wat is mn vetta ava?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef Silentalarm het volgende:
luc waar is je vette ava gebleven?
.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
hoivriendjeswaarzijnjulliegblevenikmisjullienual
Ik bedoel de weg wijzenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als shil niet was geweest had ik het ook gedaan, terwijl dat niet in de vraag stond. Ik moest alleen een fiets wegbrengen!
heb ik ook wel is last vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
vernieuwen op pagina 5 terwijl we op pagina 6 zitten is echt kankahvet.
nee niet echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
Ik zei ook: Enkstraat door kruisingoversteken eerste rechts en dan weet je het wel, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de weg wijzenMaarja, Sohil komt hier weer allerlei films vragen
Sorry, ik ben een spelbreker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
vet 3posts achter elkaar, nu dus 4
kut toch niet
neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
hoe kun je nou op vrijdag avond, als iedereen bier aan het drinken is en andere plezierige dingen aan het doen is, en jij thuis op je kamertje treurig achter je computer zit, over iets boeiends pratenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ga eens een boeiend gesprek voeren!
Vertel jij is wat leuksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ga eens een boeiend gesprek voeren!
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAH, mn neuksletje heeft het uit met haar vriend
eensch, niet is.quote:
joah, sexquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.
Ik ben moe. Ik heb zin om te slapen zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoe kun je nou op vrijdag avond, als iedereen bier aan het drinken is en andere plezierige dingen aan het doen is, en jij thuis op je kamertje treurig achter je computer zit, over iets boeiends praten![]()
Op zo'n moment hoor je jezelf op te hangen, je polsen door te snijden, en de emo uit te hangen, en geen leuke gesprekken te voeren
Blablablalalalakwjerioawjefpoasdifjaopwieynvjfasio;dufcn aerwn8cruwerc sdkjfaslkfjsaldkfajwoieruwar.quote:
Zei Robert dat ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
JELLE ROBERT HAD TROUWENS TOEGEGEVEN DAT HIJ ROCKMUZIEK TOCH WEL EEN BEETJE LEUK VOND
of ben ik nu weer aan het msne?
aansteller. ik had 1e 2 uur vrij en ik was om kwart over 8 al op school. dat is pas kut. want dan ben je er niet op ingesteld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik was vandaag al om 7:45 op school. Ben nu helemaal kapot
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei Robert dat ja?Robert zei tegen mij dat hij genitale wratten had.
zolang ze pijpt is het toch goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.
Een goede blowjob maakt een slechte relatie niet opeens goed hoor vrees ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zolang ze pijpt is het toch goed?
msn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
JELLE ROBERT HAD TROUWENS TOEGEGEVEN DAT HIJ ROCKMUZIEK TOCH WEL EEN BEETJE LEUK VOND
of ben ik nu weer aan het msne?
oh tegen mij zei hij dat er in eens rare oranje bulten uit zijn dop groeiden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei Robert dat ja?Robert zei tegen mij dat hij genitale wratten had.
Dat is denk ik niet goed? Of is dat deze zomer ook in?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh tegen mij zei hij dat er in eens rare oranje bulten uit zijn dop groeiden.
een slechte blowjob maar een relatie wel opeens slecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een goede blowjob maakt een slechte relatie niet opeens goed hoor vrees ik!
Dat is niet leuk joh, vertel is wat echts leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blablablalalalakwjerioawjefpoasdifjaopwieynvjfasio;dufcn aerwn8cruwerc sdkjfaslkfjsaldkfajwoieruwar.
nee deze zomer alleen gefrituurde aids foetussen toch>?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet goed? Of is dat deze zomer ook in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |