Mijn laatste date viel toch ook wel tegen, geen intellectueel hoogstandje, en dat is dan nog zacht uitgedruktquote:
Dat kan ook gecompenseerd worden door andere zaken bij mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Mijn laatste date viel toch ook wel tegen, geen intellectueel hoogstandje, en dat is dan nog zacht uitgedrukt
Jaloers?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij zit gewoon dik onder de plak nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
In het kader van de dates: real dollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Nee helaas, zitten wel 3 gaten in, weet niet of dat telt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
In het kader van de dates: real doll
Fotos van je zusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga eten en een enge film kijken bij mijn zusje
Smakelijk en veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga eten en een enge film kijken bij mijn zusje
welkom dan maar! bevalt het single zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Sp00k13 het volgende:
na weer single te zijn de afgelopen 3 maanden en een beetje mee te lurken hier ga ik me ook in deze gezelligheid storten
Ola iedereen
vandaar dat gelurk op mijn foboquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Sp00k13 het volgende:
na weer single te zijn de afgelopen 3 maanden en een beetje mee te lurken hier ga ik me ook in deze gezelligheid storten
Ola iedereen
lol ja hahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat gelurk op mijn fobo
hoi hoi
niets is onschuldig in de wereld! op babies naquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Thrar het volgende:
goh, iedereen neukt elkaar hier dus? En ik maar denken dat dit een onschuldige topicreeks is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |