quote:
Ohh dat dacht ik ff omdat je hem langs de kant van de weg had gevonden en toen op de tv had gelegdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, Muis. En die ander heet Balletje
Bevordert dat het gamen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Onderuit gezakt op de bank met een joint binnen handbereik.
...dus zou je eerder gewoon een meter dichterbij moeten gaan zitten in plaats van een mongoolgrote tv aan te schaffen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef Doc__Zenith het volgende:
4 meter afstand op een 100cm TV. En da's te ver trouwens, groter is in de planning
Sowieso klaagt de Wii regelmatig over de afstand :<
Dat ziet er nog best mooi uit qua beeld. Had ik niet verwacht van een beamer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef rival het volgende:
ik game op de X360
Ik zit in mijn
[ afbeelding ]
en dan ongeveer 4 meter van de muur af... op de muur staat mijn beamer gericht.
mijn beeld is dan ongeveer 2.20 bij 1.80 ofzo
Knus hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Verbal het volgende:
Dit is míjn game-hoekje:
[ afbeelding ]
V.
Ik probeer altijd relaxed achterover te zitten maar na een minuut gamen zit ik alweer voorover gebukt, rug krom en leunend op mijn benen. Slecht voor mijn rug maar als ik eenmaal in spel zit ga ik dichter naar de tv toequote:
Moet ook wel, want die tv komt echt niet naar jou.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd relaxed achterover te zitten maar na een minuut gamen zit ik alweer voorover gebukt, rug krom en leunend op mijn benen. Slecht voor mijn rug maar als ik eenmaal in spel zit ga ik dichter naar de tv toe
Zit jij dan ook altijd naar voren gebogenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Moet ook wel, want die tv komt echt niet naar jou.
Meestal welquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Zit jij dan ook altijd naar voren gebogen
het valt mij ook reuze mee. het is dan ook wel een hd-ready beamer...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:21 schreef Lyzio het volgende:
Dat ziet er nog best mooi uit qua beeld. Had ik niet verwacht van een beamer.
En hoe game je nou?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Killaht het volgende:
Ik ben altijd een pcgamert geweest. muis en toetsenbord combo.
Na aankoop van de ps2 destijds en inmiddels een ps3 ben ik een combinatie geworden. Ik vind het leuk om bepaalde spellen op de consoles te spelen en andere juist weer op de pc.
Sommige spellen zijn echte pc games, die moet je daar ook op spelen. Andere spellen zijn juist weer echt console games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |