Nee de voetenbank heb ik niet, dat zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef Nebo het volgende:
Geweldig ding inderdaad, heb je de bijpassende voetenbank ook? Dan ben ik namelijk echt jaloers op jouw setting.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,

quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Agiath het volgende:
Ik game nu nog bij mijn ouders thuis. Met een 46 inch Samsung FullHD + PS3.
Plus 5.1 surround met Martin Logan boxen icm Denon Versterker Ik leef echt intens met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef echt intens met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. live as if you'll die today
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean

Dat doe ik altijd bij PES.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef Lyzio het volgende:
Ik haat mensen die niet tegen hun eigen onkunde kunnen en dan op het spel beginnen te kankeren en allerlei randzaken erbij beginnen te halen

Een vriend van me ook, dat begint echt te vervelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij PES.
Als ik weer een foute pass geef zeg ik altijd: "Dat kutspel doet niet wat ik wil" etc.

Had je een maat van me gisteren moeten horen toen ie met 8-2 achter stond hehequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij PES.
Als ik weer een foute pass geef zeg ik altijd: "Dat kutspel doet niet wat ik wil" etc.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |