sja maar dat wisten we van te voren hequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat, maar toch jammer dat t niet meer is dan.
En heb t al Auto, is ikea-spul
Ik wist niets & ik kreeg een pm dat ik nieuwsgierig was, dus vandaar.quote:
Haha okquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wist niets & ik kreeg een pm dat ik nieuwsgierig was, dus vandaar.
Al weet ik wel dat Ripley ook erg nieuwsgierig is, dus de TT klopt wel
Vergeef mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nejtes heur!
En hebben we laatst al niet zo'n TT gehad?
heyheyquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit.![]()
Voor een Ikea interieur.
yepquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
zitten lekker en zijn leuk om te zien
Beter dan een kapotte bank
Mijn boekenkasten en bijzettafeltjes zijn van de Ikea.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyhey
ik heb ook een ikea interieur
weer heel anders maar echt wel okee ole ole!
Bank stond wel leuker, vond ik. Stomme hondquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
zitten lekker en zijn leuk om te zien
Beter dan een kapotte bank
Ojee, had hij honger?quote:
Hoooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bank stond wel leuker, vond ik. Stomme hond
Moguh Auto
Hoe is het met de singles vandaag? Ik ben echt zo gaar. Heb van 9 tot 15:30 een training gegeven voor 7 gebruikers van een klant ;'(quote:
ik heb rood en oranje als kleuren en de meubels wit en beige/ bruinquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb rood en groen in de woonkamer, je zou zeggen dat dat erg druk is, maar mn kamer is juist erg leeg en open
Als ik de stoelen aan de kant schuif, lijkt t wel een schaatsbaan
Sport zequote:
Ehm... Over het algemeen wel goed denk ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoe is het met de singles vandaag? Ik ben echt zo gaar. Heb van 9 tot 15:30 een training gegeven voor 7 gebruikers van een klant ;'(
Ik ga foto's makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb rood en oranje als kleuren en de meubels wit en beige/ bruin
en ook RUIMTEEEEEEEE
volgens toyboy 'wel erg strak voor een vrouw'
terwijl ik bloemen op de muur heb en een lamp die elke man afgrijselijk vind enzo gheghe
training geven is een stuk minder vermoeiend dan training hebben over t algemeenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoe is het met de singles vandaag? Ik ben echt zo gaar. Heb van 9 tot 15:30 een training gegeven voor 7 gebruikers van een klant ;'(
Dat is niet mijn ervaring. Ik vond dit vrij vermoeiend en met cursussen zelf bijwonen, heb ik dat vaak veel minderquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
training geven is een stuk minder vermoeiend dan training hebben over t algemeen
of waren ze allemaal blondt!?!?
Ik ga geen foto's makenquote:
Iedereen foto's makenquote:
ik heb t andersom al vind ik iets volgen ook niet zo heel vermoeiend op de blondjes na die alles tig keer uitgelegd moeten krijgen....quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring. Ik vond dit vrij vermoeiend en met cursussen zelf bijwonen, heb ik dat vaak veel minder
vanavond draaien we de rollen eens om....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet!quote:
Hahaquote:
Wel weer jammer dat je de drukte/rotzooi dan nooit gezien heb. Dus voor hetzelfde geld is het voor jounog steeds een rotzooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie ik zaterdag wel, je lege kamertje
dan gaat het topic te snel joh! het is nu in ieder geval nog te volgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsk wat hebben we daar nu aan
mee kletsen!
hahahaha ok ben benieuwd danquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat je de drukte/rotzooi dan nooit gezien heb. Dus voor hetzelfde geld is het voor jounog steeds een rotzooi
(dat vinden sowieso veel mensen nog al ik zeg.. het is opgeruimd hoor)
als je zelf meedoet lijkt t minder snel te gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
dan gaat het topic te snel joh! het is nu in ieder geval nog te volgen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanavond draaien we de rollen eens om....Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanavond draaien we de rollen eens om....Geile kist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
voor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Wat hangen je gordijnen vreemd/apart?
Die gordijnen zijn te lang.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Wat hangen je gordijnen vreemd/apart?
Ziet er "clean" uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Das achter, let niet op de kerstboomen dat ding dat aan de muur hangt, is een opgezette vogel. heb ik ook in close-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allee mn kast staat er neit op, maar daar zie je wel ee stukje van op een van die eerdere foto's, das mn rommeltjeskast
niet te veel prulletjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Das achter, let niet op de kerstboomen dat ding dat aan de muur hangt, is een opgezette vogel. heb ik ook in close-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allee mn kast staat er neit op, maar daar zie je wel ee stukje van op een van die eerdere foto's, das mn rommeltjeskast
was ie net zo klein als die mensen in het midden oosten? * Thrar schaamt zich nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
Omg die vogel van JB is eng!
Ik ging net frietjes halen en ik werd geholpen door een snotkoker van 12 of zo!
Friet met dus...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
Is je friet nu wel lekker dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
Tja het gebeurd niet vaak dat er friet door een snotkoker komtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wist wel dat mensen het niet konden laten daar slechte grappen over te maken
Ja, dat bedoelde ikquote:
Ik houd niet zo van prulletjes, mn stellingkast is een bron van ergernisquote:
echt heeeeeeeel anders dan hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd van lange gordijnen, juist als ze op de grond hangenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Ze zijn wel leuk hoor! Maar ze vallen niet mooi![]()
Die op de foto bij je witte stoel, die je als eerste poste???quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van prulletjes, mn stellingkast is een bron van ergernis
Ik wil wel WAT hebben staan, maar heb (nog) geen dichte kast, dus een open, maar dan kijk je er doorheen en dat ziet er imo te rommelig uit
Maar die staat dus niet op de foto.
Moet ik een keer anders aanpakken, maar weet nog niet hoe.
Ja, dat is inderdaad persoonlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van lange gordijnen, juist als ze op de grond hangen
Ik wil t wel nog kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad persoonlijk
En een dichte kast is altijd handig voor de rommel
Ik heb Expedit van Ikeaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil t wel nog kunnen zien
Een boekenkast ofzo is beter, maar die wil ik niet zo uit laten steken in de kamer en als ik alles tegen de muren aan zet, is de kamer zo groot.
Moet er dus nog even over nadenken.
okee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb Expedit van Ikea
Dat is die boekenkast met vakken, maar daar kan je dan ook bakken voor kopen, maar ook een "deurtje" en lades
Op mijn slaapkamer ligt hij als een dressoir en op mijn pc kamer staat hij.
succes, ben nu ook wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
eens zien of ik mn fotos op de pc krijg
als jij/ jullie er maar weg van zijn toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens als we toch bezig zijn wil ik ook ff wat spammen uit mn huis hoor
Ik ben er namelijk helemaal weg van! Maar nu had iemand tegen mn vriendje gezegt dat ze het helemaal niks vond dus nu heb ik zoiets van oho volgens mij zegt iedereen maar dat ze het leuk vinden haha
Maar ik wilde dus perse een bed van pallets:
[ afbeelding ]
Origineel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
]Dat bedquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er namelijk helemaal weg van! Maar nu had iemand tegen mn vriendje gezegt dat ze het helemaal niks vond dus nu heb ik zoiets van oho volgens mij zegt iedereen maar dat ze het leuk vinden haha
[ afbeelding
en ik zei al dat ik t leuk vondquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik zei al dat ik t leuk vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikeaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
]Dat bed
Apart, maar niet mijn ding
Wel een bekend dekbedovertrek
Uhuh. Ik heb dezelfde,quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik zei al dat ik t leuk vondhaha ja maar ik twijfel nogal volgens mij hebben de meeste zoiets van het kind is gek haha dus zeggen ze ja niet mijn ding maar leuk joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik vind t wel leuk (Maar om praktische redenen houd ik meer van spijlenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja maar ik twijfel nogal volgens mij hebben de meeste zoiets van het kind is gek haha dus zeggen ze ja niet mijn ding maar leuk joh!
Hehe. Een spijlenbed kan inderdaad erg handig zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t wel leuk (Maar om praktische redenen houd ik meer van spijlen)
Ik heb zelf een dodelijk saai bed, zit helemaal geen ombouw of niks om
Haha, handig! Even een klasgenootje bellen...?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niks meer van
Ik heb een feestje vanavond maar ik weet niet waar het is
Een klasgenootje zei ik denk dat het daar en daar is en de website van tilburg zegt ook dat het daar is
De website van de kroeg zegt alleen dat er vanaovnd iets anders is en die van een willekeurige andere kroeg (waar ik toevallig langs sufte) zegt dat het daar is!
Waar de fuck moet ik nu heen!!
heb er net een gesmst maar krijg niks terugquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, handig! Even een klasgenootje bellen...?
Hoelaat begint het?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb er net een gesmst maar krijg niks terug
En heb geen idee wie er allemaal gaan haha dus voor ik random mensen ga bellen
Erg irritant dit
Geen flauw idee hahaquote:
Ik vind het apart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog nooit iemand zo snel iemands hand los zien laten dan vquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
tvp.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zo snel iemands hand los zien laten dan v
M_M liep met zware boodschapjes van de AH in Hoog Catharijne richting bus, word ik opeens aangetikt door een plastic tasje met een Q daaraanen aan de Q een Vixenquote:
wahahahaha euh nou t aanrecht is niet de zien, de bank, tafel, stoel vergeet je maar en mn slaapkamer zal ik niet showenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Leuk hoor Duim!
Ik krijg alleen visuals waar je het vannacht allemaal gedaan hebt![]()
En ik kan er niets aan doen
nee hoor je ziet nu de kleuren niet zo maar past primaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Ripley het volgende:
Leukhet kunstwerk valt alleen een beetje uit de toon, heb ik het gevoel
Die boven je computer zeg maar
en dat is (ben alle ikea namen kwijt hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen heeft hier de skruvsta zie ik, JB en duimelot en ik heb m zelf
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahahaha euh nou t aanrecht is niet de zien, de bank, tafel, stoel vergeet je maar en mn slaapkamer zal ik niet showen
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat is (ben alle ikea namen kwijt hoor) dat kuipstoeltje?
zag dat jb de stoffen teddy uitvoering heeft
Nope gelukkig niet hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitGeen last van splinters enzo?
we hadden een zwarte en een witte en de zitkussentjes omgedraaid, toen ik wegging heb ik er 1 meegenomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En een gewone zwarte dus
de schaap jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat is (ben alle ikea namen kwijt hoor) dat kuipstoeltje?
zag dat jb de stoffen teddy uitvoering heeft
Graag!quote:
met zwart of wit zitkussentje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hadden een zwarte en een witte en de zitkussentjes omgedraaid, toen ik wegging heb ik er 1 meegenomen
Nergens opquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Graag!
Ben vooral benieuwd waar je specifiek op doelt!
wij hebben een rode met oranje bloemen gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de schaap ja![]()
Ikzelf heb de paarse
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nergens opSedan noemt jou relschopper, dus ik ga er direct van uit dat ik een rel heb gemist
helemaal wit, heb alleen nog die klapstoeltjes bij de eettafel zwart maar daar wil ik eigenlijk knaloranje stoeltjes (ikea ja hahaha) hebben maar is er nog niet van gekomen, dan heb ik geen zwart meer in huis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met zwart of wit zitkussentje?
Ik ben weg van mn eettafel en stoelen e die zijn zwart, dus er moest nog wel íets zwarts in huis verderquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helemaal wit, heb alleen nog die klapstoeltjes bij de eettafel zwart maar daar wil ik eigenlijk knaloranje stoeltjes (ikea ja hahaha) hebben maar is er nog niet van gekomen, dan heb ik geen zwart meer in huis.
Okequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahahaha euh nou t aanrecht is niet de zien, de bank, tafel, stoel vergeet je maar en mn slaapkamer zal ik niet showen
Dat ben je toch ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd irritant, denk dat ie dat bedoelt.
ja je eetkamer stoelen vind ik leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben weg van mn eettafel en stoelen e die zijn zwart, dus er moest nog wel íets zwarts in huis verder
Tropic Thunder schijnt goed te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef mrbox het volgende:
Weet iemand nog een goede comedy flim, beetje recent?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie komt er nou allemaal naar Cue?
Ik ben niet meer zo thuis in de filmsquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef mrbox het volgende:
De lelijkstequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]wat heb ik nu weer gemist?
Weet je al welke poken ik krijg?
Hoi Dr34m3r!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Met nieuwsgierige aagjes? Dan mag ik niet ontbreken dus!
Ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
quote:
Geen idee en wat is nu weer een poken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]wat heb ik nu weer gemist?
Weet je al welke poken ik krijg?
waarom nu weer een comedyquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef mrbox het volgende:
ik vind de voodoo en alien t lelijkst maar de rest niet dus dat is al niet zo. de geisha is wel superliefquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De lelijkste
Nee, ik wacht totdat iedereen gereageerd heeft. Maar sommigen laten op zich wachten :S
En hij is zo mooi!quote:
Jouw smaak wijkt af van alle anderen, dus waarschijnlijk zit jij wel goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind de voodoo en alien t lelijkst maar de rest niet dus dat is al niet zo. de geisha is wel superlief
Wel grappig , meer niet. Heb deze gisteren gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Tropic Thunder schijnt goed te zijn
Omdat ik momenteel alleen films heb die "goed" zijn wilde ook wat lichtzinnigs meenemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom nu weer een comedy
waarom geen horror of thriller dan had ik wel wat kunnen bedenken
een romantische of gewone comedy?
ik kijk liever wat goedsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel alleen films heb die "goed" zijn wilde ook wat lichtzinnigs meenemen
die geisha is ook best wel meisjesachtig en vixen wilde die en joolz had m als tweede keus en ik had als tweede varkentje, die had ook niemand genoemdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jouw smaak wijkt af van alle anderen, dus waarschijnlijk zit jij wel goed
1. geen uitnodiging 2. ik heb niet zo'n band met cue als anderen hier 3. niets voor mijquote:
Wat gebeurt daar dan en waarom weet ik weer van niksquote:
Cue is jarig en een aantal mensen van hier gaan daar heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar dan en waarom weet ik weer van niks
Prutupdaters
Ow, wie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cue is jarig en een aantal mensen van hier gaan daar heen
Komt zeker goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die geisha is ook best wel meisjesachtig en vixen wilde die en joolz had m als tweede keus en ik had als tweede varkentje, die had ook niemand genoemddus ik krijg vast n leuke
Pff jemie, elke dag kwam er wel iemand bijquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wie?
Ik ken cue niet, maar het zal vast gezellig worden
en op de mijne?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
komen jullie ook op mijn verjaardag?
Oeh, dan ken ik nog wel een leuk bandje dat op kan komen tredenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Misschien met z'n alle een keer een kroeg afhuren en het daar vieren?
Ik ben het over 7 maandenquote:
Ik over 6!quote:
dan ben ik nog ruim eerderquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben 19 maart jarig maar ga t de 14e vieren
Zegt er een watquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was mijn uitnodiging?
oh dan moet je snel zijn met organiserenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben ik nog ruim eerderover 8 daagjes
Ik ben gaan eten bij mijn ouders en daarna naar de film met een vriend. Hardly iets om uitnodigingen over te versturenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was mijn uitnodiging?
ik vier het ook niet echt, er komen 3 collegaatjes langs die stonden er min of meer op, nouja 2 daarvan en dus heb ik nog een collega die ook hier in de buurt woont uitgenodigdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben gaan eten bij mijn ouders en daarna naar de film met een vriend. Hardly iets om uitnodigingen over te versturen
Hou je het vol?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Al 10 (!) minuten geen post hier![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Al 10 (!) minuten geen post hier![]()
Makkelijkquote:
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Civilian het volgende:
t is hier wel angstvallig rustig..
In slaap vallen gebeurt hier vanzelf welquote:
Gedaan!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook spammen met mijn huis!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets bijzonders, haha, bij de weg!
Dat was misschien ook alleen maar voor de fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
En teminste een netjes opgemaakt/strakgetrokken bed
Ik heb nog nooit een netjes opgemaakt bed gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
En teminste een netjes opgemaakt/strakgetrokken bed
Ja daar dacht ik achteraf ook aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was misschien ook alleen maar voor de foto
Ik moet bekennen, dat probeer ik iedere dag te doen....quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was misschien ook alleen maar voor de foto
Haha natuurlijk, maar anders past het niet..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
De tafel schuif je naar voren als er meer mensen komen eten of niet?
Wel leuk!
Ja, voor een foto of als iemand de eerste keer komt slapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een netjes opgemaakt bed gehad
Het viel mij meteen opquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik achteraf ook aan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, dat probeer ik iedere dag te doen....
Netjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, dat probeer ik iedere dag te doen....
Ik vraag me af wat daar zoquote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Hoi hoi! Zit hier lekker dronken te worden met neefje. Dalijk maar even Uterecht onveilig maken
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar zo![]()
en
aan is
vreselijk jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Omdat je ook van die sloddervossen hebt
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Omdat je ook van die sloddervossen hebt
Zoals Ripley!![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef Thrar het volgende:
waarom zou je je bed iedere dag opmaken? Kan ie juist lekker luchten als je dat niet doet!
quote:
laat zien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb overigens alleen maar foto's van mijn slaapkamer, wc & studeerkamer
Dat kanquote:
niet echt boeiend hoorquote:
Zaterdag met een vriend naar de film. Jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef Kluts het volgende:
Hoe zit het met jullie weekendplannen?
`quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
2 voornamelijk reden voor 1quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
1. geen uitnodiging 2. ik heb niet zo'n band met cue als anderen hier 3. niets voor mij
Verjaardagsfeestje... en of je bent er weinig of let te weinig opquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Ripley het volgende:
Wat gebeurt daar dan en waarom weet ik weer van niks
Prutupdaters
Sorryquote:
Geen nog, zie ik van het weekend welquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef Kluts het volgende:
interieurs zijn altijd boeiend, ik ben net verhuisd dus ik heb een ticquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
niet echt boeiend hoor
even kijken
Haha okequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
interieurs zijn altijd boeiend, ik ben net verhuisd dus ik heb een tic
En ik keek nog wel zo liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SorryKan niet iedereen uitnodigen, m'n kamer zit al vol.
ik ga nu niet de halve stad door fietsen gekquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom je langs?
Dan kleed ik me weer even aan
Feestje op zaterdag. Voor de rest zie ik het wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef Kluts het volgende:
o ja, natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga nu niet de halve stad door fietsen gek![]()
Als ik het wel had gedaan had je best nakend mogen blijven
Je weet toch dat ik daar niet snel van onder de indruk benquote:
Leuk huisjequote:
Ik ben het hele weekend niet in Apeldoornquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Kluts het volgende:
Morgen ga ik naar Utreg, wat drinken met iemand, zaterdag ga ik iets leuks en anti-valentijnerigs (bij gebrek aan valentijn) doen met een vriendin, zaterdagavond weet ik nog niet, en zondag een verjaardag.
Nee dat merk ik, tss.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik daar niet snel van onder de indruk ben
Thanks!quote:
even resizen, kan in paintquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Momentjeee
Een beetje groot, dus ik zal zo meteen wel een andere link maken
Sommige foto's zijn overigens al oud.
Leuk bed !quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Momentjeee
Een beetje groot, dus ik zal zo meteen wel een andere link maken
Sommige foto's zijn overigens al oud.
Misschien eens op een andere manier proberenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
Nee dat merk ik, tss.
Zal nog eens hart en ziel erin leggen
PSP/Photoshopquote:
Jij vindt de spijlen leuk!quote:
nou, ik resize altijd in paint, en het zijn wel pixels, maar dat heb je met elk digitaal fotobestand, pixelsquote:
Het is alleen de bovenverdieping maar hoorquote:
Merciquote:
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik resize altijd in paint, en het zijn wel pixels, maar dat heb je met elk digitaal fotobestand, pixels
heb je een heel huis dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is alleen de bovenverdieping maar hoor
Maar bedankt
[..]
Merci
Nee, ik woon nog thuis, maar ik heb wel heel de bovenverdiepingquote:
en je ouders dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik woon nog thuis, maar ik heb wel heel de bovenverdieping
[twee kamers, wc en een halletje] & dat zie je wel als je boven komt..
Doe dat daannnnnnnnnnnnnnnnn!quote:
Die slapen benedenquote:
quote:
Bovenverdieping met twee kamers en een wc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik vind het bed gewoon leuk.
Maar is dit nu helemaal van jezelf ?
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik durf niet met mijn huis te spammen
Ben je nu aan het werk dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
werk komt nu echt officieel mn strot uit!
Als jij blij bent met je kamer, zou ik niet weten wat het voor nut heeft die "af te zeiken". Sowieso zie ik het nut niet van "afzeiken"quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nogal een hysterische kamer die altijd afgezeken wordtveel frutsels enzo
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
waarom heeft nu niemand zo'n fout twister dekbed op de foto's staan
Net thuis en nu moet ik weer een document maken wat morgen naar de klant gestuurd moet worden..quote:
Aangezien mijn slaapkamer op bed en vloer na helemaal zwart/wit is (ja de muren ook zwart!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Nee, die heb ik ook niet in mijn collectie
Die wil ik heel graag hebben, maar ik heb het vermoeden dat het kutkwaliteit is en het niet fijn ligt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
waarom heeft nu niemand zo'n fout twister dekbed op de foto's staan
Nahja later als ik groot ben en uit mn studentenappartementje ben wil ik t wel wat strakker en minder frutsels enzo inrichten maar ik ben nu nog student dus dan mag t nog welquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jij blij bent met je kamer, zou ik niet weten wat het voor nut heeft die "af te zeiken". Sowieso zie ik het nut niet van "afzeiken"
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Net thuis en nu moet ik weer een document maken wat morgen naar de klant gestuurd moet worden..
Precies! Maar dan nog..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nahja later als ik groot ben en uit mn studentenappartementje ben wil ik t wel wat strakker en minder frutsels enzo inrichten maar ik ben nu nog student dus dan mag t nog wel
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nahja later als ik groot ben en uit mn studentenappartementje ben wil ik t wel wat strakker en minder frutsels enzo inrichten maar ik ben nu nog student dus dan mag t nog wel
Boeid of het fijn ligtquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die wil ik heel graag hebben, maar ik heb het vermoeden dat het kutkwaliteit is en het niet fijn ligt.
Oh ik heb allerlei kleuren. Dit is overigens wel "de ergste".quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aangezien mijn slaapkamer op bed en vloer na helemaal zwart/wit is (ja de muren ook zwart!) heb ik alleen maar zwart/wit overtreksets..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh ik heb allerlei kleuren. Dit is overigens wel "de ergste".
Verder nog een wit, een grijze, een delft-blauwe en nog één denk ik...?
Zeg jij dat nooit dan?quote:
Echt wel, moet lekker zacht zijn. Ik slaap toch hoofdzakelijk in mijn bed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Boeid of het fijn ligtdaarvoor is het ook niet gemaakt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |