Toen hadden ze als proef de Mobiele Eenheid van de marechaussee of marine ingezet. Daar moet je echt geen grapjes mee maken.quote:
Ben je het centraal station nog vergetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whiesoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
Jorien, laat even het filmpje zien waar je op staat met je vlag "We're the boys from Rotterdam" toen de Ajax trein aankwam
Wieso...quote:
Of de Noord/Zuidlijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben je het centraal station nog vergeten
Arnhem centraalquote:
Je bent geen Feyenoorder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef RedGuy het volgende:
Kut, mag ik hier als Feyenoorder eigenlijk wel zeggen dat ik Amsterdam mooier vind dan Rotterdam?.
Kut, dan ben ik al die jaren voor de kat ze kut naar het station geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je bent geen Feyenoorder.
Pas maar op, je krijgt zo de huid vol gescholden van de échte feyenoordersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef RedGuy het volgende:
Kut, mag ik hier als Feyenoorder eigenlijk wel zeggen dat ik Amsterdam mooier vind dan Rotterdam?.
Wat ga je bij het station doen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al die jaren voor de kat ze kut naar het station geweest..
Normaal haal ik altijd een lekker glas Amstel Light, en dan ga ik mijn vak op en dan sta ik vaak 90 minuten naar een voetbalwedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat ga je bij het station doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |