Op dit moment heb ik alleen Franz Ferdinand en Maximo Park in de planning staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Q. het volgende:
Heb je nog leuke concerten in de planning staan dan, MaJo?
Zâhlang je plat haags maah lùik vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat gemauw van boven eigenlijk wel leuk. Zolang het geen plat Amsterdams is.en nog
een paar.
quote:
quote:
Harriet Jekkers!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zâhlang je plat haags maah lùik vindt.
Oow, dán begrijp ik hetquote:
Nice.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik alleen Franz Ferdinand en Maximo Park in de planning staan
Maar zal wel een hele rits voor 3voor12 bijkomen
Het is een Udense uitdrukking. Van vroeger uit komen er veel kersen uit Uden (Ujese Zwarten). Betekent zoveel als "Het is hier goed toeven"quote:
Een grappenmaker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is een Udense uitdrukking. Van vroeger uit komen er veel kersen uit Uden (Ujese Zwarten). Betekent zoveel als "Het is hier goed toeven"
Btw... Wie heeft de OP in de Wiki veranderd, dat stukje over dat het hier geen SC is?
Ja, met "wil ik net 1 hijs nemen, begint achter mij het programma Windows weer"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Een van de weinige nog leuke carabetiers vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |