Ik vond 'A line of deathless kings' en 'Songs of darkness, words of lights' allebei wel aardige albums, maar kreeg er geen kippenvel van. Had ik bij 'The dreadful hours' dan weer wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef Cascade het volgende:
Ik moet het wat vaker draaien. Had het bij het vorige album ook wel, eerste indruk: 'wat is dit?', en later: 'mja, lekker'.
En dat is nou uitgerekend een cover...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:50 schreef Andyy het volgende:
dat is een mooi lied van ze
en hierbij mij nutteloze bijdrage
Tof. Wanneer kunnen we de review verwachten?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef Tokus het volgende:
morgen ff in de auto draaien, want vandaag lag m'n promo in de bus
Ik weet niet... ik ging bij release van The Dreadful Hours echt zitten en luisteren, bij A Line of Deathless Kings was het meer van aanzetten, op repeat en een paar uur draaien, niet heel erg bewust mee bezig. Heel verschillende beleving. Maar nu krijg ik toch wel kippevel bij een aantal nummers van alle drie die albums, afhankelijk van stemming.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vond 'A line of deathless kings' en 'Songs of darkness, words of lights' allebei wel aardige albums, maar kreeg er geen kippenvel van. Had ik bij 'The dreadful hours' dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |