Ik kijk vst ergens overheen, maar kan iemand mij die tabel met een simpel voorbeeldje uitleggen? Ik heb een goed/slecht coach en mn TS is nu calmquote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens
lang leve de multiskilquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Multi-skill!
[..]
-edit: Staat op de TL hoor, dus snel bieden mensen!-
Je hebt een goed coach met slecht leiderschap, derhalve kijk je in de rechter kolom (LS ability poor). Je TS begint ieder seizoen op 4,50 bedaard. Wanneer je PIC speelt, stijgt deze met 1/3. Wanneer je MOTS speelt, wordt je TS gehalveerd. TS beweegt per dagelijkse update (7 per week, waarvan 2 op dinsdag en geen op woensdag) altijd naar het midden (bedaard 4,50) toe. Daarnaast kun je bij aan- en verkopen TS-hits krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kijk vst ergens overheen, maar kan iemand mij die tabel met een simpel voorbeeldje uitleggen? Ik heb een goed/slecht coach en mn TS is nu calm
mmmm twijfel twijfel twijfel.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Jert Wijnstra heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
Vergeet wanneer je deze speler bekijkt niet dat hij wispelturig is - hij is onvoorspelbaar: deels gek, deels geniaal...
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Als dit je eerste scout is zou ik 'm niet nemen.. Is al 16 en vraag is maar wat z'n potentie in Verdedigen is..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt een goed coach met slecht leiderschap, derhalve kijk je in de rechter kolom (LS ability poor). Je TS begint ieder seizoen op 4,50 bedaard. Wanneer je PIC speelt, stijgt deze met 1/3. Wanneer je MOTS speelt, wordt je TS gehalveerd. TS beweegt per dagelijkse update (7 per week, waarvan 2 op dinsdag en geen op woensdag) altijd naar het midden (bedaard 4,50) toe. Daarnaast kun je bij aan- en verkopen TS-hits krijgen.
Simpel voorbeeld aan de hand van jouw goed/slecht coach en een team wat geen beker speelt. Aan het begin van het seizoen is je TS 4,50 (bedaard gemiddeld). Als je geen TS-hits door aan-/verkopen krijgt en en je de eerste competitiewedstrijd vervolgens PIC speelt, dan is deze na de wedstrijd op zondagavond 4,50*1 1/3 = 6 (content). Er zijn vervolgens 3 updates (namelijk maandagochtend, dinsdagochtend, dinsdagmiddag) voor de wedstrijd op woensdag, betekent dat je TS 3 updates daalt van 6,00 naar 5,77 (kalm hoog). Vervolgens nog 4 updates (donderdagochtend, vrijdagochtend, zaterdagochtend, zondagochtend) en heb je nog een TS van 5,46 (kalm gemiddeld) voor aanvang van je 2e competitiewedstrijd.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als dit je eerste scout is zou ik 'm niet nemen.. Is al 16 en vraag is maar wat z'n potentie in Verdedigen is..
Deze genomen.quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Calvin Oving heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Heb je hoogstwaarschijnlijk meer aan iddquote:
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de stats van je tegenstander. Als die soweiso een hoger mid heeft, dan zou ik gewoon zo spelen. Anders ga je risico nemen dat je je eigen kansen niet kunt afronden.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
Mijn plan voor straks:
[ afbeelding ]
EDIT:
1 def op aanvallend zetten levert een uitstekend (hoog) mid op (verschil slechts 0.06)
1 aanvaller op verdedigend zetten levert een uitstekend (zeer hoog) mid op ( verschil 0.28)
Alleen bij beide opties lever ik of relatief veel def, of relatief veel aanval in....twijfel twijfel...
Mja, ik laat m wel zo staan....let's prayquote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de stats van je tegenstander. Als die soweiso een hoger mid heeft, dan zou ik gewoon zo spelen. Anders ga je risico nemen dat je je eigen kansen niet kunt afronden.
Mocht je daarmee wel een hoger middenveld halen, dan moet je nog meer kijken naar de aanval en verdiging van je tegenstander.
Maar als ik moest kiezen, dan zou ik gewoon zo spelen zoals je dat nu doet.
idd jaquote:Op zondag 15 februari 2009 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb je hoogstwaarschijnlijk meer aan idd
voor 833k weggegaanquote:
quote:15-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 791 350 ¤ ontvangen.
Als hagbot gelijk heeft max matigquote:Op zondag 15 februari 2009 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd ja
Nu maar hopen dat ie wat heeft qua verdedigen maar hij is gescout als verdediger dus dat denk ik wel.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als hagbot gelijk heeft max matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |