Ik doelde op:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rustig maar.
Verten ons maar wat er aan de hand is. Misschien kunnen wij helpen.
En nee MNR, hoewelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Normaal 1e date, als ze erg erg leuk is 2 weken.
Volledig mee eens Kwaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
ach weet je, ik heb liever dat Joey zoiets schrijft als iemand die echt verstand in zijn hoofd heeft, Dan ging ik me meer zorgen maken namelijk. Nu is het gewoon een testosteron gedreven kerel die denkt dat alle vrouwen als bosjes vallen voor een sixpack, blinkbinkglimlach en gelhaartjes. Nodeloos te melden, dat het zeker wel werkt bij een bepaald slag vrouwen, maar deze variant van de vrouwelijke soort kwa intelligentie nivo niet ver van de amoebe afstamt..
Okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doelde op:
[..]
En nee MNR, hoewel![]()
Dat valt toch best wel mee. Het kan nog veel sneller.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ik blijf aan de lurk. Gaat me te rap, geen zin om zo rap mee te doen.
Weet ik, veel sneller.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee. Het kan nog veel sneller.
Zo lang het op singles heb ik er geen problemen mee.quote:
Ik las Opaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
Op wat wordt er gejaagd hier? Singles. Dan game on.
Och ik heb toch geen zin om iets anders te doen. Dus doe ik gezellig mee tot ik weg ga.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, veel sneller.Maar geen zin dus.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las Opa
Ik denk: wat moet die nog jagen dan?
Die is al meer dan 50 jaar getrouwd
Wel lezen wat je post he, dit ging om een luisteraar die haar vriend dumptequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Dames, er is nog hoop. Giel is weer single.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_radio__.html?p=13,1
Nu al weer uit met dat jonge meisje. Een paar weken geleden wilde Giel nog met haar trouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Niet Gielquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Oh, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel lezen wat je post he, dit ging om een luisteraar die haar vriend dumpte
Bepaald slag vrouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
ach weet je, ik heb liever dat Joey zoiets schrijft als iemand die echt verstand in zijn hoofd heeft, Dan ging ik me meer zorgen maken namelijk. Nu is het gewoon een testosteron gedreven kerel die denkt dat alle vrouwen als bosjes vallen voor een sixpack, blinkbinkglimlach en gelhaartjes. Nodeloos te melden, dat het zeker wel werkt bij een bepaald slag vrouwen, maar deze variant van de vrouwelijke soort kwa intelligentie nivo niet ver van de amoebe afstamt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |