Heb hier een Nieuwe en Ongebruikte Fusion CA-IP500 liggen.
Hij gaat weg omdat de vorige kapot was en ik hem terug had gestuurd en intussen een nieuwe heb gekocht.
Kreeg van de week een Nieuwe binnen maar de radio die ik nu heb wil ik behouden.
Is Met factuur en nog met garantie.
Heb er 3 maanden geleden 229 euro voor betaald.
Mag nu weg voor 200 euro inclusief verzending.
Hier de gegevens van de Website van Ron de vries (hier heb ik de radio aangeschaft)
Een begrip over de grens en hier in Nederland één van de hardst groeiende merken.
De R&D afdeling van Fusion gooit hoge ogen met haar extreme ontwerpen en door haar hoge mate van gevoel voor detail.
Fusion introduceert de eerste autoradio met geïntegreerd iPod docking station. Het unique concept geeft de gebruiker de mogelijkheid zijn of haar iPod rechtstreeks in de autoradio te schuiven!
Het is niet een opbergruimte maar een echt dockingstation, de iPod laad daadwerkelijk op en is te bedienen via de bediening van het toestel. De CA-IP500 wordt geleverd met meerdere docking "sleeves" zodat ook uw iPod exact past in het interne dockingstation.
De draaiknop simuleert het bedieningswiel van de iPod, waardoor een snelle een eenvoudige bediening van de iPod een feit is. (incl shuffle, repeat en zoekfuncties!!)
Het SRS Wow sound shaping en de electronische audio level settings garanderen een uitstekende audio kwaliteit. Dankzij het full dot matrix OLED display wordt een duidelijk leesbaar display geboden.
Dankzij de vele hoogwaardige ingebouwde technieken, zoals de geïntegreerde crossovers incl niveau aanpassingen, 3 paar RCA uitgangen en de AUX-in, is het toestel meer dan compleet te noemen. Dit Fusion toestel geeft een volledig nieuwe dimensie aan iPod integratie!
ONDERSTEUNDE IPOD'S
# iPod touch
# iPod classic Gen5 (30GB, 60GB, 80GB) Gen6 (80GB, 160GB)
# iPod nano Gen3 and Gen2
SPECIFICATIES
Vermogen: MOSFET 50W x 4 + 6x RCA
AM/FM Tuner
Auxiliary in
Geïntegreerde iPod user interface
7 Band equalizer (11x pre-sets +3 x user)
bass / treble / mid / balance en fader control
Low- en high pass filter inclusief subwoofer level control
Full dot matrix OLED display
Video screen saver
2 kleuren illumination (white/blue)
Afneembaar front + beveiligingscode
SRS WOW sound shaping
Gemotoriseerd kantelbaar front (hoek in 3 stappen)
Klok in display
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1303616.htmlhttp://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1303618.html