Ja, weet niet wat voor een hummert het is. H1/H2/H3?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
6 deurs, ¤125.000 heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
SCHANDE, WAT DE NEUK HEB JE MET JE AVA GEDAANquote:
Nee.quote:
Je mag me uitlachen omdat ik voor m'n MBO gezakt benquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef McFearless het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Hummer polo gti, 4.6 liter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat voor een hummert het is. H1/H2/H3?
WHAHAHAHHAHAHAHAHAH.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag me uitlachen omdat ik voor m'n MBO gezakt ben![]()
Ja leg eens uit, ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds objectbeveiliger worden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godverdomme, Shay is een weekje vrij zoals ik al vermeld heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
SCHANDE, WAT DE NEUK HEB JE MET JE AVA GEDAANGA IN DE HOEK STAAN EN DENK MAAR EENS EVEN EEN UURTJE NA OVER JE DADEN
Verrassend.quote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben op 1 van de 3 praktijkonderdelen gezakt omdat we nooit te horen hebben gekregen hoe het moetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja leg eens uit, ik snap er niks van.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds objectbeveiliger worden?
't ken netquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Godverdomme, Shay is een weekje vrij zoals ik al vermeld heb.![]()
-insert vieze link met iets van kakken waardoor ik een weekban krijg-quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft dat linkje nog van dat gifje van die chick met die perfecte tieten
Die tieten van die veels te dunne hoer?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft dat linkje nog van dat gifje van die chick met die perfecte tieten
Doe jij MBOquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben op 1 van de 3 praktijkonderdelen gezakt omdat we nooit te horen hebben gekregen hoe het moet
Enigszinsquote:
antwoord aubquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef bloodysunday het volgende:
waarom laat mijn fobo geen profiel info zien?
www.kakken.nl zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
-insert vieze link met iets van kakken waardoor ik een weekban krijg-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Joaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die tieten van die veels te dunne hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |