Je nieuwsgierige aard heeft het zwaar zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
Ik snap er geen hol meer van
Dawg brengt spannende bezoekjes aan JB, Ado beleeft hete nachten met MLI - WTF?
Ik bedoelde ook niet dat je er richting het CWI wat mee moet maar naar je zelfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CWI is nu niet de plaats waar je gaat praten over je psysche problemen. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb alleen verteld dat ik bij psycholoog loop.
Eigenlijk zegt het CWI tegen mij op dit moment kunnen wij jou niet helpen. Kom maar terug als je beter bent.
Sterker nog ik moest mij maar ziek melden en thuis gaan zitten. Dat wil ik niet.![]()
En verder ben ik bezig om dingen aan mijzelf te veranderen.
I'm tired of using technologyquote:
Zit nog steeds in spanningquote:Heb je nog iets gehoord van afgelopen vrijdag?
Wat dawg doet weet ik niet. Wat betreft Ado, komt rechtstreeks van MLI vandaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
Dat viel wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
en dan vinden ze het vreemd dat ik geen gtst hoef te kijken. Niet nodig, de escapes die hier plaats vinden krijgen ze daar in geen 20 jaar bijelkaar bedacht!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
I need you right in front of me!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I'm tired of using technology
[..]
Zit nog steeds in spanning
Overloadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je nieuwsgierige aard heeft het zwaar zeker?
Ik denk inderdaad dat ik voor mijzelf nog een aantal dingen moet accepteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je er richting het CWI wat mee moet maar naar je zelf
Ik heb het gevoel dat je er van schrikt en het daarom ver van je weg wil hebben
Terwijl het denk ik slimmer is om het juist nu het zo "hard" voelt onder ogen te zien
Volgens mij speelde FOK! een redelijk grote rol in haar leven en niet altijd even positief. En dat laatste dat klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Howl het volgende:
[..]
Of Fok! nou een negatieve invloed op haar had, weet ik niet zo. Ik denk wel dat ze nog een hele lange weg te gaan heeft, vooral ook omdat ze zo stronteigenwijs is.
Heet ochtendje dus?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij kan wel goed zoenen knuffelen.
en ik heb mooie pumpsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij kan wel goed zoenen knuffelen.
Why don't you sit down on top of me.quote:
I knowwwwwwwwwwwwwww......quote:Pfff... ze laten je wel wachten
Je moet FOK! gewoon niet gaan verwarren met de werkelijkheidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik voor mijzelf nog een aantal dingen moet accepteren.
[..]
Volgens mij speelde FOK! een redelijk grote rol in haar leven en niet altijd even positief. En dat laatste dat klopt.
Dan moet je de verwarming aan zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het de hele tijd al koud
Heb je trws al een date geregeld met die sms gozer?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef MNR het volgende:
[..]
I need you right in front of me!!
Pfff... ze laten je wel wachten
Inderdaad. Maar dat deed MLI ook niet. En dat bedoelde ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet FOK! gewoon niet gaan verwarren met de werkelijkheid.
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet FOK! gewoon niet gaan verwarren met de werkelijkheid.
misschien moet je wat meer dan enkel pumps aan doen lieverdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het de hele tijd al koud
MLI moet gewoon niet zo moeilijk doen en zichzelf even aanpakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat deed MLI ook niet. En dat bedoelde ik ook helemaal niet.
Ayo, I'm tiredquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Why don't you sit down on top of me.![]()
![]()
[..]
I knowwwwwwwwwwwwwww......
Inderdaad op straat zeg ik toh ook niet plotseling dat jij lekkere dikke jetsers hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
Fok is als een programma op tv
En als je het beu bent zet je de tv uit en ga je iets "nuttigs/echts" doen
Volgens mij deed ze dat wel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat deed MLI ook niet. En dat bedoelde ik ook helemaal niet.
Hehe nee valt wel mee hoor. Voor de funtie is het ook wel te verwachten dat het niet over 1 nacht ijs gaat.quote:
Haha! Heb gisteren gesmst dat ik te dronken was en dat ik vandaag wel wat zou sturen. Dus heb ik gedaan, hij heeft weer gepleyed. Ik ook weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je trws al een date geregeld met die sms gozer?
Dronken vrouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Heb gisteren gesmst dat ik te dronken was en dat ik vandaag wel wat zou sturen. Dus heb ik gedaan, hij heeft weer gepleyed. Ik ook weer.
Neuj, nog geen date.
Whehe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan vinden ze het vreemd dat ik geen gtst hoef te kijken. Niet nodig, de escapes die hier plaats vinden krijgen ze daar in geen 20 jaar bijelkaar bedacht!
Ripley.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je een afwerklijst, D?
Doe'ns posten?
Gezegt? Juffrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat wel...
Dingen die hier gezegt werden nam ze mee als ze de computer uit zette en zo
Hehehe, ja, dat welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dronken vrouwen.
Ok ok, maar het doel is wel een date?
gezegt jaquote:
Hehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
g
[..]
gezegt ja
Ik heb besloten dat ik een anarchist ben en mn eigen variatie op het nederlands ga gebruiken omdat ik het niet eens ben met het systeem
Of zoiets
Altijd handig, een vrouw melden dat als ze iets probeert er zeker nog wel een rest gaat volgen. Pure romantiekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ripley.
En de rest ben ik nog niet over uit.
Ik had al besloten dat ik altijd gewoon sex zeg ipv seksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezegt ja
Ik heb besloten dat ik een anarchist ben en mn eigen variatie op het nederlands ga gebruiken omdat ik het niet eens ben met het systeem
Of zoiets
Tis dat in het dagelijks leven mensen niet naar je grammatica kijken, maar in je bloesjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezegt ja
Of zoiets
Hoe is het daar omder de douche?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had al besloten dat ik altijd gewoon sex zeg ipv seks
Dat wordt dan ook niet als fout gezien op een forumquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had al besloten dat ik altijd gewoon sex zeg ipv seks
ee stuk warmer dan in de woonkamerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is het daar omder de douche?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ee stuk warmer dan in de woonkamer
(Bengeltje houdt me bezig)
Of je moet zorgen dat je een verpletterende indruk maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Altijd handig, een vrouw melden dat als ze iets probeert er zeker nog wel een rest gaat volgen. Pure romantiek
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis dat in het dagelijks leven mensen niet naar je grammatica kijken, maar in je bloesje.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet als fout gezien op een forum.
Ik mot helemaal niksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Of je moet zorgen dat je een verpletterende indruk maakt natuurlijk.
Truien tot net onder je kin? Maar wel goed strak dat je vormen goed zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik draag nou nooit een blouse eigenlijk....
Dat is dan weer lastig
Oja joh...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel.H
Het is seks en geen sex.
Daar is ook mee bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
MLI moet gewoon niet zo moeilijk doen en zichzelf even aanpakken.
Geen idee. Maar het is ook wel een beetje haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat wel...
Dingen die hier gezegt werden nam ze mee als ze de computer uit zette en zo
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is dan weer lastig
meer jurken van mn kin tot mn enkelsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Truien tot net onder je kin? Maar wel goed strak dat je vormen goed zichtbaar zijn?
T-shirt, blouse, trui.... Boeiuh ik ben een man en zie tieten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is dan weer lastig
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja joh...![]()
Op fora wordt daar niet moeilijk over gedaan. Net als ff ipv even.
Jij bent spreekbuis voor MLI geworden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is ook mee bezig.
[..]
Geen idee. Maar het is ook wel een beetje haar eigen schuld.
Net zo zinloos als de discussie of het nu Friet of Patat is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel.Het is seks en geen sex.
quote:
Ja en ik word in natura betaald.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent spreekbuis voor MLI geworden?
Nee hoor, want sex is gewoon niet goed Nederlands. Patat en friet welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zo zinloos als de discussie of het nu Friet of Patat is.
Oja Joh....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer jurken van mn kin tot mn enkels
Haha nee hoor
Gewoon topjes, shirtjes
Maar blousjes nooit, dat vind ik niet zo voordelig met euhm grote jetsers in joey taal.... dan is het net alsof ze er uit willen ploppen de hele tijd
3 SOA's voor de prijs van 1?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ik word in natura betaald.
quote:
Ik heb ook nergens gezegd dat het zinvol was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zo zinloos als de discussie of het nu Friet of Patat is.
Omg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Oppassen want ik heb Tegan ook al weggejaagd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Oppassen want ik heb Tegan ook al weggejaagd.
Ff Private Spice opzettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar blousjes nooit, dat vind ik niet zo voordelig met euhm grote jetsers in joey taal.... dan is het net alsof ze er uit willen ploppen de hele tijd
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=twister+dekbed&meta=lr%3Dquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:19 schreef elcastel het volgende:
Ik heb trouwens een klacht : dat twister dekbed is uitverkocht op die link die gisteravond werd gepost. Nu moet ik verder zoeken.
ze bakt vanavond een eitje voor je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze ging tegen me zeuren. Toen zei ik dat ze een hond moest gaan knuffelen. Toen was ze weg. Snap t ook nietquote:
Ik neuk liever iets anders dan mieren. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor, want sex is gewoon niet goed Nederlands. Patat en friet wel.
Lekker mierenneuken vandaag.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]nee hoor, zo arrogant ben ik niet. Maar wel erg koppig en dwars
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=twister+dekbed&meta=lr%3D
Ik had kunnen weten dat het zoiets was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze ging tegen me zeuren. Toen zei ik dat ze een hond moest gaan knuffelen. Toen was ze weg. Snap t ook niet.
Nooit gehoord van een rubbertje.quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
ze bakt vanavond een eitje voor je?
Jij hebt Murm al. Dus niet zeuren.quote:
Maar dan zit zo'n blousje weer veel te los bij mn middel en schouders en zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja Joh....![]()
Maar daar geilen ze toch opppp....![]()
Ik weet niet hoe je eruit ziet. Zal toch wel meevallen met ploppen? Gewoon niet te strak/klein blousje kopen.
Maar je koopt natuurlijk waar jij je het fijnst invoelt.
Vond t ook laag van drquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat het zoiets was.
Ff serieus. Ik vind een blouse wel erg mooi bij vrouwen met grote borsten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit zo'n blousje weer veel te los bij mn middel en schouders en zo
Dus ik verkies topjes
En allemaal leuk en aardig dat ze daar op geilen maar dat is niet in elke situatie gewenst
Regenjasjes dan?quote:
Lijkt me niet handig als je voor een klas/groep staat, ookal krijg je dan wel volledige aandachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit zo'n blousje weer veel te los bij mn middel en schouders en zo
Dus ik verkies topjes
En allemaal leuk en aardig dat ze daar op geilen maar dat is niet in elke situatie gewenst
Nee, in instant messaging of sms. Omdat daar verwacht wordt dat je snel/bondig reageert. Op een forum mag er van je verwacht worden dat je de tijd neemt om over je posts na te denken. Dat Fok! het tegendeel bewijst doet daar uiteraard niets aan af.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet als fout gezien op een forum.
Beter dan een SOA.quote:
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aha! Vertel het maar aan tante Rip
Doe nou maar gewoon, anders hou je dit gezeurquote:
Ik kijk wel verder dan FOK!. Ik schrijf ook tis ipv het is, ff ipv even. Maar denk niet dat dat ten koste gaat van het beeld dat men heeft van mij op dit gebied.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, in instant messaging of sms. Omdat daar verwacht wordt dat je snel/bondig reageert. Op een forum mag er van je verwacht worden dat je de tijd neemt om over je posts na te denken. Dat Fok! het tegendeel bewijst doet daar uiteraard niets aan af.
Daarom maken mannen ook zo moeilijk oogcontact.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig als je voor een klas/groep staat, ookal krijg je dan wel volledige aandacht
maar je wil ook graag dat ze meer meekrijgen dan je cup-maat.
sjonge jonge mannen... en nieuwsgierige ripley... moet ik het dan maar weer zeggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
dat vind ik niet zo voordelig met euhm grote jetsers in joey taal
Bovendien reageer ik hier meestal snel en bondig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, in instant messaging of sms. Omdat daar verwacht wordt dat je snel/bondig reageert. Op een forum mag er van je verwacht worden dat je de tijd neemt om over je posts na te denken. Dat Fok! het tegendeel bewijst doet daar uiteraard niets aan af.
Nu ben ik heel erg benieuwd welk beeld jij denkt dat wij van je hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kijk wel verder dan FOK!. Ik schrijf ook tis ipv het is, ff ipv even. Maar denk niet dat dat ten koste gaat van het beeld dat men heeft van mij op dit gebied.![]()
Wie kopt hm in?
Dat mag niet van MLI.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon, anders hou je dit gezeur
Ik laat mij beeld van mensen echt niet afhangen van hun taalvaardigheid in dit soort topics.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kijk wel verder dan FOK!. Ik schrijf ook tis ipv het is, ff ipv even. Maar denk niet dat dat ten koste gaat van het beeld dat men heeft van mij op dit gebied.![]()
Wie kopt hm in?
Pics or it did not happen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
sjonge jonge mannen... en nieuwsgierige ripley... moet ik het dan maar weer zeggen?
[ afbeelding ]
en dan nog... al zou MLI'tje naakt op bed liggen met een knipperende pijl die vanaf haar tieten naar beneden wees met een bordje 'pak me in' in haar hand. Dan zou ik haar nog weg sturen. Ze is vast heel leuk enzo, maar mij een tikje te onvoorspelbaar en explosief kwa karakter. En dat heeft weinig te maken met murm en mijn cursus zoenen voor nerds!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt Murm al. Dus niet zeuren.
In ieder geval niet iemand die moeite heeft met taalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu ben ik heel erg benieuwd welk beeld jij denkt dat wij van je hebben.
Zoenen voor nerds...? Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan nog... al zou MLI'tje naakt op bed liggen met een knipperende pijl die vanaf haar tieten naar beneden wees met een bordje 'pak me in' in haar hand. Dan zou ik haar nog weg sturen. Ze is vast heel leuk enzo, maar mij een tikje te onvoorspelbaar en explosief kwa karakter. En dat heeft weinig te maken met murm en mijn cursus zoenen voor nerds!
Oke, ik denk dat als MLI haar problemen oplost wel een leuk en aardig persoon is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan nog... al zou MLI'tje naakt op bed liggen met een knipperende pijl die vanaf haar tieten naar beneden wees met een bordje 'pak me in' in haar hand. Dan zou ik haar nog weg sturen. Ze is vast heel leuk enzo, maar mij een tikje te onvoorspelbaar en explosief kwa karakter. En dat heeft weinig te maken met murm en mijn cursus zoenen voor nerds!
Daarom lijkt ze me niet de ultieme date voor tijn. Maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En ik denk dat jij hier de meest echte persoon bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag niet van MLI.![]()
[..]
Ik laat mij beeld van mensen echt niet afhangen van hun taalvaardigheid in dit soort topics.
En jij lijkt mij een aardige gozer.
Uhu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval niet iemand die moeite heeft met taal.
Arme jongenquote:
Niet rellen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik denk dat jij hier de meest echte persoon bent.
En dus ook erg aardig.
Ik voelde al een traantje langs mn wang lopen.quote:
Trust me I know. En wie zegt dat ik dan wil?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom lijkt ze me niet de ultieme date voor tijn. Maar goed
Dankjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik denk dat jij hier de meest echte persoon bent.
En dus ook erg aardig.
Of hij het financieel aankon..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
What's financially?
13 jaar en eruit zien als 8 of 9 . Zucht een moeder van 15.
Een kind dat net uit luiers dat een kind verwekt.quote:
Een misgelopen relatie ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens bang voor herhaling? Dat je een situatie tegenkomt die veel lijkt op een situatie uit het verleden en dan bang bent dat er weer hetzelfde gebeurt?
(en dan bedoel ik idd met iemand tegenkomen)
Ik weet niet wat ik vreemder vind... dat hij seks heeft op 12 jarige leeftijd, dat zij er zo normaal mee omgaat (filmpje, hoe ze het kind oppakt en zo, heel ervaren) of de manier waarop zij ertegenaan kijken. Nou ja...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kind dat net uit luiers dat een kind verwekt.
Nope.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens bang voor herhaling? Dat je een situatie tegenkomt die veel lijkt op een situatie uit het verleden en dan bang bent dat er weer hetzelfde gebeurt?
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
Mijn laatste 2 relaties zijn halve kopieen van elkaar dus ja, dat gebeurt wel eens. Maar ach, je bent er zelf bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
Oefening baart kunst kinderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind... dat hij seks heeft op 12 jarige leeftijd, dat zij er zo normaal mee omgaat (filmpje, hoe ze het kind oppakt en zo, heel ervaren) of de manier waarop zij ertegenaan kijken. Nou ja...
Ik ben bang voor herhaling. En geen idee waarom eigenlijk. Heb niet het gevoel dat ik in een moment van zwakheid iets wel/niet doe. Heb gewoon weinig vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er niet van geleerd hebt, zo graag anders wilt handelen, maar dat dat in een moment van zwakheid niet gebeurt?
Ze komt uit een gezin van vijf, denk wel dat ze ervaring heeft met kleintjes ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind... dat hij seks heeft op 12 jarige leeftijd, dat zij er zo normaal mee omgaat (filmpje, hoe ze het kind oppakt en zo, heel ervaren) of de manier waarop zij ertegenaan kijken. Nou ja...
Za sporen niet helemaal daar in engeland.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oefening baart kunst kinderen.
Misschien had dat meisje een jonger broedje of zusje en heeft ze daarom ervaring met baby's.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je nog altijd zelf in de hand.
Ah, zo goed had ik het nog niet gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze komt uit een gezin van vijf, denk wel dat ze ervaring heeft met kleintjes ja.
Voor de rest, pfff. Veel te jong. Hoop dat het goed gaat voor ze.
Je bent bang voordat je aan iets begint dat het misloopt zoals de vorige keer? Ik snap t niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben bang voor herhaling. En geen idee waarom eigenlijk. Heb niet het gevoel dat ik in een moment van zwakheid iets wel/niet doe. Heb gewoon weinig vertrouwen.
mij ook niet... dat overleeft ie nooit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom lijkt ze me niet de ultieme date voor tijn. Maar goed
Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen diee wat je bedoelt
nee ik denk dat ik wel van mijn fouten heb geleerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
Jij bent een onervaren single met weinig succes bij de vrouwen en een laag zelfbeeld. En zij is een lekker wijf met een bandeloze reputatie en een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trust me I know. En wie zegt dat ik dan wil?![]()
[..]
Een relatie niet. Maar een nachtje wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mij ook niet... dat overleeft ie nooit!
Mijn rekensom komt op popcorn uit. En een veilige afstand.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent een onervaren single met weinig succes bij de vrouwen en een laag zelfbeeld. En zij is een lekker wijf met een bandeloze reputatie en een laag zelfbeeld.
You do the math
Klinkt als een match made in heaven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent een onervaren single met weinig succes bij de vrouwen en een laag zelfbeeld. En zij is een lekker wijf met een bandeloze reputatie en een laag zelfbeeld.
You do the math
Met mij als slachtoffer zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn rekensom komt op popcorn uit. En een veilige afstand.
Ja, hoe leg ik dat nu uit... Hmmmm.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bang voordat je aan iets begint dat het misloopt zoals de vorige keer? Ik snap t niet.
Je denkt dat het per se met fouten te maken heeft?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik wel van mijn fouten heb geleerd
Hmmm ken ik niet echt. Maar ga er ook meestal vanuit dat het meisje mij leuker vindt dan ik haar. Als het omgekeerde gebeurt flip ik trws wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, hoe leg ik dat nu uit... Hmmmm.
Nou ja, basicly ben ik idd bang dat hetzelfde gebeurt als de vorige keer. Ik val op mannen die zich moeilijk binden (omdat ik zelf ook zo ben), maar ik kan er niet tegen als de ander afstand neemt. Het is net alsof ik altijd wacht tot dat punt komt, like an accident waiting to happen. Herkent iemand dat?
Ik blijf jou een wazige gast vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet echt. Maar ga er ook meestal vanuit dat het meisje mij leuker vindt dan ik haar. Als het omgekeerde gebeurt flip ik trws wel.
Maar nooit van te voren. Ik vind het juist altijd het leukste gedeelte, die beginspanning.
Ik kan niet met mannen omgaan die mij leuker vinden als ik hen. Daar word ik chagrijnig van..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet echt. Maar ga er ook meestal vanuit dat het meisje mij leuker vindt dan ik haar. Als het omgekeerde gebeurt flip ik trws wel.
Maar nooit van te voren. Ik vind het juist altijd het leukste gedeelte, die begin spanning.
Dit heeft meer met 'foute' mannen te maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je denkt dat het per se met fouten te maken heeft?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik blijf jou een wazige gast vinden.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, basicly ben ik idd bang dat hetzelfde gebeurt als de vorige keer. Ik val op mannen die zich moeilijk binden (omdat ik zelf ook zo ben), maar ik kan er niet tegen als de ander afstand neemt. Het is net alsof ik altijd wacht tot dat punt komt, like an accident waiting to happen. Herkent iemand dat?
Hehe, grapjas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit heeft meer met 'foute' mannen te maken.![]()
Ik denk dat we trws wel goed bij elkaar passen.
Bij mijn huidige vriendin was ik er 100% zeker van dat zij mij fantastisch vond. Ik dacht haar helemaal in de pocket te hebben. Langzamerhand kwam ik erachter dat dat niet zo was. En de rest, naja daar heb ik een flinke reeks op FOK! aan besteedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan niet met mannen omgaan die mij leuker vinden als ik hen. Daar word ik chagrijnig van..
Kun je daar iets meer over vertellen? ("als het omgekeerde gebeurt flip ik trwns wel").
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hou van je
Waarmee ik bedoel: Ja ik herken het.
Zin om het kort voor mij samen te vatten? (heb het niet gelezen). Jij vindt het dus ook eng?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij mijn huidige vriendin was ik er 100% zeker van dat zij mij fantastisch vond. Ik dacht haar helemaal in de pocket te hebben. Langzamerhand kwam ik erachter dat dat niet zo was. En de rest, naja daar heb ik een flinke reeks op FOK! aan besteed.
![]()
en dan zelf maar afstand blijven houden voor de zekerheidquote:
Ik ben er niet helemaal achter of ik het begrijp maar ik denk het wel. En dan;quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:55 schreef MNR het volgende:
[..]
op de vorige pagina wel. nu niet meer nu heb ik meer gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je denkt dat het per se met fouten te maken heeft?
Onzekerheid .......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan zelf maar afstand blijven houden voor de zekerheid
En dan komt een van de twee dichterbij en zet de ander weer een stapje terug.
Vermoeiend
Nee het ligt bij mij iig bijna nooit aan het meisje. Ik hou van de jacht. Als het binnen is gehaald is het voor mij vaak over. Gebeurde wel eens dat het meisje zo duidelijk liet merken dat ze me leuk vond, dat het van mij niet meer hoefte. Maar meestal lag t bij mezelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, grapjas.
Ach man... ik denk altijd dat het aan mezelf ligt tbh (completely).
daar heb ik meestal niet zo'n last van. Onzekerheid welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vermoeiend
Nou ja... het liefste houd ik iemand natuurlijk niet op afstand. En op een gegeven moment houd ik ook iemand niet meer op afstand... en dan ... dan ben ik bang voor de klap (tenminste, daar ben ik nu bang voor, dat dat weer gaat gebeuren).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vermoeiend
Dat is nog altijd beter dan op voohand vreemdgaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Omgekeerde trws ook meegemaakt. Ging uit met een model en daar werd ik zo gestoord onzeker van dat ik het afkapte, terwijl ik 100% zeker wist dat ze me geweldig vond.
Arme Joey![]()
Kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal achter of ik het begrijp maar ik denk het wel. En dan;
Pfffff, kwam er op neer dat ik excuses buiten mezelf ging zoeken waarom ze niet halsoverdekop verliefd op me was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zin om het kort voor mij samen te vatten? (heb het niet gelezen). Jij vindt het dus ook eng?
= edit =
vond
Alsnog, je bent er nog zelf bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja... het liefste houd ik iemand natuurlijk niet op afstand. En op een gegeven moment houd ik ook iemand niet meer op afstand... en dan ... dan ben ik bang voor de klap (tenminste, daar ben ik nu bang voor, dat dat weer gaat gebeuren).
Ik ook liever niet, is meer een soort van zelfbescherming, weten/denken/hopen dat je nog terug kunt zonder al teveel pijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja... het liefste houd ik iemand natuurlijk niet op afstand. En op een gegeven moment houd ik ook iemand niet meer op afstand... en dan ... dan ben ik bang voor de klap (tenminste, daar ben ik nu bang voor, dat dat weer gaat gebeuren).
Nou ja vaak... ik heb het meegemaakt en het heeft ook wel een deel te maken met mijn jeugd (daar komt het vandaan). Maar nu ben ik op het punt beland dat ik eigenlijk veel op afstand houd en dat maakt me ook niet echt gelukkig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
op de vorige pagina wel. nu niet meer nu heb ik meer gelezen
iedereen heeft dat toch wel een beetje?. dat als de ander er veel meer moeite voor lijkt te doen, dat het je minder doet... (tenzij je al verliefd bent natuurlijk)
maar jij komt dus vaak op dat punt, dat ze afstandelijk gaan doen? en daar ben je nu bang voor? ofzo
Haha achja. Ik was toen een ander persoon. Laten we daar maar op houden. Ik leef sowieso altijd op het randjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan op voohand vreemdgaan.
Mijn ex heeft tegen me gezegd dat ik meer geduld moest hebben, dus daarom denk ik nu exta dat ik gewoon te snel ging. Dus ik blijf mezelf de schuld geven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
Wie zegt trouwens dat 'die mannen' zich moeilijk binden? Misschien zijn ze wel afwachtend omdat jullie je zo moeilijk binden, en verdwijnen ze naar de achtergrond als het lang duurt. Ik zeg maar wat.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het ligt bij mij iig bijna nooit aan het meisje. Ik hou van de jacht. Als het binnen is gehaald is het voor mij vaak over. Gebeurde wel eens dat het meisje zo duidelijk liet merken dat ze me leuk vond, dat het van mij niet meer hoefte. Maar meestal lag t bij mezelf.
Omgekeerde trws ook meegemaakt. Ging uit met een model en daar werd ik zo gestoord onzeker van dat ik het afkapte, terwijl ik 100% zeker wist dat ze me geweldig vond.
Arme Joey![]()
Dus ze had meer tijd nodig om verliefd op te worden en/of jij ging te snel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfffff, kwam er op neer dat ik excuses buiten mezelf ging zoeken waarom ze niet halsoverdekop verliefd op me was.
En als ze niet plotseling zwanger was, dan waren we nu niet meer bij elkaar.
Hoe kun je daarvoor zorgen in your humble opinion?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsnog, je bent er nog zelf bij
Zorgen dat het niet gebeurd.
Of een trio.quote:
Ik kan zeggen dat ik oprecht heel kwaad ga worden op de volgende persoon die me dit flikt. Kan er niets aan doen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, is meer een soort van zelfbescherming, weten/denken/hopen dat je nog terug kunt zonder al teveel pijn.
en dat punt waarop je iemand niet meer op afstand houdt is idd doodeng
dit soort "spelletjes" is zo vermoeiend...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
meisjes die teveel haast hebben met antwoorden op bepaalde vragen krijgen.. daar schrikken we van af...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn ex heeft tegen me gezegd dat ik meer geduld moest hebben, dus daarom denk ik nu exta dat ik gewoon te snel ging. Dus ik blijf mezelf de schuld geven.
Maar zeg nog eens wat meer?
Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat zou ook nog kunnen, wie is daar nu niet voor in.
Ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat zou ook nog kunnen, wie is daar nu niet voor in.
Ja het is een beetje lastig uit te leggen. Ik ging op zich niet te snel, maar ik ben gewoon gewend dat een meisje helemaal weg van me is en ik niet van haar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus ze had meer tijd nodig om verliefd op te worden en/of jij ging te snel?
Aha.... wat een wending aan het verhaal.
Easier said than done.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
meisjes die teveel haast hebben met antwoorden op bepaalde vragen krijgen.. daar schrikken we van af...
plat gezegt....
just go with the flow. geniet van wat er is... en maak je niet druk om wat er komen zal.
Wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je daarvoor zorgen in your humble opinion?
Mannen die zeggen dat ze zich moeilijk binden, vinden degene gewoon niet zo leuk als ze zouden willen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
Wie zegt trouwens dat 'die mannen' zich moeilijk binden? Misschien zijn ze wel afwachtend omdat jullie je zo moeilijk binden, en verdwijnen ze naar de achtergrond als het lang duurt. Ik zeg maar wat.
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je vindt iemand leuk of niet. Als ik iemand echt te gek vind en ze gaat te snel, dan is het irritant, maar zal ik niet op dr uitgekeken raken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
meisjes die teveel haast hebben met antwoorden op bepaalde vragen krijgen.. daar schrikken we van af...
plat gezegt....
just go with the flow. geniet van wat er is... en maak je niet druk om wat er komen zal.
Tip: Ga naar de sporschoolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wel interessant dit. Alleen voor mij is dit tot nu toe nog allemaal onbekend terrein.
Dat hoeft toch niet perse. Misschien is dan in kwestie gewoon bang om gekwest te worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat ze zich moeilijk binden, vinden degene gewoon niet zo leuk als ze zouden willen.
Ja. Bindingsangst is al net zo'n veel gehoorde bullshitterm als de friendszone.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat ze zich moeilijk binden, vinden degene gewoon niet zo leuk als ze zouden willen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: Ga naar de sporschool.
Ik maak je schema.
Op mijn werk beweeg ik al genoeg. En zo veel energie heb ik nu ook weer niet. Even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: Ga naar de sporschool.
Ik maak je schema.
Hierin is zij geen uitzonderingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent bij alles bijna een uitzondering.
Eigenlijk wel he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Bindingsangst is al net zo'n veel gehoorde bullshitterm als de friendszone.
Je snapt t niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk beweeg ik al genoeg. En zo veel energie heb ik nu ook weer niet. Even rustig aan doen.
Dus als twee mooie vrouwen jou uitnodigen voor een trio sla jij dat af.quote:
Amenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Bindingsangst is al net zo'n veel gehoorde bullshitterm als de friendszone.
Okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt t niet.
Wil je van je 'depressie' af?
Ga sporten.
Wil je neuken?
Ga sporten.
soms vind je iemand leuk. maar ben je nog niet helemaal in de wolken....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je vindt iemand leuk of niet. Als ik iemand echt te gek vind en ze gaat te snel, dan is het irritant, maar zal ik niet op dr uitgekeken raken.
i'm with her!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik het wel met Joey eens. Was het vergeten, maar is wel zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
soms vind je iemand leuk. maar ben je nog niet helemaal in de wolken....
als bovenstaande dan gebeurd, kan mij dat afschrikken....
bang om diegene dan uiteindelijk toch te kwetsen ofzo.
Sporten de oplossing.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt t niet.
Wil je van je 'depressie' af?
Ga sporten.
Wil je neuken?
Ga sporten.
Aja die gevoelens ken ik op dat gebied nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
soms vind je iemand leuk. maar ben je nog niet helemaal in de wolken....
als bovenstaande dan gebeurd, kan mij dat afschrikken....
bang om diegene dan uiteindelijk toch te kwetsen ofzo.
Heilig van overtuigd.quote:
Wat vind je bijvoorbeeld snel gaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik het wel met Joey eens. Was het vergeten, maar is wel zo.
Heb ooit een jongen uit mijn hoofd verdrongen op wie ik verliefd was. Ik vond hem ook irritant omdat hij zo aandrong, maar ik was en bleef verliefd. De reden dat het niets geworden is, lag niet aan het feit dat hij sneller wilde dan ik.
Now I remember
Hey, als je Joey bent werkt het.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Op dit gebied lijk je wel een jehova ja.
Inderdaad. Jammer dat sommige mensen het niet gelovenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja tot je iemand zo hard kwetst (niet de bedoeling geweest natuurlijk) dat ze je 6 jaar daarna nog steeds stalkt, dan denk je wel even 2 keer naquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja die gevoelens ken ik op dat gebied niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Voor iedereen.quote:
Ik heb genoeg harten gebroken en ben gestalkt tot en met stenen die tegen mn ramen gegooid werden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja tot je iemand zo hard kwetst (niet de bedoeling geweest natuurlijk) dat ze je 6 jaar daarna nog steeds stalkt, dan denk je wel even 2 keer na
Daarvoor heb ik een mooie sticker bij de deurbel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Het werkt niet voor iedereen. Ik ben het wel met je eens dat sporten goed is. Maar dus niet zo goed als jij pretendeert.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat sommige mensen het niet geloven.
Ik had een jehova als collega. Puike kerel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een mooie sticker bij de deurbel.
Sommige stukjes zijn wel interessant.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
Heb ik iets gemist hier of is het niet boeiend om terug te lezen?
Het werkt wel voor iedereen. Een mens heeft het gewoon nodig. Natuurlijk niet voor iedereen dezelfde manier van sportenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Het werkt niet voor iedereen. Ik ben het wel met je eens dat sporten goed is. Maar dus niet zo goed als jij pretendeert.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sommige stukjes zijn wel interessant.
Hmm.. Dan kijk ik misschien straks welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sommige stukjes zijn wel interessant.
heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
Stalken heeft trws niets met kwetsen te maken, des te meer met labiliteit.
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kun je die even markeren aub?
*geeft de gele stabilo marker aan bengeltje*
Conclusie:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
Heb ik iets gemist hier of is het niet boeiend om terug te lezen?
Hij wilde me zoenen (kan hij ook niets aan doen) en toen hij me zoende, deed het me helemaal niets. Daarna zoenden we nog een keer... maar toen moest ik alleen maar denken aan de laatste keer dat ik daar op bed lag met mijn ex.quote:
Hierover gaan wij het niet eens worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het werkt wel voor iedereen. Een mens heeft het gewoon nodig. Natuurlijk niet voor iedereen dezelfde manier van sporten.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Hierover gaan wij het niet eens worden.
Dat weet ik. Maar ik kan jou je (nog) beter laten voelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Hierover gaan wij het niet eens worden.
Sorry Sedan, that's part of my naturequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, al vind je iemand leuk ga je daar toch gewoon voor?
Zal wel weer een vrouwen ding zijn dat ze alles moeten overdenken.
Ik ook, een vrouwelijke dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een jehova als collega. Puike kerel.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben nog nooit in mijn leven gaan sporten, en toch voel ik me supergoed en krijg ik genoeg aandacht van de mannen.
wat nu![]()
van na mijn werk of in het weekend nog te moeten gaan sporten, zou ik me alleen maar kut voelen..
Hehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Wat een inteelt zooitje hiero.
Ja ik zeg toch ook niet dat als je niet sport je je kut voelt. Je kan je geweldig voelen. Maar met sporten voel je je dan oppergweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben nog nooit in mijn leven gaan sporten, en toch voel ik me supergoed en krijg ik genoeg aandacht van de mannen.
wat nu![]()
van na mijn werk of in het weekend nog te moeten gaan sporten, zou ik me alleen maar kut voelen..
Ik had het niet over jou, ik had het over vrouwen. Jij bent een geval apartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry Sedan, that's part of my nature
Och, ben je weer een pleidooi voor het sporten aan het houden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Conclusie:
Als je iemand leuk vindt gewoon in het diepe duiken en ga naar de sportschool!
Ik luister graag naar ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, een vrouwelijke dan.Maar ze moeten me niet aan de deur komen zeuren.
Hehe, okquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, ik had het over vrouwen. Jij bent een geval apart
Ben gek, ga toch niet voor jullie teruglezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kun je die even markeren aub?
*geeft de gele stabilo marker aan bengeltje*
Wij hadden er hier eentje aan de deur laatstquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik luister graag naar ze.Ze bedoelen het goed.
Hmm. Dat eerste, zoenen vind ik persoonlijk niet echt iets zeggen over hoe snel je gaat. Bij jou wel dus? Wanneer zou voor jou de tijd ervoor zijn dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij wilde me zoenen (kan hij ook niets aan doen) en toen hij me zoende, deed het me helemaal niets. Daarna zoenden we nog een keer... maar toen moest ik alleen maar denken aan de laatste keer dat ik daar op bed lag met mijn ex.
Of bijv. dat hij van me verwachtte dat ik geheel over mijn ex heen was terwijl we pas 2 keer wat hadden afgesproken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hadden er hier eentje aan de deur laatstOMG
![]()
![]()
Door te gaan sporten zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik kan jou je (nog) beter laten voelen.
Ik vind het niet onredelijk om te verwachten dat iemand over zijn of haar ex heen is voor ze weer serieus kan gaan daten. Hoe ga je het anders een eerlijke kans geven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef MNR het volgende:
Of bijv. dat hij van me verwachtte dat ik geheel over mijn ex heen was terwijl we pas 2 keer wat hadden afgesproken.
Ja, ik vind het vervelend als iemand mij snel benadert. Ik wil pas zoenen bij chemistry... Ik vind er anders echt niets aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm. Dat eerste, zoenen vind ik persoonlijk niet echt iets zeggen over hoe snel je gaat. Bij jou wel dus? Wanneer zou voor jou de tijd ervoor zijn dan?
Hehequote:Tweede ben ik deels met je eens. Ligt er eigenlijk een beetje aan.![]()
Ik ben gewoon van mening dat je naar de natuur moet luisteren. De mens hoort niet inactief te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Door te gaan sporten zeker?
ik sport al, laatste tijd erg weinig, maar begint weer te komen
Ik wil wel graag neuken op maximaal onze 3e datequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vervelend als iemand mij snel benadert. Ik wil pas zoenen bij chemistry... Ik vind er anders echt niets aan.
[..]
Hehe
dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het niet onredelijk om te verwachten dat iemand over zijn of haar ex heen is voor ze weer serieus kan gaan daten. Hoe ga je het anders een eerlijke kans geven?
Als mensen niet sporten wil niet zeggen dat ze per definitie inactief zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van mening dat je naar de natuur moet luisteren. De mens hoort niet inactief te zijn.
Jawel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Als mensen niet sporten wil niet zeggen dat ze per definitie inactief zijn.
Ja dat, of niet daten, of duidelijk zijn die hij of zijn niks hoeft te verwachten zodat je de keus om je tijd te verdoen wel of niet te daten bij de ander neerlegt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat wilde ik ook net zeggen
natuurlijk kan hij niet eisen dat je niet meer aan die ex denkt..
maar voordat je met iemand anders gaat daten mag je toch wel zo ver zijn dat die ex gedachtes geen negatieve invloed hebben op het gedate.
Van nature beweegt de mens alleen om te jagen. Net als de rest van de dierenwereld. Sporten is een overbodige inspanning die kostbare energie kost.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
Het is gewoon een basisbehoefte van een mens.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Het is de bedoeling dat je je lichaam uitdaagt.
Sporten is erg nuttig. Vooral als je net als ik een kantoorbaan hebt, en dus eigenlijk te weinig beweging krijgt. Maar om nu te zeggen dat sporten een wondermiddel is, nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Van nature beweegt de mens alleen om te jagen. Net als de rest van de dierenwereld. Sporten is een overbodige inspanning die kostbare energie kost.
Amenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Van nature beweegt de mens alleen om te jagen. Net als de rest van de dierenwereld. Sporten is een overbodige inspanning die kostbare energie kost.
Daarvoor hoef ik niet te sportenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Het is de bedoeling dat je je lichaam uitdaagt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet te sporten
Hahaha! Je lijkt mijn ex welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil wel graag neuken op maximaal onze 3e date.
Tuurlijk wel. Je moet toch in conditie blijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet te sporten
Neuken is beter voor de conditie dan sporten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet toch in conditie blijven.
We zitten in een Singles reeks. Waar het om jagen en vangen gaat. Vrouwen willen een man die ze kan beschermen, die ze van goed zaad kan voorzien. Dat zien ze door een getraind persoon. De natuur wil dat je sport.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor dan? Na hoeveel dates je iets wel of niet moet doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Je lijkt mijn ex wel
Nou, dan moet je maar goed je best doen om me op mijn gemak te stellen, anders kun je het echt op je buik schrijven
Jij zou een boek moeten schrijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zitten in een Singles reeks. Waar het om jagen en vangen gaat. Vrouwen willen een man die ze kan beschermen, die ze van goed zaad kan voorzien. Dat zien ze door een getraind persoon. De natuur wil dat je sport.
Maar dan moet je wel een conditie hebben. En die heb ik niet echt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Neuken is beter voor de conditie dan sporten.
Oeh ik kan meisjes wel goed op hun gemak stellen. Ik kleed me wel als eerste uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Je lijkt mijn ex wel
Nou, dan moet je maar goed je best doen om me op mijn gemak te stellen, anders kun je het echt op je buik schrijven
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor dan? Na hoeveel dates je iets wel of niet moet doen?
Ik stel niet dat het ongezond of niet nuttig is, hoewel dit ook valt te betwisten. Alleen is het is zeer zeker geen basisbehoefte zoals door Joey werd gesteld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:54 schreef Howl het volgende:
Sporten is erg nuttig. Vooral als je net als ik een kantoorbaan hebt, en dus eigenlijk te weinig beweging krijgt. Maar om nu te zeggen dat sporten een wondermiddel is, nee, dat geloof ik niet.
En een sekte beginnen. Die sporten als religie ziet.quote:
Normaal 1e date, als ze erg erg leuk is 2 weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor dan? Na hoeveel dates je iets wel of niet moet doen?
Onzin. In de natuur pakken de mannetjes gewoon wat ze willen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
We zitten in een Singles reeks. Waar het om jagen en vangen gaat. Vrouwen willen een man die ze kan beschermen, die ze van goed zaad kan voorzien. Dat zien ze door een getraind persoon. De natuur wil dat je sport.
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor
Sommige mannen pretenderen dat graag.
Maarre voor daten gelden geen regels wanneer je iets wel of neit moet doen na date X
Wederom, in een Joey-centrisch universum. Wat uiteraard niet wil zeggen dat jij de enige bent met die ervaringen, maar wel dat ze niet zo universeel (meer) zijn als ze wellicht ooit waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
Waar het om jagen en vangen gaat.
en als ze je droomvrouw is nooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Normaal 1e date, als ze erg erg leuk is 2 weken.
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en als ze je droomvrouw is nooit
*trekt immens brede glimlach*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
What?quote:
Dieren nie niet 'sporten'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik stel niet dat het ongezond of niet nuttig is, hoewel dit ook valt te betwisten. Alleen is het is zeer zeker geen basisbehoefte zoals door Joey werd gesteld.![]()
Ooit al sportende dieren gezien? Nee, die kijken wel uit, die bewaren hun energie voor nuttigere zaken.
Wat een gelul. Whatever happened to "als we het alletwee willen"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Totdat de sportende mannetjes voordringenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin. In de natuur pakken de mannetjes gewoon wat ze willen.
Rustig maar.quote:
Dus als je maar zo vaak mogelijk gaat versieren, hoef je niet te sporten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
jagen ergo sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |