10 meter met de auto gereden, maar nog steeds vast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Een rem die vastzit of een wiellager, maar in dat laatste geval trek je hem er wel door.
Handrem stond er inderdaad op. Maar zelfs toen het min 10 was heb ik daar geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef ne0n het volgende:
vast- gevroren- zittende remklauw?
handrem opgetrokken terwijl het buiten aan het vriezen was?
Garage bellen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
En wat adviseren jullie een auton00b te doen?
Alleen, komt een garage deze kant op? Heb al een keer gebeld daarvoor (lege accu), maar toen kwamen ze ook niet. Is dan de enige optie ANWB?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef HunterSThompson het volgende:
Oja, en garage bellen. Gaat niet vanzelf over, dus kosten ga je sowieso maken.
Ik ben al wel lid, maar heb zo'n pakket dat je niet in je eigen woonplaats wordt geholpen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef HunterSThompson het volgende:
Bij de ANWB moet je ter plekke lid worden. Is wel iets duurder, maar in jou geval wel de moeite waard denk ik.
Dat bord gaan halen en achter je auto zetten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik ben al wel lid, maar heb zo'n pakket dat je niet in je eigen woonplaats wordt geholpen.
En het lukt dus niet om hem net over de stadsgrens te duwen...
Dat, dus. Ik heb ooit een Suzuki Alto gehad waarvan de handrem op de meest onvoorspelbare momenten vastzat. Op het laatst was ik er wel handig mee: wielbouten stukje los, opkrikken, wiel er af, remtrommel beuken, wiel er weer op, bouten handvast, krik er af, bouten aantrekken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef benzje het volgende:
Wiel er afhalen met de krik van de buurman en de remklauw of remtrommel lostikken .
Alleen slaan op stalen gedeeltes
Klauwen? Remklauwen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
En is hier wat aan te doen? Ik kan de ANWB bellen, maar dat gaat me echt klauwen met geld kosten...
Bij de F1 doen ze dat in 7 secondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. Ik heb ooit een Suzuki Alto gehad waarvan de handrem op de meest onvoorspelbare momenten vastzat. Op het laatst was ik er wel handig mee: wielbouten stukje los, opkrikken, wiel er af, remtrommel beuken, wiel er weer op, bouten handvast, krik er af, bouten aantrekken.
Ik kon de hele procedure binnen 10 minuten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |