Goede reis gewenscht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Reis ze !quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Yeahhh, tussenevaluatie af!!
Nu nog een logboek schrijven...
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
De belastingdienst heeft bijna ¤ 1000,- aan mijn vriendje overgemaakt... maar waarom?
Hij is daarvoor nu even met zijn vader aan het bellen, die is goed met belastingdingen...
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.quote:
Betaalde hostingquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.
Nouja, ik zeg wel logboek, maar ik schrijf een reflectie-verslag met de STARR-methode. (situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Dit verslag moet ik koppelen aan één van de 12 te behalen competenties, op niveau C van de competentiematrix.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.
Die weten ook niet wat ze willen... Eerst aankondigen per een exacte datum te stoppen, om dus vervolgens alsnog door te gaan...quote:
Het schijnt wel te kloppen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalen
quote:
Ehm... kan je dat vertellen in begrijpelijk Nederlands?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg wel logboek, maar ik schrijf een reflectie-verslag met de STARR-methode. (situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Dit verslag moet ik koppelen aan één van de 12 te behalen competenties, op niveau C van de competentiematrix.
En dit is een diepgaand verslag van het realiseren van een goed basisklimaat in de Sovatraining... dus.
Sure!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... kan je dat vertellen in begrijpelijk Nederlands?
Al is dat dan denk ik gewoon 'heel veel typ- en denkwerk'.
Dat begreep ik er ook nog wel uit hoor, alleen komt een sovatraining op mij over als een cursus bankhangen-met-spelfout.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sure!
Ik maak een verslag waarin ik kijk wat ik heb gedaan en of ik vind dat ik dat goed heb gedaan en hoe het nog beter kan.
Dat koppel ik aan een onderdeel voor m'n eindexamen voor m'n opleiding.
Dit verslag gaat over de eerste sessie van een nieuwe training die ik geef en hoe ik daar de juiste sfeer neerzet.
Zo duidelijker?
Ow, zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook nog wel uit hoor, alleen komt een sovatraining op mij over als een cursus bankhangen-met-spelfout.
Het kan wel zo zijn dat de url gaat veranderen... Niet handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.
Nee, idd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kan wel zo zijn dat de url gaat veranderen... Niet handig.
Was dat maar waar :-)quote:
Is mij een compleet raadselquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo staat 2 Unlimited nu ineens in de top 5?
Mensen hebben hem vaak genoeg gedownload door publiciteit. Ze komen weer bij elkaar, ze zijn af en toe op TV..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is mij een compleet raadsel
misschien na 5x downloaden al in top 5
Nope ! volg het via CyberSport USA. Als ze weer eens in het weekend spelen ga ik wel heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij nog niet basketballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |