quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:ben bij mn ouders thuis, 3 weken niet op laptop ingelogd. HO hier:
form +3/-16
hebben ze dan niet wat te weinig passen?quote:
Als trainees zijn. Nee hoor. Daarnaast vind ik passen voor verdedigers alleen nodig voor de countertaktiek en aangezien ik die niet speel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel zuur...
[..]
hebben ze dan niet wat te weinig passen?
ja dat is waar.. maar goed ik counter dus ik heb ze wel met passen nodig..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als trainees zijn. Nee hoor. Daarnaast vind ik passen voor verdedigers alleen nodig voor de countertaktiek en aangezien ik die niet speel...
Buiten dat. Je betaalt meer voor voor trainees met passen. En die meer prijs wordt niet groter als je hem na training op de hoodskill verkoopt. Als voorbeeld. Ik heb nu de trainees voor 200k gekocht. Neem ik er redelijk passen bij, dan zou ik 500k of zo betalen. Als ik ze daarna zou verkopen, dan leverd de eerste 500k op en de tweede 800k. Je hebt er dus niets aan. Onder de streep ben je zelfs meer kwijt aangezien je bij die 2e meer moet afdragen aan kosten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
ben bij mn ouders thuis, 3 weken niet op laptop ingelogd. HO hier:
form +3/-16
ja maar dan nog.. wat een vormdalingen over 3 weken gezien..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]gelukkig is dat een TU over 3 weken.
inderdaad, hoeveel pech kan je hebben gewoonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar dan nog.. wat een vormdalingen over 3 weken gezien..
De reden dat ik maar 110 en 115 hatstats heb gehaald afgelopen wekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad, hoeveel pech kan je hebben gewoon
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe kom je er op om dat als naam te gebruiken...
hij heet niet voor niets Dynamo Groningen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe kom je er op om dat als naam te gebruiken...
quote:Gert Koeman (171353024)
23 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2009
Nederland
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-02-2009 (3/38), )
Total Skill Index (TSI): 23 460
Loon: 8 250 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
4 miljoen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets Dynamo Groningen.
Fan van t eind jaren 90 Dynamo kief zeker.
Owja ik heb een nieuwe spits :
[..]
Ja ik heb iets teveel geboden misschien vannacht met mn zatte harses maar nu heb ik m iig wel. Zn tv gaf aan tussen de 3,2 en 3,8. De prijzen van spitsen gaan nergens meer over. Je moet echt diep in de buidel tasten wil je een leuke speler aan kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
4 miljoen?![]()
Nouja, ik zal ergens dit seizoen ook nog wel 1 of 2 zulke investeringen moeten gaan doen, wil ik een iets stabielere VI'er worden. Tot dusver zijn de ratings/prestaties nog niet bepaald indrukwekkend, hoewel ik me dapper verschuil achter de leeftijd van m'n team en de blessurelast
Ik heb 4,2 miljoen betaald voor deze (toen ie 23 was), ook iets te veelquote:
quote:9. Diogo Salvador (A)
24 jaar en 23 dagen, TSI = 30 270
redelijk in vorm, conditie uitstekend
[Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: uitstekend
Scoren: wereldklasse
Spelhervatting: slecht
Hmm.., na die oorwassing bedoel je? Als het goed is beweegt zelfvertrouwen net als teamgeest richting het midden. Dus ook zonder psychologen zal het iets moeten stijgen. Beste remedie is uiteraard gewoon je volgende wedstrijd winnend afsluiten (en veel doelpunten maken), dat zul je echter ook wel van plan zijn neem ik aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef foetre het volgende:
Gaat je zelfvertrouwen tijdens de zaterdag/zondag update nog omhoog of moet ik dan nog meer psychologen aantrekken?
Ik heb me zelfvertrouwen morgen al nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.., na die oorwassing bedoel je? Als het goed is beweegt zelfvertrouwen net als teamgeest richting het midden. Dus ook zonder psychologen zal het iets moeten stijgen. Beste remedie is uiteraard gewoon je volgende wedstrijd winnend afsluiten (en veel doelpunten maken), dat zul je echter ook wel van plan zijn neem ik aan
quote:Sportpsychologen werken tijdens de economische update (zondagnacht) en na elke officiële wedstrijd.
die is tenminste wereldklasse.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb 4,2 miljoen betaald voor deze (toen ie 23 was), ook iets te veel.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |