Hup hup, terug onder je steen, jij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in helaas.
"We zien de islam in rap tempo het westen overnemen". Hoe komt die man erbij???
"Laat ik afsluiten door jullie land door het slijk te halen door te zeggen dat jullie Israel haten en dat jullie land stinkt vanwege voorbeelden die ik volledig uit context heb gehaald."quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Hallo ik ben Geert Wilders en als je me niet kent - ik ben van de orde Churchill & Reagan. In het vervolg van mijn speech geef ik geen geen argumenten voor wat ik beweer, als je de dingen anders ziet ben je gewoon onwetend."
Het is inderdaad ongelooflijk. Dat die mensen na 30 jaar nog geen woord Nederlands spreken komt uiteraard doordat de autochtonen weigeren Nederlands met hen te spreken (en verdomd, hier zit nog een kern van waarheid in ookquote:Op zondag 15 februari 2009 02:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Onzin, integratie faalt doordat je na 30 jaar nog de juiste taal niet spreekt. Daarnaast het vasthouden aan je eigen normen en waarden dan wel (barbaarse) cultuur.
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]_ !
Als je het zo bekijkt kan iedere oppositiepartij zichzelf progressief noemen, want ze willen allemaal wat anders.
Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staanquote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het gaat erom dat een partij een nieuwe weg in wil slaan (hetgeen per definitie 'progressief' is), of op de oude voet door wil blijven gaan (hetgeen per definitie 'conservatief' is). De VVD bijvoorbeeld is zo conservatief als de pest, met ideeën die slechts op details verschillen van die van de regeringspartijen.
tijden veranderenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar in de politiek de begrippen progressief en conservatief voor staan![]()
![]()
En iemand anders verwijten dat ie het verkeerd ziet.
Progressief betekent niet dat je iets anders wil lieverd, conservatieven willen dingen ook vaak graag anders zien.
Ja, politiek gezien wel. Jullie verwarren de begrippen. Progressief en conservatief zijn politieke begrippen. Als je jullie redenering volgt zouden linkse politici met links schrijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
tijden veranderen
hij heeft wel degelijk gelijk
of wou je soms beweren dat tijdens de USSR de communistiche partij aldaar progressief was, simpel en alleen omdat ze communistisch waren ?
progressief heeft politiek gezien nog steeds dezelfde betekenis, maar de politieke situatie verandert constant:quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, politiek gezien wel. Jullie verwarren de begrippen. Progressief en conservatief zijn politieke begrippen. Als je jullie redenering volgt zouden linkse politici met links schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |