quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Siegfried het volgende:
Zal ik hier dan ook maar meer even zwaaien?
werdt met dtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
Toen dit nummer released werdt (augustus 1993) ben ik geboren
Ola !quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Siegfried het volgende:
Zal ik hier dan ook maar meer even zwaaien?
Oke, ze hebben het gewonnen, maar zo niet, had het veel in de kosten gescheeldquote:
zekersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef TIM-846 het volgende:
Die Meja klinkt best schattig!
Je begrijpt ze wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat wel. Alleen heb ik maar zelden dat ik moet lachen om die nooitgrappigs.
Kun je PSD's verknippen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ik heb ff genoeg van die rapportages...
Ging me om Don't Panic. Zou leuk zijn geweest na The Smiths.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
Wie vroeg er net ook alweer om Coldplay? Helaas niet van parachutes..
Ofnie.. Damnitquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Of je een klap voor je harses krijgt...
Geloof ik directquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rest van het album is ook erg goed
Sorry, maar mn hersenen werken niet echt mee...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Berichtje aan collega onder de plaktoets
Gewoon gaan !!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik zaterdag naar Awakenings zou gaan![]()
PSD zijn photoshop bestanden , dat ligt in cossmicks straatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry, maar mn hersenen werken niet echt mee...
Wát?
Ach, met 2 kan ook best gezellig zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel ontzettend zin, maar er kunnen maar weinig vrienden
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PSD zijn photoshop bestanden , dat ligt in cossmicks straatje
maar niet in die van jou.
Copy Pastequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?
Dt snap ik, maar...quote:
Volgens mij was Cos' post niet voor jou bedoeld, maar voor een collega.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dt snap ik, maar...
Oh, bedoel je dat ik gewoon moet knippen en plakken van de verschillende kinderen ofzo?
Dat gaat niet echt, als je verschillende trainingen geeft
Je zei dat je het maken van rapportages zat was waarna ik de goede garp maakte dat ik nog wel wat klusjes voor je had (psd's ff verknippen)quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?
Nu pas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga eens ff uitgebreid douchen en tutten, alvorens aan de slag te gaan met mn tussenevaluatie...
Ik ben begonnen aan zn sportzomerdagboek. Dat ie het altijd druk heeft is nog zwak uitgedrukt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
mart smeets, ik heb het altijd druk
sponser jij die narcistquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan zn sportzomerdagboek. Dat ie het altijd druk heeft is nog zwak uitgedrukt.
Heb jij een nieuwe UI?quote:
Nee, ik heb het boek te leen van een vriend van me. En hem een narcist noemen vind ik populistisch meepraten. Okay, hij vind zichzelf goed in wat hij doet, maar hij is ook goed in wat hij doet. En sommige mensen zijn gewoon snel chagrijnig. Dat maakt ze niet de meest vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sponser jij die narcist
Paar daagjes naar London zo te zien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Was Rabbering nou op vakantie of wat?
Hij was er van de week wel één dag volgens mij. Misschien heeft hij deze week veel TV opnames ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Heb je nu al weer een nieuw plaatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ahzo. Bezoekje brengen aan the Fray.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paar daagjes naar London zo te zien.
Haha. Deze toch al vanaf 10.30u vanochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je nu al weer een nieuw plaatje.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paar daagjes naar London zo te zien.
quote:Na afloop van het concert sprak ik met zanger Isaac Slade. Zo kom je nog 's achter wat verhalen; Isaac heeft vrienden in Apeldoorn vanwege een uitwisselingsproject. In mei komt de band over naar Nederland. Ik sta er weer.
Scarlettquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Deze toch al vanaf 10.30u vanochtendDeze is definitief! Heb wat lopen switchen vanaf een dag of 2 geleden, maar hou hem maar zo
Nope nog niet gezien. Is van Woody Allen toch? Schijnt wel aardig te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Scarlett. Vicky Cristina Barcelona al gezien?
Vertelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Piles het volgende:![]()
Afstudeeropdracht
![]()
Schitterende opdracht
Vetelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Piles het volgende:![]()
Afstudeeropdracht
![]()
Schitterende opdracht
Ja, zeker aardig. Cruz speelt erg goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien. Is van Woody Allen toch? Schijnt wel aardig te zijn
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullenquote:
Wanneer start je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Maandag over een week waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wanneer start je?
De reguliere lichting afstudeerders startte toch deze week?
Ah okquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Maandag over een week waarschijnlijk
En ja idd, ik heb wat vertraging
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Das altijd handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaan
Ik ben nu af aan het studeren voor een aannemer. Moet o.a. een marktonderzoek doen onder woningcorporatiesquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog hints kan gebruiken, heb een jaar bij bedrijf gewerkt wat voor woningbouw coorperaties werkte om met dit soort info om te gaan
die lui werken alleen als het hun uitkomt, blijven ambtenaren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ben nu af aan het studeren voor een aannemer. Moet o.a. een marktonderzoek doen onder woningcorporatiesAlleen de response schiet nog niet erg op
Kloptquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die lui werken alleen als het hun uitkomt, blijven ambtenaren.
Gaat niet wennen, vandaar dat ik ook niet meer werk voor dat bedrijfquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Was dat wennen voor me in het begin
Ik zal er ook geen jaren zittenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat niet wennen, vandaar dat ik ook niet meer werk voor dat bedrijf
Stuur Jimbo langs , die kan de kud nummers laten wijzigenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Damn, The Magic Numbers, Royksopp
, The Gossip
op de MYA playlist. Rest van de lijst ziet er ook niet kud uit.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stuur Jimbo langs , die kan de kud nummers laten wijzigen
Doorzingen Blondiequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreeeeeeeeeeeselijke aanstellerige crap.
Mens, hou je kop, please.
Ja, ging t goed?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel
Hoop dat jouw sollicitatiegesprek net zo goed gaat als dat van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat Maria van Blondie gedraait werd, had het nummer zelf niet gehoord
Cya !quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten! Voor mij begint het weekend. Fijne avond nog
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Dichterbijer het volgende:
http://weblog.michielveenstra.nl/media//db_audio/36.mp3
Schitterend!
Humorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Dichterbijer het volgende:
http://weblog.michielveenstra.nl/media//db_audio/36.mp3
Schitterend!
Ene Sandman.. Moest gelijk denken aan Enter Sandman van Metallicaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ene Sandman.. Moest gelijk denken aan Enter Sandman van Metallica![]()
Overigens..
Middagen Weeeekeeennddd!
![]()
![]()
Ik fietste net door de Markt in Den Bosch, staat er een rode bus met de teksten: Jezus redt(Naja die
-weer niet) Ik wilde er een foto van maken, maar toch niet gedaan...
dit is anders een heel mooi nummer hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo goed als de muziek tijdens de AV was, zo kut is 't nu. RepeatFM![]()
.
Dít wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is anders een heel mooi nummer hoor
Ging goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel
Hoop dat jouw sollicitatiegesprek net zo goed gaat als dat van mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging goed. alweer het derde in paar weken
Jaar of 6 geleden heb ik er een stuk of 34 gehad in een paar maanden tijd (ik was kritisch), dus dit valt meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]dan raak je er wel handig denk ik
34quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar of 6 geleden heb ik er een stuk of 34 gehad in een paar maanden tijd (ik was kritisch), dus dit valt mee.
Ik best veel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
34![]()
Ik heb er nog maar 4 in m'n hele leven gehad volgens mij
Hèh, dan ben je dus een beetje half afgewezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, behalve bij mijn huidige stage in eerste instantie... maar toen in tweede instantie toch
Ik ben dus gewoon nog nooit na een sollicitatiegesprek afgewezen!
Over een paar weken werkt Roel in Grunn !quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging goed. alweer het derde in paar weken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over een paar weken werkt Roel in Grunn !
Dit kun je iemand toch niet toewensen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mnaw, lijkt me niet echt leuk, daar in 'et noordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He pas op he...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dit kun je iemand toch niet toewensen!
Aah joh, 't is altijd een groot feest in 't Noordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnaw, lijkt me niet echt leuk, daar in 'et noorden. Hier is alles goed verders..
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heb al een TR gedaan, volgens valt dit wel onder het banbeleid
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dit kun je iemand toch niet toewensen!
Goede reis gewenscht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Reis ze !quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, m'n gepruts met SQL, HTML en CSS heeft resultaat gehad. Nu weer op naar huis.
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Yeahhh, tussenevaluatie af!!
Nu nog een logboek schrijven...
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
De belastingdienst heeft bijna ¤ 1000,- aan mijn vriendje overgemaakt... maar waarom?
Hij is daarvoor nu even met zijn vader aan het bellen, die is goed met belastingdingen...
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.quote:
Betaalde hostingquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.
Nouja, ik zeg wel logboek, maar ik schrijf een reflectie-verslag met de STARR-methode. (situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Dit verslag moet ik koppelen aan één van de 12 te behalen competenties, op niveau C van de competentiematrix.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Logboeken zijn zó simpel. Bij ons iig.
Die weten ook niet wat ze willen... Eerst aankondigen per een exacte datum te stoppen, om dus vervolgens alsnog door te gaan...quote:
Het schijnt wel te kloppen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet uitgeven, voor je weet moet je het weer terugbetalen
quote:
Ehm... kan je dat vertellen in begrijpelijk Nederlands?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg wel logboek, maar ik schrijf een reflectie-verslag met de STARR-methode. (situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Dit verslag moet ik koppelen aan één van de 12 te behalen competenties, op niveau C van de competentiematrix.
En dit is een diepgaand verslag van het realiseren van een goed basisklimaat in de Sovatraining... dus.
Sure!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... kan je dat vertellen in begrijpelijk Nederlands?
Al is dat dan denk ik gewoon 'heel veel typ- en denkwerk'.
Dat begreep ik er ook nog wel uit hoor, alleen komt een sovatraining op mij over als een cursus bankhangen-met-spelfout.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sure!
Ik maak een verslag waarin ik kijk wat ik heb gedaan en of ik vind dat ik dat goed heb gedaan en hoe het nog beter kan.
Dat koppel ik aan een onderdeel voor m'n eindexamen voor m'n opleiding.
Dit verslag gaat over de eerste sessie van een nieuwe training die ik geef en hoe ik daar de juiste sfeer neerzet.
Zo duidelijker?
Ow, zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook nog wel uit hoor, alleen komt een sovatraining op mij over als een cursus bankhangen-met-spelfout.
Het kan wel zo zijn dat de url gaat veranderen... Niet handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheelt mij een hoop bestanden verplaatsen naar een andere hosting/server.
Nee, idd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kan wel zo zijn dat de url gaat veranderen... Niet handig.
Was dat maar waar :-)quote:
Is mij een compleet raadselquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo staat 2 Unlimited nu ineens in de top 5?
Mensen hebben hem vaak genoeg gedownload door publiciteit. Ze komen weer bij elkaar, ze zijn af en toe op TV..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is mij een compleet raadsel
misschien na 5x downloaden al in top 5
Nope ! volg het via CyberSport USA. Als ze weer eens in het weekend spelen ga ik wel heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij nog niet basketballen
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope ! volg het via CyberSport USA. Als ze weer eens in het weekend spelen ga ik wel heen.
Niet zo leuk als er live bij zijn, maar het er live bij zijn komt vanavond even wat minder goed uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog.
Werkelijk geen enkel ideequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:28 schreef Treezz het volgende:
Hoe heet de artieste die geregeld bij eric corton tebeluisteren is, gister had eric haar aan de lijn
djuquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werkelijk geen enkel idee
Veenstra's fetish voor Weezerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een gekrijs?!
http://radioactive.blog.n(...)reij-mag-niet-pratenquote:De verplichte zwijgperiode betekent ook dat Claudia de Breij vrijdagmiddag haar programma op 3FM moet overslaan. Tja, of ze moet twee uur non-stop muziek draaien…
Is dit Weezer?! damn, dat is wennen zeg. Ik vind het ook niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra's fetish voor Weezer
Ik vind het maar een schijtplaat
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Claudia mag niet praten..........
[..]
Jammer zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Claudia mag niet praten..........
[..]
http://radioactive.blog.n(...)reij-mag-niet-praten
acute laryngitis. Nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?
Acute laryngitis duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een complicatie van keelpijn, verkoudheid of van een infectie aan de luchtwegen. ... Kortom verkoudheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
acute laryngitis. Nooit van gehoord.
Het zal in ieder geval niet veroorzaakt zijn door een pijpbeurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?
Waar half Nederland nu toch nog last van heeft of is dit weer een slag heftiger? Naja, ze zal er in elk geval niet zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Acute laryngitis duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een complicatie van keelpijn, verkoudheid of van een infectie aan de luchtwegen. ... Kortom verkoudheid
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval niet veroorzaakt zijn door een pijpbeurt
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertje
Ik wil geloof ik de rest niet wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De ontmaagding van Jan
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fmquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik de rest niet weten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fm
3 uur lang alleen geouwehoer daarover
Komt nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het interview met miss allen al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |