abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:34:23 #1
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_65999420
Ben niet zo snel met dit soort zaken dus ben nu nog bezig met mn aangifte inkomstenbelasting over 2004 en later.

Ik weet alleen niet meer zeker of ik die van 2004 (daarvoor iig wel) al heb opgestuurd.

Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als ik nu mn aangifte inkomstenbelasting 2004 opstuur en blijkt dat ik dit al s eerder heb gedaan?
Krijg je een boete (fraude?) of gewoon een brief met leuk geprobeerd ofzo?

Tnx!
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_65999609
Zolang je over 2004 nog geen definitieve aanslag heb ontvangen maakt het niks uit, dan gebruikt de belastingdienst je laatst ingediende aangifte.
Heb je al wel een definitieve aanslag gekregen dan zou je een briefje moeten sturen naar de belasting-inspecteur met de vraag of het mogelijk is om een aanpassing te doen
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:40:10 #3
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_65999677
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de vraag om een aanpassing te doen..

Mn loon is niet veranderd ofzo, ik vraag me alleen af of ik een boete zou kunnen krijgen van de BD
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_66002071
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef M_M het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de vraag om een aanpassing te doen..

Mn loon is niet veranderd ofzo, ik vraag me alleen af of ik een boete zou kunnen krijgen van de BD
Als je al eens aangifte hebt gedaan, wordt je geacht die volledig en naar waarheid te hebben ingevuld, vandaar.

Als je met een nieuwe aangifte komt, wordt de nieuwe aangifte (volgens mij) als een bezwaar op de vorige aangifte gezien.

Ik zou gewoon de Belastingtelefoon bellen voordat je er moeite in gaat steken. Boetes zullen wel meevallen, wel betaal je natuurlijk een flinke rente (als je nog moet betalen).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:07:43 #5
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_66003282
Zoals eleusis zegt: bel de belastingdienst. En vraag of ze je kunnen vertellen wanneer de definitieve aanslag 2004 is opgelegd.
Dan weet je direct of je de aangifte hebt ingediend en of deze al definitief geregeld is.
(Natuurlijk wel even op je juiste manier 'spelen' en de vragen stellen. )
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_66004171
Het zou me trouwens niet verbazen als je hem echt nog niet hebt ingevuld, en daar nooit meer wat van hebt gehoord. Ik had mijn IB 2004 ook nooit gedaan en kreeg daar in de zomer van 2007 pas een briefje over. (Toen moest het ook gelijk binnen 10 dagen)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66005333
Zo lang wachten zou al een boete op moeten leveren.. Bah..

En idd zolang er geen definitieve aanslag is kan je sturen zoveel je wil.
pi_66009793
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef M_M het volgende:
Ben niet zo snel met dit soort zaken dus ben nu nog bezig met mn aangifte inkomstenbelasting over 2004 en later.

Ik weet alleen niet meer zeker of ik die van 2004 (daarvoor iig wel) al heb opgestuurd.

Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als ik nu mn aangifte inkomstenbelasting 2004 opstuur en blijkt dat ik dit al s eerder heb gedaan?
Krijg je een boete (fraude?) of gewoon een brief met leuk geprobeerd ofzo?

Tnx!
Als er nog geen definitieve aanslag is dan wordt gewoon je oude aangifte weggegooid, deze gebruikt en eventueel worden reeds verstuurde voorlopige aanslagen gecorrigeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')