Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Wat voor document? En morgen moet je de hele dag trainen?
Wel lekker gegeten? En was het gezellig?
Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Succes! Mooi! Ik hoop het verrassingsdiner, anders heb je er zo weinig aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.
Eten was super! echt een goed restaurant was het! 4 gangen verassings diner gehad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.quote:
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in. Ook geen zin in tijdelijk ergens te zitten want dan zit ik in de rotzooi van een ander straks en blijf ik bezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de rest van je huis?Of woon je niet op jezelf?
Mooi! Good!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.
En heb vanmiddag echt belachelijk geshopt.
IJmuiden een stad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |