abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66077731
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je wel een beetje gelijk in helaas.

"We zien de islam in rap tempo het westen overnemen". Hoe komt die man erbij???
Hup hup, terug onder je steen, jij!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:27:41 #177
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_66078995
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Hallo ik ben Geert Wilders en als je me niet kent - ik ben van de orde Churchill & Reagan. In het vervolg van mijn speech geef ik geen geen argumenten voor wat ik beweer, als je de dingen anders ziet ben je gewoon onwetend."
"Laat ik afsluiten door jullie land door het slijk te halen door te zeggen dat jullie Israel haten en dat jullie land stinkt vanwege voorbeelden die ik volledig uit context heb gehaald."
Géén kloon van tvlxd!
pi_66079227
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.
Het is inderdaad ongelooflijk. Dat die mensen na 30 jaar nog geen woord Nederlands spreken komt uiteraard doordat de autochtonen weigeren Nederlands met hen te spreken (en verdomd, hier zit nog een kern van waarheid in ook ).
  zondag 15 februari 2009 @ 15:32:19 #179
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66085875
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

_ !

Als je het zo bekijkt kan iedere oppositiepartij zichzelf progressief noemen, want ze willen allemaal wat anders.
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66090777
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staan
En iemand anders verwijten dat ie het verkeerd ziet.

Progressief betekent niet dat je iets anders wil lieverd, conservatieven willen dingen ook vaak graag anders zien.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:41:19 #181
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_66096373
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staan
En iemand anders verwijten dat ie het verkeerd ziet.

Progressief betekent niet dat je iets anders wil lieverd, conservatieven willen dingen ook vaak graag anders zien.
tijden veranderen
hij heeft wel degelijk gelijk
of wou je soms beweren dat tijdens de USSR de communistiche partij aldaar progressief was, simpel en alleen omdat ze communistisch waren ?
zonnig Brasil
pi_66098910
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

tijden veranderen
hij heeft wel degelijk gelijk
of wou je soms beweren dat tijdens de USSR de communistiche partij aldaar progressief was, simpel en alleen omdat ze communistisch waren ?
Ja, politiek gezien wel. Jullie verwarren de begrippen. Progressief en conservatief zijn politieke begrippen. Als je jullie redenering volgt zouden linkse politici met links schrijven
  zondag 15 februari 2009 @ 22:30:03 #183
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_66101496
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, politiek gezien wel. Jullie verwarren de begrippen. Progressief en conservatief zijn politieke begrippen. Als je jullie redenering volgt zouden linkse politici met links schrijven
progressief heeft politiek gezien nog steeds dezelfde betekenis, maar de politieke situatie verandert constant:
de helden van de barricaden van weleer -en hun gedachtengoed- zijn tegenwoordig de heersers en vertegenwoordigers van het behoudende

progressief of conservatief is niet verbonden met een partij, maar met een streven naar behoud of verandering

in de hele geschiedenis zijn revolutioairen conservatieven geworden nadat ze de macht hebben gegrepen en automatisch werden anderen progressief
zonnig Brasil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')