Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Echo99 het volgende:
Wat zijn de werkzaamheden?
Jouw motivatie zou het halen van je studie moeten zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Ik neem aan dat je wel wat keuze had qua onderwerpen en bedrijven, dus ik vind dat niet echt vergelijkbaar als waar TS het over heeft. Een baan of een afstudeerplek zijn 2 heel verschillende dingen (niet om jouw probleem te bagatelliseren, maar jij bent als het goed is over een paar maandjes klaar, TS niet).quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Als je een contract voor bepaalde tijd hebt getekend zit je er in ieder geval nog tot november aan vast. Ik denk dat je zelf ook wel inziet dat als je nu al gaat zitten kniezen dat het helemaal een tyfus tijd gaat duren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef StarBright het volgende:
Ik weet me de laatste week totaal niet meer te motiveren op mijn werk. Met veel moeite sleep ik me elke ochtend naar mijn werk, waar ik verder niet veel gedaan krijg. Ik werk als internet marketeer, het werk is altijd hetzelfde en heb totaal niet het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Ik ben wel al een beetje aan het uitkijken naar ander werk, maar het liefste ben ik morgen al weg, heb er zo genoeg van hier.
Ik heb hiervoor 8 jaar thuisgezeten wegens persoonlijke redenen en was blij om weer betaald werk te hebben. Heb ook een contract tot November, maar zie het dus echt niet meer zitten hier.
Heeft iemand tips voor mij zodat ik me wat meer kan motiveren op mijn werk?
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapte spambedrijf.........quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.
En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapt spambedrijf.........
Oh! Dus je bent zo'n lul die steeds mijn weblog bevuilt met rommel!????quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.
En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Salaris zou voldoende motivatie moeten zijn. Zeker slecht betaald?
Nee maar je wordt niet betaald om uit het raam te kijken en ook de rekeningen betalen zichzelf niet. Dus ook al heb je een kut baan... gewoon doorwerken en op zoek naar iets anders.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.
Count me in!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Salaris is over het algemeen geen goede motivator...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Salaris zou voldoende motivatie moeten zijn. Zeker slecht betaald?
Je wil niet weten hoeveel mensen hun huphoteek er aan vasthangt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef BartSmart het volgende:
[..]
Salaris is over het algemeen geen goede motivator...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |