abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:32:39 #1
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_66004206
Heb een half jaar terug voor het eerst de Maybelline Mascara Define-A-Lash gekocht en gebruikt.
Was altijd erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van Maybelline producten!

Na een ongeveer een week merkte ik al dat het borstelkopje al wat speling begon te krijgen. Helaas brak na 2 weken (!) gebruik het borstelkopje helemaal van de mascara af. Ik heb het hierbij over normaal gebruik en niets uitzonderlijks o.i.d.

Teleurgesteld een brief (mét foto's) van de afgebroken mascara naar Maybelline gestuurd. Tot op heden NIETS van Maybelline gehoord. Heel erg jammer. Voor mij noooooit meer een product van Maybelline en een koude douche voor de behandeling van (tot voor kort) trouwe klanten!!!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:41:46 #2
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_66004496
Inderdaad! Gebruik nu alweer zo'n vier jaar Lash Architect van L'Oréal, en kan me niet voorstellen dat ik ooit nog een andere wil

Heb daarvoor wel eens die Express Volume o.i.d. van Maybelline gehad, maar dat is toch niet te vergelijken met mijn Midnight Black...
I want that one!
pi_66026965
TT aangepast, aangezien het meer een review over de klantenservice betreft.

Heb je er zelf nog eens een belletje aan gewaagd eik?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_66027866
Hoe lang geleden heb je dat gestuurd dan?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:22:11 #5
221328 MelanieA
pi_66064425
Heb de brief direct nadat het borsteltje afgebroken was gestuurd dus da's alweer zo'n 6 maandjes geleden
Denk ook niet meer dat ik iets hoor van Maybelline ben ik bang....

ps een telefoonnummer heb ik (helaas) niet van Maybelline anders had ik ze zéker gebeld (als ik een nummer van ze krijg overigens alsnog)!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_66105908
Maybelline=L'oréal= 023 5499 499
Ik zie dat steeds vaker, maar wat heeft het eigenlijk voor zin?
Denken ze dat ze dan stijgen in de bazenranking ofzo
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen, maar dit vind ik meer iets voor nerds weetje
  maandag 16 februari 2009 @ 20:23:27 #7
221328 MelanieA
pi_66133174
THNX!!!!
Ga ze gelijk morgen eens bellen!!!
pi_66133274
Laat het ons weten! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_66268802
en?
Ik zie dat steeds vaker, maar wat heeft het eigenlijk voor zin?
Denken ze dat ze dan stijgen in de bazenranking ofzo
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen, maar dit vind ik meer iets voor nerds weetje
pi_66269086
ben ook wel benieuwd...
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66269167
TS laat ook al VIER DAGEN niks van zich weten .
pi_66269221
Het is een schande! Dat zoiets kan in Nederland!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_66543052
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:52 schreef TheClown1 het volgende:
ben ook wel benieuwd...
pi_66543131
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef Anne het volgende:
TS laat ook al VIER DAGEN niks van zich weten .
Ik denk dat ze nog in de wacht staat, kan je nagaan wat een bagger klantenservice ze daar hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')