De heerlijk "ik lig hier wel 3 uur houdingquote:
 "
 "

Vijf meters is veel op welke televisie dan ookquote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef BrokenBond het volgende:
Ik zit er ook altijd vlak voor, wel op mijn bureaustoel.
Maar ik kan echt niet gamen vanaf een bank die 5 of meer meter weg staat. Dan kan ik het niet goed genoeg zien om goed te spelen. (de grootte van mijn tv speelt uiteraard ook een rol hierin)

Ben blij dat je het zelf ook door hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En als het niet lukt, ff flink schelden, om daarna toch weer opnieuw te proberen

Die katten liggen bij mij altijd op schoot, waardoor ik de fles bier maar tussen twee kussen in de bank drukquote:Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Metertje of 3,5 a 4 van de TV, onderuit in de hoek van mijn hoekbank. Voeten op de poef voor me, controller in de band en fles drinken op de grond tussen mijn benen.
En dan meestal nog een kat links en een kat rechts van me op de bank

Dus die blijven braaf naast me liggen.
 Dus die blijven braaf naast me liggen.

De ene gaat vaak bovenop de tv liggen, omdat daar de warme lucht uitgeblazen wordt. Dus die is wel wat explosies gewendquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Lyzio het volgende:
Schrikken die katten zich niet te pleuris als er iets fout gaat in de game?
 Die ander slaapt nog door een aardbeving heen.
 Die ander slaapt nog door een aardbeving heen.

Je hebt dus twee Gameproofkittens!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De ene gaat vaak bovenop de tv liggen, omdat daar de warme lucht uitgeblazen wordt. Dus die is wel wat explosies gewendDie ander slaapt nog door een aardbeving heen.

Dat deed die van ons ook, totdat we onze lcd-tv kregenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De ene gaat vaak bovenop de tv liggen, omdat daar de warme lucht uitgeblazen wordt. Dus die is wel wat explosies gewend
 Daar heeft ie nog dagen rondjes om lopen draaien hoe ie daar nou op moest komen
 Daar heeft ie nog dagen rondjes om lopen draaien hoe ie daar nou op moest komen  

Lekker met die scherpe kattenklauwen over je scherm krassen!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat deed die van ons ook, totdat we onze lcd-tv kregenDaar heeft ie nog dagen rondjes om lopen draaien hoe ie daar nou op moest komen

Hoe kon ik de Chupa Chups vergeten!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Verbal het volgende:
Achter mijn computer, een kleine meter van mijn 22" inch scherm, lichtelijk onderuitgezakt, met benen gestrekt op kastje onder mijn (hoge) bureau.
Snacks, weinig tot geen, tenzij ik eraan heb gedacht wat droppies, Chupa Chups of zo in te slaan. Drinken varieert. Kopje koffie of een frisdrankje. Laatst 's avonds laat nog effe gegamed met een kop thee en een cognac... daar werd mijn score niet beter van
Consoles doe ik niet aan, ik kan niet omgaan met die controllers.
V.

Mijn kat is echt een erg klein beestje (heb al sinds ze 4 weken is, was langs de kant van de weg gevonden, dus is nooit volledig volgroeid) en die past met gemak op mijn 42" Plasmaquote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat deed die van ons ook, totdat we onze lcd-tv kregenDaar heeft ie nog dagen rondjes om lopen draaien hoe ie daar nou op moest komen

Monorailcatquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn kat is echt een erg klein beestje (heb al sinds ze 4 weken is, was langs de kant van de weg gevonden, dus is nooit volledig volgroeid) en die past met gemak op mijn 42" Plasma

quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn kat is echt een erg klein beestje (heb al sinds ze 4 weken is, was langs de kant van de weg gevonden, dus is nooit volledig volgroeid) en die past met gemak op mijn 42" Plasma

Heet die Jazz?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]

klopt ik zit er vaak zelfs op minder dan een meter afstand vanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vijf meters is veel op welke televisie dan ook

Oh, ik zo vaakquote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
klopt ik zit er vaak zelfs op minder dan een meter afstand van
 Geregeld bij Fallout 3 als ik wist dat het er was, maar ik het gewoon over het hoofd zag. Zag overigens erg dom uit volgens vriendinlief.
 Geregeld bij Fallout 3 als ik wist dat het er was, maar ik het gewoon over het hoofd zag. Zag overigens erg dom uit volgens vriendinlief.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |