FOK!forum / Reviews & Productbeoordelingen / [Service] Maybelline klantenservice
MelanieAdonderdag 12 februari 2009 @ 22:32
Heb een half jaar terug voor het eerst de Maybelline Mascara Define-A-Lash gekocht en gebruikt.
Was altijd erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van Maybelline producten!

Na een ongeveer een week merkte ik al dat het borstelkopje al wat speling begon te krijgen. Helaas brak na 2 weken (!) gebruik het borstelkopje helemaal van de mascara af. Ik heb het hierbij over normaal gebruik en niets uitzonderlijks o.i.d.

Teleurgesteld een brief (mét foto's) van de afgebroken mascara naar Maybelline gestuurd. Tot op heden NIETS van Maybelline gehoord. Heel erg jammer. Voor mij noooooit meer een product van Maybelline en een koude douche voor de behandeling van (tot voor kort) trouwe klanten!!!!
Salmonelladonderdag 12 februari 2009 @ 22:41
Inderdaad! Gebruik nu alweer zo'n vier jaar Lash Architect van L'Oréal, en kan me niet voorstellen dat ik ooit nog een andere wil

Heb daarvoor wel eens die Express Volume o.i.d. van Maybelline gehad, maar dat is toch niet te vergelijken met mijn Midnight Black...
Misstiquevrijdag 13 februari 2009 @ 16:56
TT aangepast, aangezien het meer een review over de klantenservice betreft.

Heb je er zelf nog eens een belletje aan gewaagd eik?
Koewamvrijdag 13 februari 2009 @ 17:23
Hoe lang geleden heb je dat gestuurd dan?
MelanieAzaterdag 14 februari 2009 @ 20:22
Heb de brief direct nadat het borsteltje afgebroken was gestuurd dus da's alweer zo'n 6 maandjes geleden
Denk ook niet meer dat ik iets hoor van Maybelline ben ik bang....

ps een telefoonnummer heb ik (helaas) niet van Maybelline anders had ik ze zéker gebeld (als ik een nummer van ze krijg overigens alsnog)!!
gs123gsmaandag 16 februari 2009 @ 00:18
Maybelline=L'oréal= 023 5499 499
MelanieAmaandag 16 februari 2009 @ 20:23
THNX!!!!
Ga ze gelijk morgen eens bellen!!!
Misstiquemaandag 16 februari 2009 @ 20:25
Laat het ons weten! .
gs123gsvrijdag 20 februari 2009 @ 10:45
en?
TheClown1vrijdag 20 februari 2009 @ 10:52
ben ook wel benieuwd...
Annevrijdag 20 februari 2009 @ 10:54
TS laat ook al VIER DAGEN niks van zich weten .
Dzyvrijdag 20 februari 2009 @ 10:56
Het is een schande! Dat zoiets kan in Nederland!
WammesWaggelzaterdag 28 februari 2009 @ 01:27
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:52 schreef TheClown1 het volgende:
ben ook wel benieuwd...
Isabeauzaterdag 28 februari 2009 @ 01:34
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef Anne het volgende:
TS laat ook al VIER DAGEN niks van zich weten .
Ik denk dat ze nog in de wacht staat, kan je nagaan wat een bagger klantenservice ze daar hebben.