weer vermaakt. De uitkomst van al mijn vraagstukken!
Mijn lief! was je hier maar in mijn bedom me op te warmen.
mot je eens een vaste vriendin nemen, ipv een hoerquote:
een vaste vriendin die neem je niet die krijg jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mot je eens een vaste vriendin nemen, ipv een hoer
Ik neem d'r wel degelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een vaste vriendin die neem je niet die krijg je
ik bedoelde het andersquote:
ohquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:38 schreef Leanne het volgende:
ik ben verliefd op alle mannen op fok met veel geld en een dikke wagen
zolang je niet in het eendenveld in emmen woont gun ik je al die kaartjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:43 schreef Silaz het volgende:Ik krijg vandaag heul veel kaartjes
![]()
voor mijn verjaardag van morgen![]()
Dan bedank ik jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zolang je niet in het eendenveld in emmen woont gun ik je al die kaartjes
graag gedaanquote:
Overduidelijk geen kaartje gehad vandaag?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef TheGuy het volgende:
Diep triest, elkaar via internet vertelen hoe lief je elkaar wel niet vindHebben jullie geen leven ofzo?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef amvrosios het volgende:
Als je stelt dat liefde een synoniem voor haat is,hou ik van jullie allemaal!
en anders,Sterft met je pauper topic
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Overduidelijk geen kaartje gehad vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |