Ah, ok, dan valt het meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zijn maar 4 verdedigers he. Die eerste is een aanvaller en die tweede een middenvelder.
Yup. Die 3 uistekende zijn nog 17.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah, ok, dan valt het mee
Al met al een prima training dus!
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor die wedstrijd... Die zal geïrriteerd zijn dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.
Ik heb momenteel een coach met matig leiderschap, die gaat er zondag uit voor eentje met redelijk leiderschap. Alle beetjes helpen
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor dee wedstrijd... Die zal geïrriteerd zijn dan.
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.
Die zal terug zakken naar geïrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal terug zakken naar geïrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...
Hij stelde de afgelopen weken geen vleugeldefs op, en ik kan eventueel een Briljant(laag) vleugelkant halen
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.quote:[..]
Daar hoop ik stiekem wel op. Afgelopen dinsdagmiddag (dus bij de tweede update op dinsdag) zakte mn TS naar tevreden.
Mocht ik a.s. zondag normaal spelen, maak ik volgende week wel kans op een overwinning, al schat ik die kans kleiner in dan a.s. zondag bij een MOTS.....
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de TS vast houden:
http://www.mpn.de.tl/TS_D(...)43207e583aef158d82a0
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.
[..]
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.
ok ok.. nou ja.. Wij kunnen niet beslissen, maar het klinkt weloverwogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.
Volgende week hoef ik niet per se te winnen.
Over 2 weken speel ik tegen een counterploeg met een slecht middenveld, die moet ik normaal gesproken kunnen pakken, want zijn verdediging is nou ook weer niet zo denderen.
In week 6, de dubbele ontmoetingen in 7 en 8, en dan weer in week 9, speel ik tegen normaal gesproken betere teams, waar ik mooi tegen kan PICcen om zo aan het einde van het seizoen weer te kunnen knallen.
Vanaf dinsdagmiddag nog 4 updates tot zondag, dus dan zou je inderdaad nog tevreden (heel laag) TS moeten overhouden met matig leiderschap-coachquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |