Ik woon op 2,5 km van Rotterdam en ben er geborenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Amsterdam heeft wel iets, Rotterdam heeft wel iets. Maar ik snap niet dat mensen als D-K en Jorien Rotterdam gaan verdedigen, jullie komen er niet eens vandaan
Tijd voor een moppekequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
Even denken. De Feyenoorders vinden Rotterdam het mooist. De Ajacieden vinden Amsterdam het mooist. De Feyenoorders denken dat Feyenoord wint. De Ajacieden denken dat Ajax wint. Ja, zo komen we ergens.
quote:Been en van Basten zitten samen aan de borrel. Op een gegeven moment vraagt van Basten:,,Mag ik een kwartje van je lenen? Ik moet even een Ajaxsupporter bellen.Waarop Been antwoordt:,,Hier heb je een gulden. Dan kun je ze alle vier bellen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
Even denken. De Feyenoorders vinden Rotterdam het mooist. De Ajacieden vinden Amsterdam het mooist. De Feyenoorders denken dat Feyenoord wint. De Ajacieden denken dat Ajax wint. Ja, zo komen we ergens.
En het merendeel dat hier post is volgens mij niet eens woonachtig in 1 van de 2 stedenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord-ajax is ook Rotterdam-amsterdam he.
Die Been gaat ook niet mee met z'n tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tijd voor een moppeke![]()
[..]
v. basten ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Been gaat ook niet mee met z'n tijd.
Ja laten we die er ook even bij pakkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Over voetbal kunnen en blijven we eeuwenlang discussieren maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat Rotterdam mooier is. Kijk al die evenementen die er in Rotterdam zijn
Amsterdam heeft historische gebouwen Rotterdam niet meer (iedereen weet waarom).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Over voetbal kunnen en blijven we eeuwenlang discussieren maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat Rotterdam mooier is. Kijk al die evenementen die er in Rotterdam zijn
quote:
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Amsterdam heeft historische gebouwen Rotterdam niet meer (iedereen weet waarom).
Rotterdam heeft hoogbouwAmsterdam niet.
nouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromen
Die grachten, paleis op de dam, pakhuizen zijn inderdaad prachtig. Maar mischien is Leiden nog wel mooierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromen
Daar is de jodenmod om het gezelschap compleet te makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd van aanstaande zondag tussen ajax en Feyenoord staat onder leiding van Pieter Vink. De aftrap van het duel is om 12.30 uur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef Damzkieee het volgende:
Gaap. Ik dacht hier wat over de wedstrijd te kunnen lezen.
waar is die andere ajax mod?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar is de jodenmod om het gezelschap compleet te maken
verthongen doet niet mee vandaar oleguerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
OleguerHopen dat hij zijn kans pakt, en Makaay niet laat lopen
Ja, ik weet het. Hij had vd Wiel ook centraal kunnen zetten, en Silva op de back.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
verthongen doet niet mee vandaar oleguer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
gelukkig is amsterdam wel een schitterende stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |