Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
We hebben nu bijna dagelijks hier op fok! een 'studieopdracht' waarbij de TS zaken (alledaagse objecten of gebeurtenissen) moet zoeken die in verschillende films voorkomen....
Ben ik als enige benieuwd naar het nut hiervan!?
Het onderwijs is tegenwoordig gewoon een verkapte dagopvang geworden, met dit soort zinloze projectjes om ze druk bezig te houden.Treurig.
Je weet niet wat de rest van de opdracht is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
We hebben nu bijna dagelijks hier op fok! een 'studieopdracht' waarbij de TS zaken (alledaagse objecten of gebeurtenissen) moet zoeken die in verschillende films voorkomen....
Het onderwijs is tegenwoordig gewoon een verkapte dagopvang geworden, met dit soort zinloze projectjes om ze druk bezig te houden.Treurig.
Ik moet deze opdracht ook maken (quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Precies mijn gedachte ook. Elk jaar komen er opeens een dozijn van dit soort topics. Ben benieuwd wat voor studie het is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals gezegd (en ook in 1 van de andere topics staat)... De studie is Media & Cultuur, een studie aan de UvA. Deze opdracht is voor het vak mediarepertoire in context, het is een verplicht propedeusevak waar je enorm veel tijd in steekt en je bijzonder weinig voldoening (en studiepuntenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte ook. Elk jaar komen er opeens een dozijn van dit soort topics. Ben benieuwd wat voor studie het is.
Lijkt me een heel erg irritante opdracht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Zoals gezegd (en ook in 1 van de andere topics staat)... De studie is Media & Cultuur, een studie aan de UvA. Deze opdracht is voor het vak mediarepertoire in context, het is een verplicht propedeusevak waar je enorm veel tijd in steekt en je bijzonder weinig voldoening (en studiepunten) uithaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |