Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
Nog even, en dan kun je ook met ING bij iDeal betalen. Door dat hele postbank gebeuren.
Ik snap nog steeds niet waarom ze moeten fuseren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
Nog even, en dan kun je ook met ING bij iDeal betalen. Door dat hele postbank gebeuren.
Yep... maar je gaat dan ook gebruik maken van TAN codes en gebruikersnaam en wachtwoord ipv van de calculator.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo ja?Dat zou mooi zijn.
Zal wel goedkoper zijn en ze kunnen aan de postbank klanten verdienen. We worden nu in ieder geval al genaaid dat we moeten betalen voor de rekening en bankpas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom ze moeten fuseren.
Ik heb helemaal geen zin om van bank te veranderen. Maar ik wil niet bij ING
Synergie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Moet je bij ING betalen voor een bankpas? Dan ben ik al helemaal wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel goedkoper zijn en ze kunnen aan de postbank klanten verdienen. We worden nu in ieder geval al genaaid dat we moeten betalen voor de rekening en bankpas.![]()
Dag mooie blauwe kleur
Moet je nu bij de postbank ook al een tijdje. Tensminste, ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Moet je bij ING betalen voor een bankpas? Dan ben ik al helemaal weg
Ik breek geen passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je nu bij de postbank ook al een tijdje. Tensminste, ik wel
Heeft ook niks met breken te maken. Is gewoon jaarlijkse bijdrage.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik breek geen passen.
En bij de rabo dan?
De postbank is al jaren onderdeel van de ING, maar nu wordt de naam postbank opgeheven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om van bank te veranderen. Maar ik wil niet bij ING
En omdat je de TANcode op je mobiel ontvangt is die constructie én makkelijker én veiliger dan die iedereen dezelfde calculator constructiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep... maar je gaat dan ook gebruik maken van TAN codes en gebruikersnaam en wachtwoord ipv van de calculator.
In ieder geval stukken prettiger want m'n telefoon heb ik altijd bij mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef DoctorB het volgende:
[..]
En omdat je de TANcode op je mobiel ontvangt is die constructie én makkelijker én veiliger dan die iedereen dezelfde calculator constructie
Ja, maar de laatste tijd is het wel echt kut geworden, elke keer gezeik met internetbankieren, onderhoud aan de site overdag, dat doe je toch 's nachts?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Cothen het volgende:
[..]
De postbank is al jaren onderdeel van de ING, maar nu wordt de naam postbank opgeheven.
Ik hang wel aan het internet, de website is gewoon kut en ik gebruik mn favorieten, dus een typfout zal het ook niet zijnquote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:54 schreef mrfatmen het volgende:
Iemand een idee wanneer je je beveiligingscalculator kan laten omzetten naar een gebruikersnaam/wachtwoord.?
Zo dat ik ing bank klanten ook ideal kunnen gaan gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |