Je nieuwsgierige aard heeft het zwaar zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
Ik snap er geen hol meer van
Dawg brengt spannende bezoekjes aan JB, Ado beleeft hete nachten met MLI - WTF?
Ik bedoelde ook niet dat je er richting het CWI wat mee moet maar naar je zelfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CWI is nu niet de plaats waar je gaat praten over je psysche problemen. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb alleen verteld dat ik bij psycholoog loop.
Eigenlijk zegt het CWI tegen mij op dit moment kunnen wij jou niet helpen. Kom maar terug als je beter bent.
Sterker nog ik moest mij maar ziek melden en thuis gaan zitten. Dat wil ik niet.![]()
En verder ben ik bezig om dingen aan mijzelf te veranderen.
I'm tired of using technologyquote:
Zit nog steeds in spanningquote:Heb je nog iets gehoord van afgelopen vrijdag?
Wat dawg doet weet ik niet. Wat betreft Ado, komt rechtstreeks van MLI vandaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
Dat viel wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
en dan vinden ze het vreemd dat ik geen gtst hoef te kijken. Niet nodig, de escapes die hier plaats vinden krijgen ze daar in geen 20 jaar bijelkaar bedacht!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
I need you right in front of me!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I'm tired of using technology
[..]
Zit nog steeds in spanning
Overloadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je nieuwsgierige aard heeft het zwaar zeker?
Ik denk inderdaad dat ik voor mijzelf nog een aantal dingen moet accepteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je er richting het CWI wat mee moet maar naar je zelf
Ik heb het gevoel dat je er van schrikt en het daarom ver van je weg wil hebben
Terwijl het denk ik slimmer is om het juist nu het zo "hard" voelt onder ogen te zien
Volgens mij speelde FOK! een redelijk grote rol in haar leven en niet altijd even positief. En dat laatste dat klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Howl het volgende:
[..]
Of Fok! nou een negatieve invloed op haar had, weet ik niet zo. Ik denk wel dat ze nog een hele lange weg te gaan heeft, vooral ook omdat ze zo stronteigenwijs is.
Heet ochtendje dus?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij kan wel goed zoenen knuffelen.
en ik heb mooie pumpsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij kan wel goed zoenen knuffelen.
Why don't you sit down on top of me.quote:
I knowwwwwwwwwwwwwww......quote:Pfff... ze laten je wel wachten
Je moet FOK! gewoon niet gaan verwarren met de werkelijkheidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik voor mijzelf nog een aantal dingen moet accepteren.
[..]
Volgens mij speelde FOK! een redelijk grote rol in haar leven en niet altijd even positief. En dat laatste dat klopt.
Dan moet je de verwarming aan zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het de hele tijd al koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |