SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre Olep, aan wie wil jij de liefde verklaren?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:32 schreef Olep het volgende:
Hier is het mogelijk om anoniem je liefde te verklaren aan andere fokkers.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef kwiwi het volgende:
Lekker anoniem ja met een foto in je profiel
Maar ik wil wel even zeggen dat ik je heel erg lief vind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neerkomen wel!
Red_Cat vind ik heel erg lief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maarre Olep, aan wie wil jij de liefde verklaren?
HOER!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het_hupt, Jimbo
en _Fonz
![]()
voel me nu wel een beetje virtueel sletterig![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje ver he
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef cablegunmaster het volgende:
je maakt me dag elke keer anders je bent de random fun functie op m'n hersens doorgaand op mijn hart!
het algoritme dat me elke keer weer vermaakt. De uitkomst van al mijn vraagstukken!
Mijn lief! was je hier maar in mijn bedom me op te warmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |