Heb je nu al weer een nieuw plaatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Was Rabbering nou op vakantie of wat?
Ahzo. Bezoekje brengen aan the Fray.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paar daagjes naar London zo te zien.
Haha. Deze toch al vanaf 10.30u vanochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je nu al weer een nieuw plaatje.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paar daagjes naar London zo te zien.
quote:Na afloop van het concert sprak ik met zanger Isaac Slade. Zo kom je nog 's achter wat verhalen; Isaac heeft vrienden in Apeldoorn vanwege een uitwisselingsproject. In mei komt de band over naar Nederland. Ik sta er weer.
Scarlettquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Deze toch al vanaf 10.30u vanochtendDeze is definitief! Heb wat lopen switchen vanaf een dag of 2 geleden, maar hou hem maar zo
Nope nog niet gezien. Is van Woody Allen toch? Schijnt wel aardig te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Scarlett. Vicky Cristina Barcelona al gezien?
Vertelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Piles het volgende:![]()
Afstudeeropdracht
![]()
Schitterende opdracht
Vetelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Piles het volgende:![]()
Afstudeeropdracht
![]()
Schitterende opdracht
Ja, zeker aardig. Cruz speelt erg goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien. Is van Woody Allen toch? Schijnt wel aardig te zijn
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullenquote:
Wanneer start je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Maandag over een week waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wanneer start je?
De reguliere lichting afstudeerders startte toch deze week?
Ah okquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Maandag over een week waarschijnlijk
En ja idd, ik heb wat vertraging
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Das altijd handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaan
Ik ben nu af aan het studeren voor een aannemer. Moet o.a. een marktonderzoek doen onder woningcorporatiesquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaan
die lui werken alleen als het hun uitkomt, blijven ambtenaren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ben nu af aan het studeren voor een aannemer. Moet o.a. een marktonderzoek doen onder woningcorporatiesAlleen de response schiet nog niet erg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |