Omdat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Als er één stad lelijk is dan is het Rotterdam wel.
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er een plaats in Nederland de naam "Stad" mag dragen dan is Rotterdam het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben je zeker op de verkeerde plek geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.
Amsterdam mooie oude architectuur Rotterdam mooie nieuwe architectuurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er een plaats in Nederland de naam "Stad" mag dragen dan is Rotterdam het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaak. Iets wat jij duidelijk niet heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Smaak. Iets wat jij duidelijk niet heb.
En waar verdienen ze het geld in Nederland?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Amsterdam mooie oude architectuur Rotterdam mooie nieuwe architectuur
Waar ben je dan geweest als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.
Ja, en wij geven het uit, wie is er nou slimmer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En waar verdienen ze het geld in Nederland?
In
[ afbeelding ]
Nou niet één plek maar bijvoorbeeld Lombardijen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar ben je dan geweest als ik vragen mag?
In jouw post staan net zoveel argumenten als niet-vervuilde grachten in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Centrum,Erasmusbrug,Kruiskade etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou niet één plek maar bijvoorbeeld Lombardijen.
Ik geef toe, de brug mag er best wezen, ik heb het over het algemene beeld van de stad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Centrum,Erasmusbrug,Kruiskade etc.
Uniek.
quote:Huizen hoog, een grijze mast
Het wakend oog op ons gericht
Zo schoon, 't beeld van deze stad
Alsof zij van binnenuit wordt verlicht
Een zwaan die rust, 't wiegen nimmer staakt
Daar de god der zee bij haar zijn roes uitslaapt
Rotterdam, gestolen schat
Rotterdam, stad zonder hart
Rotterdam, gestolen stad
ik ook niet, maar daarom mag je er nog wel een mening over hebben..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Amsterdam heeft wel iets, Rotterdam heeft wel iets. Maar ik snap niet dat mensen als D-K en Jorien Rotterdam gaan verdedigen, jullie komen er niet eens vandaan
Feyenoord-ajax is ook Rotterdam-amsterdam he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
Gaan ze ook al steden vergelijken.
Het wordt steeds mooier hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |