quote:Die staat op het allernieuwste album "The Sham Mirrors", die ik helaas nog niet in mijn bezit heb.
Op woensdag 03 april 2002 00:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Is Crossed Star van het oudere of van het nieuwere?
quote:Endorama is voor een band als Kreator een behoorlijke muzikale prestatie. Het is muzikaal ver superieur aan de andere Kreator cd's. Begrijp me niet verkeerd, ik mag graag wat trash horen en draai een Kreator album als Extreme Agression ook best vaak, maar trash is nu niet bepaald het meest muzikaal complexe metal genre.
Op woensdag 03 april 2002 00:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Lijkt de rest van Endorama trouwens op dat nummer of is het meer zoals Violent Revolution?
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik hevig op m'n kop krijg van WF... ![]()
Endorama is meer gothic metal georienteerd, vergelijkbaar met Moonspell. Ik zou zeggen, download es wat van de andere nummers.
quote:2 April dus helaas
Op woensdag 03 april 2002 09:57 schreef Tokus het volgende:
dat hoorde ik gister ook... wat was de datum die erbij stond?
De post van Mark:
quote:en als "bonus"
Vandaag heb ik te horen gekregen, als donderslag bij heldere hemel, dat ik uit After Forever ben gezet. Ze lijken onvermurwbaar en niet meer van hun standpunt af te brengen. Redenen: ik zou te veel bewegen op het podium en daardoor niet genoeg op het gitaarspel letten (dus teveel aan de show en te weinig aan het spel) en teveel contact met de fans (ze willen liever afstand bewaren klaarblijkelijk). Ik wil hierbij alle fans die After Forever gesteund hebben ontzettend bedanken voor de geweldige tijd al die 7 jaren!!! Ik kom terug met een nieuwe band hoe dan ook het is alleen zo wrang als je uit je eigen band wordt geschopt. Max Cavelera en Morton Veland gingen me reeds voor.
quote:
om nog preciezer te zijn a.s. zondag Leidse Kade live. Met een gitarist die achter mijn rug om al ingewerkt is. Dus veel plezier met ze!!!
quote:als voorprogramma van iets anders toch? dan heb je niet heel de show erbij, en is het een stuk minder geloof ik
Op woensdag 03 april 2002 11:26 schreef Seborik het volgende:
Tokus aanstaande vrijdag speelt Cirrha Niva in Biebob.
quote:Neuh, thrash metal is gewoon speed metal voor mensen die minder goed kunnen spelen.
Op woensdag 03 april 2002 00:30 schreef Summoner het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik hevig op m'n kop krijg van WF...
quote:Hoe zijn die met hun Rock opera????
Op woensdag 03 april 2002 11:26 schreef Seborik het volgende:
Tokus aanstaande vrijdag speelt Cirrha Niva in Biebob.
quote:Ik heb nog maar 2 nummers van ze, maar die klinken heel erg goed!
Op woensdag 03 april 2002 18:00 schreef Evil het volgende:[..]
Hoe zijn die met hun Rock opera????
Nieuwe CD's van Deftones, Mudvayne, Disturbed, (hed) pe en Taproot.
quote:en dus al op zoek naar werk in een nieuwe band
Bij deze is mijn jachtseizoen naar nieuwe bandleden geopend. Ik heb al wat invullingen in gedachten voor de posities binnen de band maar iedereen mag reageren (mits natuurlijk je over veel talent beschikt en 100% inzet als bagage meeneemt). De opzet wordt in ieder geval hetzelfde als bij AF, twee gitaristen (waaronder ikzelf er een ben) drums, bas, toetsen en zang. Die opzet ligt mij het meest en vandaaruit kan ook verder worden gegaan waar AF ophield (kruisbestuiving tussen Prison of Desire en Decipher).Dat hij het series meent blijkt wel:
Uit mijn After Forever tijd neem ik zelf veel contacten mee (platenlabels, boekers etc.) Bazuin dit nieuws rond!!Reacties kunnen verstuurd worden naar:
- afterforever1000@hotmail.com
- afterforever1000@yahoo.com
- forlornhope12@hotmail.com (voor als een mailbox vol zit)
quote:Het duurt lang he, wachten tot 25 mei?
Op woensdag 03 april 2002 18:00 schreef Evil het volgende:[..]
Hoe zijn die met hun Rock opera????
quote:Veel te lang....
Op woensdag 03 april 2002 21:35 schreef Anton het volgende:Het duurt lang he, wachten tot 25 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |