Op dit moment heb ik alleen Franz Ferdinand en Maximo Park in de planning staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Q. het volgende:
Heb je nog leuke concerten in de planning staan dan, MaJo?
Zâhlang je plat haags maah lùik vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat gemauw van boven eigenlijk wel leuk. Zolang het geen plat Amsterdams is.en nog
een paar.
quote:
quote:
Harriet Jekkers!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zâhlang je plat haags maah lùik vindt.
Oow, dán begrijp ik hetquote:
Nice.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik alleen Franz Ferdinand en Maximo Park in de planning staan
Maar zal wel een hele rits voor 3voor12 bijkomen
Het is een Udense uitdrukking. Van vroeger uit komen er veel kersen uit Uden (Ujese Zwarten). Betekent zoveel als "Het is hier goed toeven"quote:
Een grappenmaker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is een Udense uitdrukking. Van vroeger uit komen er veel kersen uit Uden (Ujese Zwarten). Betekent zoveel als "Het is hier goed toeven"
Btw... Wie heeft de OP in de Wiki veranderd, dat stukje over dat het hier geen SC is?
Ja, met "wil ik net 1 hijs nemen, begint achter mij het programma Windows weer"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Een van de weinige nog leuke carabetiers vind ik.
MNR!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
Ja, met "wil ik net 1 hijs nemen, begint achter mij het programma Windows weer"
Geen idee, ook niet grappig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
Btw... Wie heeft de OP in de Wiki veranderd, dat stukje over dat het hier geen SC is?![]()
Nietes, Guido Weijers is ook tof! En Najibquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Een van de weinige nog leuke carabetiers vind ik.
Die ook, en Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
Nietes, Guido Weijers is ook tof! En NajibEn hoe-heet-ie-ook-weer.. oh damn, ik kan niet op zijn naam komen..
Jij nog concerten in de planning?quote:
Javier Guzmanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes, Guido Weijers is ook tof! En NajibEn hoe-heet-ie-ook-weer.. oh damn, ik kan niet op zijn naam komen..
Ik ken de uitdrukking. Wist niet dat het typisch udens was, hier wordt het ook gebruiktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is een Udense uitdrukking. Van vroeger uit komen er veel kersen uit Uden (Ujese Zwarten). Betekent zoveel als "Het is hier goed toeven"
Btw... Wie heeft de OP in de Wiki veranderd, dat stukje over dat het hier geen SC is?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Culomb!quote:
quote:
Gaussquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Coulomb!
(al heb ik geen idee hoe je het schrijft)
Aangezien we blijkbaar dezelfde smaak hebben en deze nog miste in het lijstje wist ik wie je bedoeldequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Newton!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Culomb Coulomb!
(al heb ik geen idee hoe je het schrijft)
Inderdaad, hoewel Theo Maassen nog redelijk gaat. De ergste zijn Bert Visscher, Youp van 't Hek en Freek de Jongequote:
+1 Vergane gloriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad, hoewel Theo Maassen nog redelijk gaat. De ergste zijn Bert Visscher, Youp van 't Hek en Freek de Jonge
Ja, ik hoorde het van een vriend van mij - dat ik moest kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je per ongeluk RTL5 op staan. Je hoort wel wat op de achtergrond maar let niet echt op. Kijk je één keer omhoog, kijk je recht in een behaarde k*t
A girl's guide to 21st century sex staat dus op...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien we blijkbaar dezelfde smaak hebben en deze nog miste in het lijstje wist ik wie je bedoelde
Oh, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je per ongeluk RTL5 op staan. Je hoort wel wat op de achtergrond maar let niet echt op. Kijk je één keer omhoog, kijk je recht in een behaarde k*t
LOL!! Dat had ik vanmiddag op nu.nl, met de Madonna artikel. Jek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ze zijn nu een vagina-correctie aan het uitvoeren...quote:
-1 smaak.quote:
Mooie site he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Dat had ik vanmiddag op nu.nl, met de Madonna artikel. Jek!
Mkay, laat maar zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ze zijn nu een vagina-correctie aan het uitvoeren...
Oow dat heb ik gelukkig nog niet gezien!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk zelf maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie site he?
Wat was er met Madonna dan?
Het is een nogal apart programma, wil je op de hoogte gehouden worden over de onderwerpen?quote:
Dat mag, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
Het is een nogal apart programma, wil je op de hoogte gehouden worden over de onderwerpen?
Het gaat nu over de lotushouding, met beeld én geluid
Jij had geen seks toen je één was, dus je mag niet liegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoef het niet te zien.
Buiten dat ken ik alle standjes na 39 jaar wel zo'n beetje
Ik keek!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag hem echt niet aankomen... hehe.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij had geen seks toen je één was, dus je mag niet liegen
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Jij had geen seks toen je één was, dus je mag niet liegen
Nee, ik houd op. Na wat ik net weer zag, ga ik schakelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoef het niet te zien.
Buiten dat ken ik alle standjes na 39 jaar wel zo'n beetje
Indirect..quote:
quote:Buiten dat ken ik alle standjes na 39 jaar wel zo'n beetje
Ik weet allesquote:
Ja hè! Pas maar opquote:
dat krijg je met een betwetertjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
Hehe, je wordt ook aan iedere mogelijke kant voorzien van feedback he Techno?
Inderdaad, een betere 'Personal Assistant' kun je je niet wensenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
Hehe, je wordt ook aan iedere mogelijke kant voorzien van feedback he Techno?
Niemand wil alles weten... als het er echt op aan komt.quote:
Mijn nieuwsgierigheid is soms gewoon niet te stoppen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
@Nouk: ja, ik zei nog zo: niet doen
(of in ieder geval hoopte ik die boodschap te hebben overgebracht)
Dankje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, een betere 'Personal Assistant' kun je je niet wensen
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, een betere 'Personal Assistant' kun je je niet wensen![]()
Ja, goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Maarre.. Q. hoest met vriendinnetje?
quote:
Ja, hehe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij ook al in US blijven hangen?
Lief, vrolijk en gelukkig! Te geniaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uit Q. Genieten maar
Agree.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Stelling: Mooie vrouwen/mannen heb je nooit alleen
Denk je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon, jij en Auto.. dat kan best wat worden denk ik.
Dat vind ze juist wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef Ludootje het volgende:
Denk je?
Ben ik niet veel te ongestructureerd/chaotisch/boefje voor haar?
Gebeurt minimaal 2x per week... Het blijft een [Singles] topic tenslottequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef Thrar het volgende:
er wordt weer druk gekoppeld zo te zien
niet te hard koppelen a.u.b.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gebeurt minimaal 2x per week... Het blijft een [Singles] topic tenslotte
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Stelling: Mooie vrouwen/mannen heb je nooit alleen
Toelichting: Ik heb zelf ooit 2 vriendinnen gehad die echt bloedmooi waren. Echt verschrikkelijk mooi dus. In theorie lijkt het best wel leuk, maar in de praktijk is het doorgaans vreselijk irritant. Nu ben ik niet jaloers aangelegd, maar het is godsgruwelijk irritant als 75% van de mannen (c.q. vrouwen) je vriendin continue lastig valt, of erger nog, zelfs ruzie met je zoekt door hun infantiele haantjesgedrag.
Dan vind ik deze nog toepasselijker:quote:
Ach, er zijn nog tig combinaties te makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
niet te hard koppelen a.u.b.
dan is er straks niemand meer over hier!
Niks tegen Jackson, maar Dr. Hook past toch echt beter bij wat Techno opgooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vind ik deze nog toepasselijker:
Dat liedje van Joe slaat eigenlijk ook wel meer op mij persoonlijk, met name tijdens mijn tienerjarenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks tegen Jackson, maar Dr. Hook past toch echt beter bij wat Techno opgooit.
Een van de concerten van Joe die ik live zag was met Todd Rundgren en strijkkwartet Ethel met als hoogtepunt deze Beatlescover.
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, maar dat is toch net even iets anders dan wat ik met mijn stelling bedoel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef MNR het volgende:
Heb dat niet met uiterlijk, maar met aandacht Techno. Maar herken het wel
Je hebt een ander nooit helemaal alleen (en volgens mij ben ik ook het type vrouw dat je nooit voor je alleen hebt, want ik ben gek op mensen en al snel pers. geinteresseerd in iemand). Maar ik heb er ook absoluut geen problemen mee om mijn gedrag hierin aan te passen als mijn partner in de buurt is. Vertrouwen groeit vanzelf welEn zo niet, dan hoef ik hem ook niet, want ga niet naast iemand lopen die ik niet vertrouw met een andere vrouw of die mij niet vertrouwt.
Strakke timing!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
Het is valentijnsdag! Iedereen nog veel geluk in de liefde toegewenst.![]()
[ afbeelding ]
Morgen maar eens kijken of ik een collegaatje van me kan schaken, onder het mom van Valentijnsdagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
Het is valentijnsdag! Iedereen nog veel geluk in de liefde toegewenst.![]()
haha, jij ookquote:
Gewoon dezelfde shit! Ik zie een vent, vind ik leuk, laat ik merken, in dit geval is ie bezet en trouw aangelegd. Echt, waarom? Ja, ik weet wel waarom.... en I blame myself. En ik vind het gewoon niet leuk om dat toe te moeten geven.quote:
heb je het hem verteld?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde shit! Ik zie een vent, vind ik leuk, laat ik merken, in dit geval is ie bezet en trouw aangelegd. Echt, waarom? Ja, ik weet wel waarom.... en I blame myself. En ik vind het gewoon niet leuk om dat toe te moeten geven.
Ben eens niet zo hard voor jezelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde shit! Ik zie een vent, vind ik leuk, laat ik merken, in dit geval is ie bezet en trouw aangelegd. Echt, waarom? Ja, ik weet wel waarom.... en I blame myself. En ik vind het gewoon niet leuk om dat toe te moeten geven.
Nee, tuurlijk niet. En dat hoeft ook niet, dat weet hij allang. Maar hij is ook niet het type dat zijn vriendin en kind verlaat.quote:
Holaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Kuwaro het volgende:Ik vraag me af wat ik hier eigenlijk doe maar ja
Gebeurd dit je vaker dan? Dat je op bezette mannen valt bedoel ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:32 schreef MNR het volgende:
Nee, tuurlijk niet. En dat hoeft ook niet, dat weet hij allang. Maar hij is ook niet het type dat zijn vriendin en kind verlaat.
je weet nooit zeker of hij het weetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. En dat hoeft ook niet, dat weet hij allang. Maar hij is ook niet het type dat zijn vriendin en kind verlaat.
Goed, dan, wat muziek voor de zielquote:
Geweldig nummerquote:
Nee, maar wel dat er altijd een obstakel is. Er is altijd wel iets... en ik ben gewoon te ongeduldig. Ik zal maar gewoon eerlijk toegeven dat ik best wel weer eens verlang naar een leuke relatie. En ja, ws doe ik dat te graag en daar baal ik van ...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebeurd dit je vaker dan? Dat je op bezette mannen valt bedoel ik?
Lekker nummer.quote:
Ja, dat is ook wel zo. Is ook juist een goed teken dat het iemand is die trouw is en niet zomaar je zal belazeren. Maar ja, ik wil er gewoon niet meer aan denken. Ik voelde het al aan... maar nu durf ik er pas eerlijk naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Thrar het volgende:
[..]
je weet nooit zeker of hij het weetAan de andere kant, je kunt het denk ik alleen maar waarderen dat iemand trouw is toch? Tuurlijk is het kut voor jou, maar wat had het moeten worden als ie voor jou zou kiezen? Zo denk ik dan maar
Je bent wel erg open en eerlijk. Respect for that!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef MNR het volgende:
Nee, maar wel dat er altijd een obstakel is. Er is altijd wel iets... en ik ben gewoon te ongeduldig. Ik zal maar gewoon eerlijk toegeven dat ik best wel weer eens verlang naar een leuke relatie. En ja, ws doe ik dat te graag en daar baal ik van ...
Waarom denk je dat, dat je te erg verlangt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er altijd een obstakel is. Er is altijd wel iets... en ik ben gewoon te ongeduldig. Ik zal maar gewoon eerlijk toegeven dat ik best wel weer eens verlang naar een leuke relatie. En ja, ws doe ik dat te graag en daar baal ik van ...
Uitvallen? Dat valt best mee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef MNR het volgende:
Nou ja... sorry dat ik zo uitval (qua emoties).
verliefd zijn is inderdaad vaak pijnlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Is ook juist een goed teken dat het iemand is die trouw is en niet zomaar je zal belazeren. Maar ja, ik wil er gewoon niet meer aan denken. Ik voelde het al aan... maar nu durf ik er pas eerlijk naar te kijken.
Ik voel nu duidelijk aan dat dit niets gaat worden.
Zeurpietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef MNR het volgende:
gekkie, we steunen elkaar hier tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef MNR het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent wel erg open en eerlijk. Respect for that!
Dat is wel balen inderdaad, maar aan de andere kant werkt 'eagerness' inderdaad vaak averechts.
Ik vind in ieder geval dat je er goed mee bezig bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:47 schreef MNR het volgende:
Thanks(in a strange way.. hehe).
Ik heb geen stomme dingen gedaan oid, maar ik merk gewoon aan mezelf wat ik wil en waar ik naar verlang... en met dit ertussen, gaat dat me te lang duren.
Omdat ik meer bezig ben geweest met: hij is lekker en ow <insert fantasy> bezig ben geweest. Daar moet je helemaal niet mee bezig zijn, dat moet je juist over je heen laten komen en dan ontstaat dat spontaan. Kijk, als iemand vrijgezel is, dan werkt dat wel.. dan heb je seks en dan denk je: goh wat lekker en leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, dat je te erg verlangt?
He.. thanks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Uitvallen? Dat valt best mee eerlijk gezegd.
Dat zinnetje is de verboden zin vanavond....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeurpiet
Komt vanzelf wel[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Howl het volgende:
Ik vind in ieder geval dat je er goed mee bezig bent.
Ik wist het ook van mezelf en ik kan oprecht zeggen dat alles per-fect ging. En toen ging ik weer hoge eisen stellen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval dat je er goed mee bezig bent.
Waarom niet? Als je iemand interessant vindt is dat niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik meer bezig ben geweest met: hij is lekker en ow <insert fantasy> bezig ben geweest. Daar moet je helemaal niet mee bezig zijn, dat moet je juist over je heen laten komen en dan ontstaat dat spontaan. Kijk, als iemand vrijgezel is, dan werkt dat wel.. dan heb je seks en dan denk je: goh wat lekker en leuk.
Hij denkt: ow shit, wat een leuke meid, ow kut, ik heb kind en relatie. Ik stel me gereserveerd op.
Dan denk ik weer: jezus wat een eikel! Rot lekker op. En dan krijg je een tijdje aardig doen - niet aardig doen - aardig doen en dan heb je er op een gegeven moment allebei genoeg van.
Ja, dat is de tijdslijn die ik nu al voorzie. Ik kan mezelf daarin niet aanpassen. Wat ik had moeten doen is helemaal niet zo bezig zijn daarmee.
Geen dank, ik zeg gewoon wat ik denk.quote:
Ik was niet verliefd... En dat is idd niet gek, maar .. als ik nu gewoon me op mijn werk gericht had en niet zo bezig was geweest met mijn overbuurman, had ik hem op een normale manier leren kennen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je iemand interessant vindt is dat niet zo gek toch?
Ik begrijp niet zo goed dat je zo hard voor jezelf bent, je hebt nu eenmaal niet in de hand op wie je wel en niet valt.
Hehe, gekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb nog een smiley ontdekt die in Fok! verborgen zit
Oeh, nog een:
WereldFok! nieuws!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, nog een:
Die Sinterklaas smilies zijn er al een paar jaar zover ik weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, nog een:
Geiten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen dank, ik zeg gewoon wat ik denk.
Edit: Alleen dat gedoe tussen Auto en mij moet je niet al te serieus nemen. Dat is gewoon een beetje geiten.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zinnetje is de verboden zin vanavond....![]()
Maar lief van je dat je me wilt troosten
Ja, maar ze staan niet bij de smilies onder QuickReplyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Die Sinterklaas smilies zijn er al een paar jaar zover ik weet.
Oh ja, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:05 schreef Ludootje het volgende:
Ja, maar ze staan niet bij de smilies onder QuickReply
Haha, is het vanavond "pak MNR met haar eigen woorden terug-avond". Eerst dawg, nu jijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Niet zo zeuren
Je moet je ook niet zo druk maken daarom en niet zoeken want dat werkt niet
Okay, maar dat heb je deze keer niet gedaan (het magische woordje 'als'). Maar je kunt er wel lering uit trekken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd... En dat is idd niet gek, maar .. als ik nu gewoon me op mijn werk gericht had en niet zo bezig was geweest met mijn overbuurman, had ik hem op een normale manier leren kennen.
En ik weet ook niet waarom ik zo hard ben voor mezelf.. eigenlijk.
auto_, niet Adoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, is het vanavond "pak MNR met haar eigen woorden terug-avond". Eerst dawg, nu jij
En ik weet, ik weet. Ik zeg al: alles ging perfect en heel goed, ik was heel rustig... en toen kwam deze man voorbij. Nou ja, misschien was ik me er al te vroeg bewust van.
@Techno: ik heb geen idee waar je op doelt over tussen Ado en jou![]()
Ga er nu de volgende keer wel op letten
Ado?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:07 schreef MNR het volgende:
Ik kan er niets aan doen... maar ik las Ado...quote:
Ik had dat vroeger met Bengel en Cue... Allebei hadden ze een blauwe avatarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen... maar ik las Ado...
En ik haal nu eenmaal vaak namen of woorden door elkaar :$
Duim, JB
Auto, Cue
Nu Ado en auto
I'm working my way out, zullen we maar zeggen
Ik had het met JB en Duim omdat ze veel gelijkenissen in het gezicht hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger met Bengel en Cue... Allebei hadden ze een blauwe avatar
Ja, irritant soms.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:15 schreef MNR het volgende:
Trouwens... Artic en Q., die kunnen er ook wat van
Inderdaad, het zijn de kleuren die het hem doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:15 schreef MNR het volgende:
Trouwens... Artic en Q., die kunnen er ook wat van
Hahahaha! Die vind ik leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn de kleuren die het hem doen
Vroeger haalde ik jou en Litpho trouwens ook door elkaar, vraag me niet waarom
Dus en dan komt er een leuke man voorbij? Ik zie ook wel eens een leuke vrouw, hoef toch niks te betekenen te zijn/worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, is het vanavond "pak MNR met haar eigen woorden terug-avond". Eerst dawg, nu jij
En ik weet, ik weet. Ik zeg al: alles ging perfect en heel goed, ik was heel rustig... en toen kwam deze man voorbij. Nou ja, misschien was ik me er al te vroeg bewust van.
Denk dat het komt omdat het allebei muziekliefhebbers zijn of zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Die vind ik leuk![]()
![]()
Geen idee waarom je dat dan weer deed, maar hij is schattig
Heb jij ook. Met je sigaren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat het allebei muziekliefhebbers zijn of zo
Bij Q en ArTic pik ik Q er trouwens snel uit door zijn gebruik van PI's en smilies. Herkenbare poststijl, vind ik
Ik heb dat wel eens, dat ik ergens een leuke vrouw tegenkom er toch nog de hele dag in mijn hoofd mee bezig kan zijn. Dan weet je dat het niet realistisch is wat je in je hoofd haalt, maar je vraagt je toch af wat er zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus en dan komt er een leuke man voorbij? Ik zie ook wel eens een leuke vrouw, hoef toch niks te betekenen te zijn/worden.
Ik ben dan tenminste in goed gezelschapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef Ludootje het volgende:
Vroeger haalde ik jou en Litpho trouwens ook door elkaar, vraag me niet waarom
Dit gaat vast heel raar klinken... maar stel dat je voorkennis hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus en dan komt er een leuke man voorbij? Ik zie ook wel eens een leuke vrouw, hoef toch niks te betekenen te zijn/worden.
M!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef MNR het volgende:
L!
Voorkennis?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dit gaat vast heel raar klinken... maar stel dat je voorkennis hebt
Het is moeilijk om niet te handelen als je al voorkennis hebt, toch?
Jups, kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Thanks. Jouwe ook (heb jij ook al vanaf het begin of niet?), en herkenbaar. Dat is goed.
Haha, mutskequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:30 schreef Nouk84 het volgende:Ik was in slaap gevallen tijdens de film.. Je moet toch op wat voor manier dan ook een nachtvrouwtje zijn/worden!
@MNR
nn MNR!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:34 schreef MNR het volgende:
Cool, doe dat!
Mensen, ik ga slapen. Ben nu echt wel moe. Bedankt voor de feedback en woorden![]()
Bye!
Jullie lossen elkaar afquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:34 schreef MNR het volgende:
Cool, doe dat!
Mensen, ik ga slapen. Ben nu echt wel moe. Bedankt voor de feedback en woorden![]()
Bye!
?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:35 schreef MNR het volgende:
= edit =
Niet relevant
(anders komt het msschien bot over)
Iets over de oorsprong van voorkennis. En het bot was bedoeld dat ik "edit" ervoor had geplaatst, omdat het anders misschien over kon komen dat ik op Nouk duidde, ipv de postquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
?
Wat stond er dan? Kan het wel hebben hoor
Dat belooft veel goeds!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef ArTiC het volgende:
hoi, ik ben weer dronken...eens kijken of ik me nu wel in kan houden
Hehehe, cheers mate!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef ArTiC het volgende:
Deze avatar doet me denken aan Atmospherequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:33 schreef Ludootje het volgende:
Dit is mijn vijfde Avatar... Maar tot voor een paar weken geleden heb ik er eigenlijk maar twee echt lang gebruikt. Ik denk trouwens dat ik wel een tijdje bij deze blijf hangen, vind hem wel wat hebben
Voor iemand die dronken is type je nog aardig recht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef ArTiC het volgende:
Deja-Vúquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor iemand die dronken is type je nog aardig recht.
ik kan dat gewoon, of ik moet echt totally wasted zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor iemand die dronken is type je nog aardig recht.
quote:
Hmm, youtube loopt te kutten bij mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze avatar doet me denken aan Atmosphere![]()
Geile slet van mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef ArTiC het volgende:
bij mij ook...fscking traagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, youtube loopt te kutten bij mij
Deze ava ben ik zelf terwijl ik aan het karaokeen (wtf, is dat een woord?) ben!
Snap het nog niet maargoedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Iets over de oorsprong van voorkennis. En het bot was bedoeld dat ik "edit" ervoor had geplaatst, omdat het anders misschien over kon komen dat ik op Nouk duidde, ipv de post
Ik heb maar mp3's aangezet, gekut soms met YT.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou doet 'ie het!
Die clip doet me dan weer aan Prodigy denken
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb maar mp3's aangezet, gekut soms met YT.
huh?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou doet 'ie het!
Die clip doet me dan weer aan Prodigy denken
Antimatter. En random, dus ik kon me inhouden en na een klik luister ik nu Don't hate me - Porcupine Tree.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad
Kate Bush en Peter Gabriel
Die heb ik dan nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Antimatter. En random, dus ik kon me inhouden en na een klik luister ik nu Don't hate me - Porcupine Tree.Het ideale nummer als je een beetje dronken en gerookt hebt.
"Shaky" camerawerk, vrouw onder invloed... Doet me een beetje denken aan de clip van Smack my bitch upquote:
euh ja...dit gaat alleen over heel iets andersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Shaky" camerawerk, vrouw onder invloed... Doet me een beetje denken aan de clip van Smack my bitch up
Ja, het liedje inderdaad wel, maar ik had het puur over de clipquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh ja...dit gaat alleen over heel iets anders
Stupid Dream.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet
welk album staat die?
aha...het komt niet echt door bij me volgens mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, het liedje inderdaad wel, maar ik had het puur over de clip
Ik ben net wakker geworden op de bank, niets dusquote:
Kan gebeuren, been there done that, bought the t-shirtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aha...het komt niet echt door bij me volgens mij
Heroesben een beetje de weg kwijt sinds de laatste 2 afleveringen...het vrehaal wordt teveel uitgemolken nu
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker geworden op de bank, niets dus
tot zoquote:
Net afgesproken dat ik op blijf tot dawg zijn biertje op heeft.. Dan twijfel ik gelijk of ik aan de wijn zal gaan, maar dan wil ik helemaal niet naar bed..quote:
Dat is juist goed. Je bent een nachtmeisje, of je bent het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net afgesproken dat ik op blijf tot dawg zijn biertje op heeft.. Dan twijfel ik gelijk of ik aan de wijn zal gaan, maar dan wil ik helemaal niet naar bed..
hmmm ik dreig zomaar om voor je deur te komen staan en ik heb nog geen ban...raarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doe de deur niet open voor vreemden.
Hup naar bed eigenwijsjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net afgesproken dat ik op blijf tot dawg zijn biertje op heeft.. Dan twijfel ik gelijk of ik aan de wijn zal gaan, maar dan wil ik helemaal niet naar bed..
veul plezierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Kluts
En ik ga een serietje kijken en slapen. Dag allemaal!![]()
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, valt er hier nog wat te beleven?
Een schaars geklede schone dame natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.
Had je naar Noukie moeten gaan he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een schaars geklede schone dame natuurlijk..maar die kans zal wel nihil zijn
That's my middle namequote:
Ik heb keurig 6 lagen en mijn verschrikkelijk joggingbroek aan, dus zo schaars ben ik niet gekleed jaquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb keurig 6 lagen en mijn verschrikkelijk joggingbroek aan, dus zo schaars ben ik niet gekleed ja
Niet?! Vrouwen, wat moet je ermee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ze wil niet eens dat ik nog even langs kom om der rug te masseren..
-tquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken? Wordt je wel wakker van
Met jou alle anderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik snap er sowieso niets meer van!
Rijden is relax. Have fun.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga nog even een stukje rijden..
Rijden is tof! Ik word er altijd helemaal hyper van.quote:
Waarom mag ik dan niet rijden van jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rijden is tof! Ik word er altijd helemaal hyper van.
Ik juist heel rustig ('s nachts, overdag met file niet).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat dat voor jou niet geldtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet rijden van jou?
Zelfs met file vind ik het relax..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik juist heel rustig ('s nachts, overdag met file niet).
Met de juiste muziek uiteraard.
Jij mag wel (be)rijden hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |