quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Rosbief het volgende:
Op de vloer met een glas cola en een bakje chips.
Jij gamed zwart-wit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je snapt het niet he,
Ik zit gewoon op mijn 102 cm Full HD scherm te gamen, en schop mijn vriendin naar de slaapkamer om Sex and the City te kijken op haar 33cm kleuren ding
Ghihi, dat deed mijn vriendin ook. Zo liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Granaatappel het volgende:
Meestal ga ik helemaal in mijn game op.
Vroeger op de n64 met Mario Kart, controller in mijn handen, voorover gebogen op de bank en met de controller naar links en rechts leunen om een bocht te maken.
is voor het contrast hequote:
Mario Kart op de N64 was zó slecht vergeleken met het origineel op de SNESquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Granaatappel het volgende:
Meestal ga ik helemaal in mijn game op.
Vroeger op de n64 met Mario Kart, controller in mijn handen, voorover gebogen op de bank en met de controller naar links en rechts leunen om een bocht te maken.
Ligt aan je scherm natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef andre347 het volgende:
Game alleen op PC (geen console)
Zit ongeveer 80 cm van mijn beeldscherm. Lijkt me vrij normaal voor een PC gamer.
Idd, ik heb een 40" op mijn pc aangesloten, dan is 80cm afstand niet echt lekkerquote:
Ik heb 1 keer geprobeerd om te Need for Speeden op die manier, maar op een gewone 22" computermonitor speelt dat toch een stuk fijner vind ik. Omdat je er dichter bij zit of omdat de ververssnelheid sneller is, denk ik...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd, ik heb een 40" op mijn pc aangesloten, dan is 80cm afstand niet echt lekker
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer geprobeerd om te Need for Speeden op die manier, maar op een gewone 22" computermonitor speelt dat toch een stuk fijner vind ik. Omdat je er dichter bij zit of omdat de ververssnelheid sneller is, denk ik...
Je moet alleen 5.1 missen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Topspin het volgende:
Ik zit het liefst omdat ik me dan beter kan concentreren en dan ook liever een headphone omdat het geluid dan beter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |