Ja, ging t goed?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel
Hoop dat jouw sollicitatiegesprek net zo goed gaat als dat van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat Maria van Blondie gedraait werd, had het nummer zelf niet gehoord
Cya !quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten! Voor mij begint het weekend. Fijne avond nog
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Dichterbijer het volgende:
http://weblog.michielveenstra.nl/media//db_audio/36.mp3
Schitterend!
Humorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Dichterbijer het volgende:
http://weblog.michielveenstra.nl/media//db_audio/36.mp3
Schitterend!
Ene Sandman.. Moest gelijk denken aan Enter Sandman van Metallicaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ene Sandman.. Moest gelijk denken aan Enter Sandman van Metallica![]()
Overigens..
Middagen Weeeekeeennddd!
![]()
![]()
Ik fietste net door de Markt in Den Bosch, staat er een rode bus met de teksten: Jezus redt(Naja die
-weer niet) Ik wilde er een foto van maken, maar toch niet gedaan...
dit is anders een heel mooi nummer hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo goed als de muziek tijdens de AV was, zo kut is 't nu. RepeatFM![]()
.
Dít wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is anders een heel mooi nummer hoor
Ging goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel
Hoop dat jouw sollicitatiegesprek net zo goed gaat als dat van mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging goed. alweer het derde in paar weken
Jaar of 6 geleden heb ik er een stuk of 34 gehad in een paar maanden tijd (ik was kritisch), dus dit valt meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]dan raak je er wel handig denk ik
34quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar of 6 geleden heb ik er een stuk of 34 gehad in een paar maanden tijd (ik was kritisch), dus dit valt mee.
Ik best veel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
34![]()
Ik heb er nog maar 4 in m'n hele leven gehad volgens mij
Hèh, dan ben je dus een beetje half afgewezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, behalve bij mijn huidige stage in eerste instantie... maar toen in tweede instantie toch
Ik ben dus gewoon nog nooit na een sollicitatiegesprek afgewezen!
Over een paar weken werkt Roel in Grunn !quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging goed. alweer het derde in paar weken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over een paar weken werkt Roel in Grunn !
Dit kun je iemand toch niet toewensen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mnaw, lijkt me niet echt leuk, daar in 'et noordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He pas op he...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dit kun je iemand toch niet toewensen!
Aah joh, 't is altijd een groot feest in 't Noordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnaw, lijkt me niet echt leuk, daar in 'et noorden. Hier is alles goed verders..
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heb al een TR gedaan, volgens valt dit wel onder het banbeleid
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dit kun je iemand toch niet toewensen!
Goede reis gewenscht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Reis ze !quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Yeahhh, tussenevaluatie af!!
Nu nog een logboek schrijven...
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
De belastingdienst heeft bijna ¤ 1000,- aan mijn vriendje overgemaakt... maar waarom?
Hij is daarvoor nu even met zijn vader aan het bellen, die is goed met belastingdingen...
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.quote:
Betaalde hostingquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.
Nouja, ik zeg wel logboek, maar ik schrijf een reflectie-verslag met de STARR-methode. (situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Dit verslag moet ik koppelen aan één van de 12 te behalen competenties, op niveau C van de competentiematrix.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.
Die weten ook niet wat ze willen... Eerst aankondigen per een exacte datum te stoppen, om dus vervolgens alsnog door te gaan...quote:
Het schijnt wel te kloppen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |