quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
valentijn is kut... ik schrijf altijd een mooi gedicht voor mijn vriendin en stuur 0 kaarten en meestal krijg ik iets van 4 kaarten ofzo waarvan geen mijn vriendin is
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb een doos chocolade gekocht! Voor valentijn.. En die heb ik gister open gemaakt en wat bonbons opgegeten
Ja hej natuurlijk hou ik het meest van mezelfquote:
Ik probeer tegenwoordig aan de goede kant van de 25 te blijven. Boven de 25 that isquote:
dan wachten we even tot maart dan val ik weer aan de goede kantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer tegenwoordig aan de goede kant van de 25 te blijven. Boven de 25 that is
JA DAT IS NOU JUIST HET GROTE PROBLEEMquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan wachten we even tot maart
Dat bericht had ik herschrevenquote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
JA DAT IS NOU JUIST HET GROTE PROBLEEM![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Zo lang ze nog staan en niet hangen is er niks aan de hand, R.quote:
Me dunkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
Zo lang ze nog staan en niet hangen is er niks aan de hand, R.
Ik ook niet, A. Helaas zijn we niet lesbischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef Anosmie het volgende:
Chocola is. En Valentijn ook.
Ik krijg nooooit een kaartje..
Waarom sturen jullie elkaar tóch niet een kaartje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
Ik ook niet, A. Helaas zijn we niet lesbisch
Maar volgens de aanjagers van de consumptiemaatschappij is het heul verantwoord om je moeder, je broer, je 18 zusters, Tante Annie in Heerhugowaard en je vriendinenn een Valentijsverrassing te sturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet, A. Helaas zijn we niet lesbisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |